Zucht, je hebt een standaard class, waarbij een Magnum met een tactical knife zit. Deze kan je selecteren door wanneer het potje start naar de juiste class te scrollen, en vervolgens klik je op
, op het moment dat het potje gestart is druk je op
zodat je je secundary wapen pakt, dan denk je hè wat is dat voor raars onder mijn Magnum, nou dat is een tactical knife. Wanneer je dichtbij iemand staat klik je op
om hem te knifen.
Ja, deze kills tellen mee voor de challenge. Deze challenges kan je vinden in de barracks, dan klik je op secundary weapon, en selecteer je de magnum. Wanneer je er 75 kills mee hebt, kan je hem ook in je eigen custom class gebruiken.
Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de magnum te selecteren, vervolgens kies je de tactical knife als attachment. Maar voordat je het alweer vergeten bent, moet je er eerst 75 kills mee maken.
Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op
te klikken, op het moment dat de game begint klik je op
om je secundairy weapon te selecteren. Dan denk jij waarschijnlijk van hè wat is dat onder mijn wapen, nou dat is de tactical knife. Vervolgens kan je met
mensen knifen.
Ja, ook deze kills tellen mee voor de challenge, maar die heb je dan niet meer nodig, aangezien je al een tactical knife hebt.
Edit: Maaarrr ik zie dat jij een tactical knife onder je M9 wilt hebben. Daarvoor moet je eerst mensen neer schieten met je M9. Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de M9 te selecteren. Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op
om je secundairy weapon te selecteren. Dan ga je mensen piew piew neerschieten door op
te schieten, aimen doe je met
. Nadat je 75 kills hebt gemaakt kan je de tactical knife eronder zetten. Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de magnum te selecteren, vervolgens kies je de tactical knife als attachment. Maar voordat je het alweer vergeten bent, moet je er eerst 75 kills mee maken. Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op
om je secundairy weapon te selecteren. Dan denk jij waarschijnlijk van hè wat is dat onder mijn wapen, nou dat is de tactical knife. Vervolgens kan je met
mensen knifen.
Maar waar het eigenlijk vooral op neerkomt is dat JE IN HET VERKEERDE TOPIC ZIT.
Klik om te vergroten...