Op zoek naar een clan welke prestatie en fun goed weet te combineren. Jammer genoeg geen zin/tijd om iedere avond een war te spelen gezien dit teveel tijd op slokt kan ik wel begrijpen dat dit voor een probleem kan zorgen? Echter zou ik wél meer tijd in bijv. tournooien willen steken. Ervaring in clan gameplay : PC : 1,5 jaar Delta Force 2 1 jaar Tribes 2 5 jaar counter-strike met veel bijgewoonde tournooien zowel lan als online X360 : Nihil Heb totaal geen idee hoe clan gameplay precies in z'n werk gaat met de x360 maar wellicht dat ik daar achter kom K2D : CoD 4 : 2.46 (eerste fps op de xdoos ) CoD WaW : 3.67 CoD MW2 : 3.39
TTD is nog steeds op zoek naar vriendelijke, ervaren MW2-ers! Ons topic kun je hier vinden. - D-Vlaine.
Looking for clan! Modern Warfare 2, voor scrims, fun en vooral teamwork. Veel clanervaring op de PC met CoD 1 gehad. Xbox 360 alleen niks. K/D = 1.28. Stijgt alleen nog Ga in prestige, ben level 60 en blijf ook in prestige gaan afaik. PM me maar of laat hier een berichtje achter
Ben ook op zoek naar een clan, redelijk veel tijd, vooral 'savonds. KDratio = +- 2 (net naar prestige, zit nu op 1.8 oid) Het liefst een clan met normale mensen, dus geen breezertalk, geen 15-jarige. Gewoon stel intelligente, grappige, goeie spelers die mn spel kunnen verbeteren (en hopelijk ik ook die van hun)
Waarom maken die mensen die hier een clan zoeken, niet een clan met alle mensen hier die een clan zoeken probleem opgelost.
Omdat iemand dan initiatief moet gaan nemen om de groep bij elkaar te krijgen. Heb het zelf even geprobeerd met Team XBW. Er is echter niemand die verder initiatief neemt, en ik heb geen zin om achter iedereen aan te (blijven) zitten. Maar het zou inderdaad de perfecte oplossing zijn, en nog leuk ook. Wanneer er een grote groep onstaat, kan er onderling gespeelt worden.
Ik was ook begonnen met een clan: www.lockedandloaded.tk . Niet veel opkomst bijna alleen maar real live vrienden. Daarom spelen we nu gewoon voor fun en is de website dood. haha. Als je samen wil spelen met heleboel nederlanders. Kan je me adden.
Je hebt gelijk, 8 mensen heb je genoeg aan, kan je onderling scrims doen beetje wennen aan elkaar en dan GB warriors worden op gamebattles? Maarja je hebt gelijk dan moeten mensen initiatief nemen en daar zijn ze te lui voor.
Precies. Een clan hoeft voor mij niet naar Lan's te gaan, etc. Ik vind het vooral leuk om onderling competitief tegen elkaar te spelen. Via GB of tegen bekenden (scrims). Meerdere mensen zullen deze mening met mij delen, maar dan moet er initiatief genomen worden. Persoonlijk ook geen zin meer in, heb het niet zo op clangaming meer, maar het is een idee voor anderen.
HAHAHAH dat is rexide hahahaha epic hahah epic fail ja, ooooh jullie zijn zo vaak door ons genakt toen met scrims @ cod4 hahahahaha met je hoofd van 3 bij 3 *)
Wel erg snel gedisband, GB warriors in Da House? Een van jullie heeft me geadd btw, maar wist niet wrom. Zal dus voor scrims zijn neem ik aan nu
Ja 2 losses voor niks, 2 x had team mate verkeerde regels gezet. Die gozer host nooooit meer Wie had je toegevoegd dan ? Ik niet namelijk.