Ik met een M16. Kwestie van een lucky shot en eigenlijk is hij niet heel lastig. Ik heb best vaak dat ik 2 mensen kill met 1 burst, alleen moet het in dit geval dan wel een headdie zijn en daar is nog iets meer geluk bij nodig. Die emblem die je ervoor krijgt gebruik ik wel nog altijd. Er zitten op zich wel geinige challenges tussen waarvan sommigen haast onmogelijk zijn maar waar je wel toffe emblems/titles voor krijgt. Alleen slaat die 0 deaths/0 kills emblem nergens op imo.
Ik heb nu al heel lang de title I'm rich! met als embleem een koe die door een UFO wordt opgebeamed, maar das logisch.
My lil pwny moet je eerst voor prestigen en dan 10 silenced kills ermee maken. Easy as 1-2-3. Maar goed, gezien niemand van mijn vrienden nog geprestiged zijn ben ik de bom met die gezien niemand hem anders heeft
je moet een payback maken in een killcam, of 15 claymore kills krijgen. Die 2 challenges had ik toen ik hem kreeg.
Misery Loves Company challenge (Blow yourself + an enemy up with a holding grenade; confirmed) Als je deze doet krijg je 'Mad Man' bij Titles.