1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Call of Duty: Infinite Warfare

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 27 apr 2016.

1. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Als je op de diverse fora kijkt zie je dat de reacties over het algemeen heel negatief zijn. Dit zou hun juist nog in de vingers kunnen snijden qua verkoopcijfers.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik wil de Remaster echt wel hebben, en dan gebruik ik IW wel als onderzetter.

3. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    .... als je na 3019273907129047190247190247902714 Call of Duty delen nog steeds niet weet hoe het ongeveer gaat spelen dan, tja ... I rest my case. Wat kan daar nou ineens drastisch aan veranderen? Niks.

Ik zeik omdat het me totaal niet aanstaat wat ik zie. Absoluut niet. Tel daarbij op dat je 80-fucking-euro neer mag leggen voor IW+COD4 ... nee dank je :)

4. Dex

Dex ¿ʇɟıן uǝʌǝ noʎ op

Leuk Bevonden:
    870
    Waar zijn je principes jongen!
    Ik wil de Remaster ook erg graag (zou instant pre-order zijn als ze hem nu voor 50,- in de verkoop zouden doen) maar als ze allemaal overbodige en vooral slechte shit door m'n strot willen duwen dan pas ik.

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dag dat deze fail of duty uitkomt, zit je waarschijnlijk voor jouw Xbox beide spellen te installeren :+

Rampage en Servantes vinden dit leuk.
  6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Veel mensen vinden het maar kut. Check de likes en dislikes op officiële video! 121 k up 103 k down :lol::lol::lol::lol:

Alexknl vindt dit leuk.
  7. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Installeren? Misschien.

Spelen? Denk het niet.

Ghosts heb ik een totale speeltijd van 9 uur.
    Advanced Warfare ook geloof ik ... niet bijzonder veel dus haha.

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.604
    De druk van de community is gewoon zo groot.. Misschien helpt het iets o_O Als ze die COD4RM niet los gaan verkopen boren ze zichzelf flink de grond in!

9. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Ook duimpje omlaag gedaan... omdat het kan!

10. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Man man man, wat kunnen jullie overdrijven zeg. ;-) Speel het eerst zelf, alvorens een oordeel te vellen. Ik vind Halo 3x niks en Cod af en toe wel tof, dus wellicht is dit ook cool...

Zo niet, dan heb je nog altijd Cod4 Remastered.

Laatst bewerkt: 3 mei 2016
    Lijpe Mocro en Tim vinden dit leuk.
  11. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Het gaat niet eens daarom, gewoon al hun hele houding. Alleen bij bepaalde "totally overpriced" versie die remake doen. Rot op!

12. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Godverdomme ANooBisNietFair.. Zonder deze COD heb je geen COD4:R :mad: En ik wil geen 80 euro uitgeven enkel voor de Remastered Editie. Vind ik echt te gortig.

Lethal AK47 vindt dit leuk.
  13. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    90 euro zelfs. Compleet gestoord!

"Enkel in combinatie met Infinite Warfare, voor een adviesprijs vanaf 89,99 euro."

14. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Idd RampRage het is niet fair. Maar, eerlijk is eerlijk. Niemand verplicht je om het te kopen, so deal with it. ;-)

15. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    RampRage? Zeg ... noem mij gewoon bij m'n naam wil je? Die is gewoon Shizjes Anal Destroyer. Thanks <3

AnubisNefer vindt dit leuk.
  16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dat klopt, niemand verplicht je dat, maar je mag als fan van het eerste uur best wel teleurgesteld zijn in de richting waar COD heen gaat de laatste jaren. En zo ook, naar het lijkt met deze nieuwe exces van een COD genaamd Infinite.

17. AnubisNefer

Leuk Bevonden:
    3.138
    Als fan van eerste uur, natuurlijk. Maar dat weet je al van tevoren en ook al was de hoop gevestigd op het nieuwste deel, je hebt het nog niet zelf gespeeld, dus hoe kan je er uberhaupt ECHT over oordelen?

De richting waar COD al jaren naar toe gaat is kak, ze zijn ook stuurloos. Vandaar al die veranderingen. Ik weet nog hoe goed ik teleurgesteld was van COD Ghosts op de new gen, mijn god wat was ik pissed. Ze moeten iets nieuws proberen en dat doen ze hier ook. Net zoals in BO3 en voorgaande titels met het wallriden, boosten etc.

Als fan van het eerste uur zou ik graag naar de basis willen. Een nieuwe COD4 maak je mij erg blij mee. Andere levels, graphics van nu en gewoon Modern Warfare Deel zoveel laten noemen, daar maak je mij blij mee. Maar dit, okay, trailer ziet er niet uit, heb er totaal geen gevoel erbij, maar dat heb ik met meerdere games en achteraf valt het reuze mee, tenzij het van Ubisoft is ;-)

Laten we gewoon de tijd afwachten en kijken wat het spel gaat doen. Ik vind het prima om 90 euro neer te tellen voor in de basis 2 nieuwe games.

18. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329

... 2 nieuwe games? Hoe is Modern Warfare Remastered een nieuwe game dan? :+ Je speelt een opgepoetste versie van een oude klassieker. Niet echt een nieuwe game. Bovendien bevat de Remastered editie niet eens alle MP mappen. Dus 90 euro? 45 euro per spel? No thanks.

Ghosts heb ik voor 19 euro gekocht een week na de release en na 9~10 uur lekker laten liggen. Waardeloos.
    Advanced Warfare (21 euro geloof ik?) zag er ook leuk uit. 7 uurtjes gespeeld en de kast ingemieterd. Gaf geen anus om het neerschieten van hyperactieve 10 jarige die alle kanten op knalde. Daarbij kwam ook die waardeloze lag ... bah. Krijg nu alweer de kriebels.
    BO 3 speel ik zo af en toe nog eens. Maar ook die hebben d.m.v Supply-Drop onzin echt een fout gemaakt.

Activision verdient bakken met geld... en dan gaan ze je nog verder uitkleden d.m.v wapens in supply drops? :mad:

COD 4 = BESTE.OOIT.
    World at War = Geweldig
    MW 2 = Geweldig
    BO 1 = Leuk
    MW 3 = WTF
    BO 2 = Geweldig
    Ghosts = Waardeloos
    Advanced Warfare = Waardeloos
    BO 3 = Leuk

COD 4 was/is zo geweldig omdat het de eerste degelijke shooter was die ik speelde op een console. Dat gevoel zal de Remastered Edition maar moeten verdienen (lees: gaat nooit gebeuren want ik leg geen 90 euro neer voor IW+COD4).

Deze hele trailer doet mij echt helemaal niks. Wat moet ik nou zien van het spel? Grafisch is het (vind ik) een stap terug van BO3. Het ziet er weer grauw uit. Weinig kleur. Goed, nu is de wereld naar de teelballen ... maar dan nog. Nu heb je de setting dat het zich op meerdere planeten af kan gaan spelen. Doe daar dan ook wat mee. Dat hele hyperactieve gedoe in AW vond ik vreselijk ... BO3 was met het movement systeem een stap de goede richting op.

Sterker nog, ik teken voor een COD game met Titanfall movement en gameplay. Titanfall had misschien weinig customisation kwa Titans, wapens (of whatever) ... maar de gameplay was fantastisch. Ik heb geen enkele MP map gehad waar ik een hekel aan had.

COD is gewoon stervende. Als IW faalt ... en Sledgehammer daarna, dan zal Treyarch (wat ze nu al hebben gedaan) het weer moeten oppakken. Iets wat ze, IMO, met BO3 hebben gedaan. Maar echt uitkijken (zoals ik vroeger deed) naar een nieuw COD deel? Nee, dat doe ik na MW3 niet meer.

/einde Yellow13-achtige post

19. Lethal AK47

Leuk Bevonden:
    4.204
    Yellowpage! :+

Je slaat de spijker wel op de kop man. True. Amen!

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Geld is geen probleem :+

AnubisNefer vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina