Wargasm is niet echt een prestatie van formaat imo. Maar zoals je zelf al zegt, jij bent er trots op, en dat is wat telt
Idd, 3 kills in 20 seconden. Maar het gene dat telt is dat je er zelf trots/blij mee bent inderdaad. Weet iemand hoe je dat paarse rockhandje kunt krijgen? Ik heb hem al, maar heb geen flauw benul van hoe ik hem heb gekregen. -edit- ik weet al hoe je hem krijgt: Kill enemy team in under 10 seconds (Omnicide Challenge)
Ja zover was ik zelf ook nog wel maar ik bedoelde wat moet je doen om die title te halen? Ik ben zelf nu trouwens Perfectionist. Dat is tenminste een challenge waarbij je niet zomaar wat Killstreaks en Javelins in het rond hoeft te gooien. (Hoewel hij ook niet zo heel erg moeilijk is)
Die krijg je vanzelf wel zodra je levels stijgt. Is simpelweg een title voor zodra je een bepaald level in je 1ste prestige bereikt.
Weet iemand wat er in de nederlandse flag staat als extra, ( dus de tweede vlag met text erin zoals de engelsen al in het begin hebben) en wanneer je deze krijgt ?? of hoe ??
Zoals je kunt zien in de startpost is er helaas maar één Nederlandse vlag en deze is zonder tekst. Nog 9 levels en dan kan ik weer verder gaan met de M16. Ik heb nu iets van 470 headshots ermee dus bijna de gouden emblem en daarna nog proberen de gouden title te unlocken, maar dat zal nog wel even duren (zal wel bij 1000 headshots zijn).
Oh I stand corrected Was ff in de war met de killstreak challenges. Heb zo'n gouden AC130 title na 1000 kills ermee. Dacht dat dat hetzelfde werkte als met de wapens. 1000 headshots.... Crap... Daar ben je wel even mee bezig
Misschien speelt hij vaak met die P90 akimbo. In tegenstelling tot wat je misschien zou vermoeden levert dat echt vaak headshots op, waarschijnlijk als je gewoon standaard hoog genoeg aimt en zoveel kogels 'sprayt' is er gewoon veel kans dat de kill als headshot registreert. Ik heb dat eens een tijdje gebruikt op kleinere mappen, en ik herinner me in elk geval nog dat het me toen opviel hoeveel kills als headshot telde.