1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty met 16 mensen op Live!!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xwon, 26 jan 2006.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Op 1 of andere manier kon ik met niemand in de room praten, maar via Private Chat wel met Solidfire nl, maar in de room niet. Nu net weer een potje gehost met 7vs7 en het ging nu allemaal wel goed, zowel Ping als Chat.

    Misschien werkt het zo, hoe hoger het aantal spelers, hoe lager de gemiddelde ping moet zijn, zodat de Host het nog aan kan. Komt er iemand ineens met een mega Ping (400+) een room waar al 12+ mensen in zitten, dan gooit het spel het op 999, omdat anders iedereen gedisconnect wordt. Pas wanneer een hoge pinger uit de room gaat, of veel anderen de room verlaten, wordt het weer speelbaar.

    Hopelijk wordt dit verholpen met de Patch die uit zou komen, zodat je ook met hoge pingers in de room normaal kan blijven hosten.
     
    Laatst bewerkt: 30 jan 2006
  2. R-L3x

    R-L3x Active Member

    Berichten:
    235
    Leuk Bevonden:
    0
    lol probeerde ik gister dat van die room die je dan zelf maakt met een vriend van me en wij dahcten dat ie het deed was het gewoon zon random room van 15 min ..:confused::confused: en niet eentje die oneinig duurt,,
     
  3. Castro Le China

    Castro Le China Gary Teo

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    ik dacht eerst dat iemand een update aan het testen was maar dat is geniaal!!!!
    vanavond maar uitproberen
     

Deel Deze Pagina