Wat bedoel je met een echte nightgoggle? Dit is ook gewoon volgens de definitie een echte nightgoggle hoor.
Ow dus ze verkopen het voor 150 terwijl een echte rond de 600+ kost? Met dit kan je niet eens een fiets in het donker zien, hahah!
Ik heb ook een fiets van 40 euro terwijl ze voor 5000 worden verkocht.... Het is maar wat je zoekt, maar het ís een nightgoggle..
Rlx. Maar is dat niet vervelend als je juist rechthandig of linkshandig bent...? Een van die 2 is dat wapen niet voor gemaakt
Dit is gewoon een "standaard" wapen. Als je een sniper kiest dan kan je dit ook gewoon gebruiken denk ik.... Anders kan je maar met een wapen spelen
dit is een beetje zoals Time Crisis, maar daar had je maar 1 wapen denk ik maar die M4 carbine (die foto) is natuurlijk niet echt Ik zou heb ook liever dat de thumbsticks concave zijn (zoals op de xbox 360) .
dat zou toch niet werken volgens mij aangezien het bijna onmogelijk is om aan die thumbsticks te komen, maar mss als ze hem echt maken dat er helemaal geen dingen opzitten maar dat het gwn een soort van geweer is (M4 carbine)
Dus dan zit in je eene hand een m4 die je eigenlijk met 2 handen moet vasthouden, en aan de andere hand een controller Nu ik erover nadenk, die shit gaat nooit werken
eigenlijk zou dat wel kunnen werken als ze het goed maken, omdat die M4 carbine er nu wel redelijk onhandig uitziet
Misschien kleiner maken, en dan rechter hand schieten en met je duim de knoppen X B A Y kunnen drukken, en dan met linker hand lopen.. Maar dan zit je nog met granaten gooien enzo