1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb ook wat rondgezoct, maar het is mij ook een raadsel...

2. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb rondgezocht en gebeld en voorzover is de prestige edition hier nog niet te bestellen.

bij gameplaza kan je hem reserveren, maar dan heb je dus nog niks

3. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    Heb je daar een URL van? En wat gaat hij kosten in NL, €149, of minder vanwege de lage dollarkoers?

Kun je de game ook gewoon in het buitenland bestellen en afspelen met een NL xbox? Zo ja, waar kan je hem het beste bestellen?

4. AgentSmith

AgentSmith Guest

Gameplaza Arnhem op de Bakkerstraat heeft er 1 voor mij gerserveerd.
    Verwacht wordt dat gamezaken er hooguit 1 a 2 krijgen en dat zaken als Bart Smit worden overgeslagen.
    Heb de mijne voor 110,- besteld. Hoor nu overal dat hij 150,- gaat kosten. Maar op mijn reserveringsbewijs heb ik zwart op wit staan dat ik hem voor 110,- meekrijg :thumbs:

O ja. Nog even op 10 november een atv dag nemen :)

5. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    de gameplaza hier in rotterdam kon niks over prijzen vertellen :confused:

en als je reserveert heb je geen garantie dat je hem ook krijgt omdat ze niet weten of ze de prestige edition krijgen.

Laatst bewerkt: 31 jul 2009
  6. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga hem direct in free record shop kope als ie uitkomt ;)

7. QuarryGuitar

QuarryGuitar The Beatles

Leuk Bevonden:
    0
    cod modern warfare 2

Weet iemand of er in de multiplayer ook voertuigen voorkomen net als
    cod3?

8. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet want ik vind die Tanks in COD:WW echt een grote ellende.

9. prozaxx

prozaxx Jeroen__W

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop alleen in de single player want vondt ze ook niet leuk zoals in waw

10. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een tank bemachtigd kan je ontzettend veel kills maken hoor.
    En tanks ontwijken is ook niet zo erg moeilijk. ( Flanken )

11. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    In mijn ogen is cod geen spel voor voertuigen, dus ik hoop niet dat het in deze komt, ik wil een beetje de cod 4 feeling krijgen bij deze game (alleen dan nog beter :p)

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Als voertuigen erin komen hoop ik dat ze er dan speciale maps en modes in doen. IW zei nog dat ze nieuwe modes in petto hadden dus...

13. luigy

luigy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    er komen wel voertuigen in geloof ik. van mij hoeft dat ook niet echt, maar wat wel leuk is is als je een killstreak hebt gemaakt dat je uit zo een vliegtuig kan schieten met een vette gun (net zoals in een van de missies van modern warefare 1)

14. Suzukifreak

Suzukifreak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar door een Killstreak vind ik dat een ander verhaal. Zoals hierboven genoemd werd krijg je in een tank veel kills. Dit komt gewoon omdat een tank voor moeilijker kapot te krijgen is. Ik word er altijd alleen maar door gekilled. Vandaar dat ik bijna alleen nog maar HardCore speel.

:thumbs:

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Is wel aardig dat je nu ook iets kan krijgen bij hogere killstreaks. Bij CoD4 komt het nog wel eens voor dat je een 20 kill streak hebt, waar je dus niets mee kan.

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Voertuigen zoals die ac130 uit de trailer vind ik prima, maar voor de rest hoeven ze er van mij niet in. Ik vind dat het niet veel toevoegt en ik vind in COD5 de maps met voertuigen erg on-gebalanceerd. Je ziet op die maps vaak hele ongelijke uitslagen omdat 1 team er in slaagt om alle tanks in handen te krijgen.

In COD3 werkten de voertuigen wel prima vond ik maar daar was de on-foot gameplay dan weer minder scherp dan in deel 4.

Daarnaast vind ik ook niet dat COD het nodig heeft, er gameplay is wat mij betreft al prima zonder deze toevoeging. Als ze toch niet perse iets willen toevoegen mogen ze zich wat mij betreft gaan richten op omgevingen die verwoestbaar zijn a la de Battlefield spellen die met de Frostbite engine gemaakt zijn.

17. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als er zonodig voertuigen moeten komen mag het van mij wel indien het word toegepast in aparte spel modes waar voertuig liefhebbers helemaal los kunnen gaan. Maar de normale modes die er zijn in cod 4 zie ik liever zonder voertuigen.

18. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Zou inderdaad beter zijn als ze vehicle en non-vehicle servers zouden maken, zoals bij BF2 op de pc, waar je kon kiezen uit Conquest en Infantry

19. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Wou ik net gaan posten :+. Ik hoop btw dat er een aparte DLC playlist komt (er komen zoiezo maps beschikbaar als DLC). Want in Cod5 is het echt irritant, heb je aparte mappack playlists kom je die maps alsnog tegen in de normale playlists. Ook nog irritant dat je gewoon in de gamelobby blijft zitten ook als je de mappacks niet hebt.

20. ZIEK!

Met zn allen capture the bycıcle

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina