1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Call of Duty: Modern Warfare 2] Callsign Title Lijst

Discussie in 'Algemeen' gestart door Rbz NL, 19 nov 2009.

1. White Muscle

White Muscle Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt dan beter de magnum pakken die al bij je standaard classes zit.
    Als je daar mee knived krijg je kills voor de magnum, ik had hem met 4 of 5 potjes FFA gehaald:D

2. 360man

360man Active Member

Leuk Bevonden:
    46
    Ik heb heel vaak gehad dat ik iemand kill met de ontploffing van een flashbang. Had zelf een keer de game winning kill hiermee. Gooi gewoon blind een flashbang en hij beland net naast iemand in last stand. Daarna knalde hij en ging diegene dood haha. Helaas krijg je daar geen bonus voor.

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  3. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Magnum is krachtiger, maar minder precies, maar even los daarvan, als ik het pistool vast heb en ik knife iemand, gewoon met de melee button, dus niet met het mesje op het pistool, dan telt als kill van het pistool en zo kan ik dan dat mesje bij het pistool krijgen?

4. White Muscle

Leuk Bevonden:
    0
    Nee.... je moet wel tactical knife hebben om kills voor een handpistol te krijgen (dus je kan niet zonder tactical knife, knife kills maken die meetellen voor je handgun).

Weet niet of je het nog snapt...... ik namelijk niet helemaal meer |:-:thumbs:

5. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ja, maar het gaat mij er juist om om die tactical knife te halen, dan moet ik eerst 75 kills maken met de m9 en dat is moeilijk, waar had jij het dan over wat je in een paar potjes FFA had gehaald?

6. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Zucht, je hebt een standaard class, waarbij een Magnum met een tactical knife zit. Deze kan je selecteren door wanneer het potje start naar de juiste class te scrollen, en vervolgens klik je op (A), op het moment dat het potje gestart is druk je op (Y) zodat je je secundary wapen pakt, dan denk je hè wat is dat voor raars onder mijn Magnum, nou dat is een tactical knife. Wanneer je dichtbij iemand staat klik je op (RS) om hem te knifen.

Ja, deze kills tellen mee voor de challenge. Deze challenges kan je vinden in de barracks, dan klik je op secundary weapon, en selecteer je de magnum. Wanneer je er 75 kills mee hebt, kan je hem ook in je eigen custom class gebruiken.

Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de magnum te selecteren, vervolgens kies je de tactical knife als attachment. Maar voordat je het alweer vergeten bent, moet je er eerst 75 kills mee maken.

Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op (A) te klikken, op het moment dat de game begint klik je op (Y) om je secundairy weapon te selecteren. Dan denk jij waarschijnlijk van hè wat is dat onder mijn wapen, nou dat is de tactical knife. Vervolgens kan je met (RS) mensen knifen.

Ja, ook deze kills tellen mee voor de challenge, maar die heb je dan niet meer nodig, aangezien je al een tactical knife hebt.

Edit: Maaarrr ik zie dat jij een tactical knife onder je M9 wilt hebben. Daarvoor moet je eerst mensen neer schieten met je M9. Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de M9 te selecteren. Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op (A) te klikken, op het moment dat de game begint klik je op (Y) om je secundairy weapon te selecteren. Dan ga je mensen piew piew neerschieten door op (RT) te schieten, aimen doe je met (LS). Nadat je 75 kills hebt gemaakt kan je de tactical knife eronder zetten. Dit doe je door op create-a-class te klikken, en als secundairy weapon de magnum te selecteren, vervolgens kies je de tactical knife als attachment. Maar voordat je het alweer vergeten bent, moet je er eerst 75 kills mee maken. Wanneer je dit gedaan hebt, start je weer een potje. Aan het begin van het potje scroll je naar de class die je zojuist hebt aangemaakt met de Revolver met tacical knife erin, deze selecteer je door op (A) te klikken, op het moment dat de game begint klik je op (Y) om je secundairy weapon te selecteren. Dan denk jij waarschijnlijk van hè wat is dat onder mijn wapen, nou dat is de tactical knife. Vervolgens kan je met (RS) mensen knifen.

Maar waar het eigenlijk vooral op neerkomt is dat JE IN HET VERKEERDE TOPIC ZIT. :)

Laatst bewerkt: 14 jan 2010
  7. White Muscle

Leuk Bevonden:
    0
  8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Idioot :):

9. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja zeg ga jij die vervelende mannetjes nog is ff helpen. of ben je er zelf ook zo een?

10. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga je alleen een grote mond opzetten, of ga je de tekst ook nog eens lezen? :emo:

11. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb ik gedaan. wat is je punt

12. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik vragen wat Orange precies verkeerd heeft gezegd?

13. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik beantwoord zijn vraag, en bereid me alvast voor op toekomstige vragen. :)

14. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks. maar ik vind lui die kniferklass gebruiken zwaar triest. Dus zulke lui moet je wat mij betreft niet helpen maar aan hun lot overlaten

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Lol, wat mag je tegenwoordig wel nog? Gewoon rustig met een AR (niet de m16, want dit is ook een ''n0obwapen''':+) rond lopen, niet campen, niet sprinten en knifen, maar gewoon lopen en schieten?

16. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SCHIETEN. het is namelijk een first person shooter. als je wilt steken speel je maar soulcalibur of zo

17. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ah, nu snap ik je. Ik dacht vervelend in de zin van vervelend, maar jij bedoelt vervelend in de zin van die knife-class. Nee, daar doe ik niet aan, ik wil ook schieten. :+

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, wat is niet triest in COD.

19. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik vind NIKS leuker dan mensen keihard in hun rug knifen met Marathon Pro - Lightweight Pro en Ninja Pro / Commando Pro. Heerlijk.

Alhoewel ik het niet vaak gebruik is het ideaal tegen campers en op mappen zoals Estate of Wasteland.

20. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Inderdaad :lol:
    Heb er nu al ongeveer 1000 kills mee 8)
    Throwing Knife is ook vet, heb nu ook die title: Knife Master o.i.d :cool:
    Ach, aangezien ik het nu toch niet zo leuk meer vind (cod mw2) moet ik het maar leuk maken met de throwing knife -> knifen en de rest. (Geen campen en dat soort dingen though..)

Deel Deze Pagina