Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik hoop dat ze met meer dan 2 packs komen. Wel heel weinig voor een spel dat beloofd lang mee te gaan.

2. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar is er vast weer een nieuwe :p

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    DLC aankondigen op deze manier vóórdat het spel uit is, hoe lame is dat :emo: Net als bij COD4 haal ik deze DLC waarschijnlijk ook weer niet.

4. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Hoezo niet ?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Omdat ik bij deel 4 genoeg had aan de maps die er al bij zaten. Daarnaast had niemand waarmee ik cod4 speelde die maps dus had het ook geen nut en alleen COD spelen werd ik na een tijdje beu.

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.617
    Ik vind het ook lame dat ze nu al DLC gaan plannen.

7. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ook zo lame dat ze die DLC gaan plannen. Konden ze net zo goed in de game gooien

EDIT: Wat hij hierboven zegt :p

8. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Eerst gaat men zeiken dat COD 4 alleen maar 1 mappack heeft uitgebracht, en dat he tniet genoeg was.

En nu weer zeiken om nieuwe mappacks voor Modern Warfare 2?

Hmzzzz strange people.....

9. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Dit is niet meer dan logisch, als de game af is en geperst word gaan ze gewoon doorwerken aan de maps. Ze zouden ze ook in de game kunnen stoppen maar dan word de release natuurlijk ook uitgesteld. En bij Modern Warfare 2 zaten genoeg goede maps dus ik neem aan dat dit bij het 2e deel hetzelfde zal zijn. Het is jammer dat er maar 2 map packs komen maar hierdoor kunnen ze wel sneller verder met hun volgende project. Mij lijkt het zelf het beste om een goede studio gewoon een paar map packs te laten maken terwijl Infinity Ward doorgaat met hun volgende project.

10. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niks gezegd om CoD 4 :p Ooo, lees nu pas dat die mappacks gepland zijn om te maken.

Oo, dus niet op de releasedata. nvm. :lol:

11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Wij Xbox bezitters krijgen er 4. De 2 exclusieve meteen bij de release en de 2 die gepland zijn.

12. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nice Nice. Die ga ik ook gelijk halen :)

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  13. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Op de eerlijke manier toch. Stelletje broke mensen.

14. Steel Dogg

Leuk Bevonden:
    0
    Nog steeds geen Capture the Bicycle voorgesteld op MW 2 Twitter? Je stelt me wel teleur he :{

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zullen ook maar eens gratis maps uitbrengen om alle fans tegemoet te komen.

Inplaats daarvan hebben ze 3 map packs gebracht voor World at War dus alle 800 punten de stuk kosten.
    Dat is nog erger dan een uitbreiding voor game, alleen wordt van een uitbreiding verwacht dat het ook nieuwe singleplayer content heeft en extra multiplayer modes.
    Dus ze komen er lekker goedkoop mee weg, en maken nog meer winst.

Laatst bewerkt: 7 aug 2009
  16. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Iedereen weet toch dat ik daarin ga owne.

Ga mense H***E ofzo

17. Terminator.T2

Terminator.T2 Dovahkiin

Leuk Bevonden:
    1
    Jammer genoeg zullen Microsoft en Activision dat niet snel toelaten. :mad:

18. gamer18

gamer18 xboxgamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of ik het hier kan plaatsen of in de koopjes spot gedeelte maar,

De prestige edition van Modern warfare 2 is te reserveren bij free recordshop voor de prijs van 170 euro.

Is wel veel vind ik,maar misschien wilt iemand hem toch hebben.

19. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    de hardened editie is bij de free record shop te pre-orderen voor €74,99. Iemand die m ergens goedkoper heeft gezien of verwacht?

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Oh heerlijk zwart-wit weer op de game fora. Aan de ene kant is het zo dat maps vroeger nog wel eens gratis werden aangeboden voor pc games aan de andere kant moest je toen ook gewoon betalen voor map packs. Zo heb ik betaald voor de map packs van Jazz Jack Rabbit & Age of Empires en ook voor die van Warcraft 2 en dit zijn dan de bekendste.

Het is niet goed als er maps opzij worden gezet zodat ze los kunnen worden verkocht naast de retail versie. Aan de andere kant moeten we ook niet klagen zolang er geen bewijs is geleverd dat er ten tijde van de launch maps uit de game worden gehouden zolang we dat dus niet zeker weten.

Maarja ik maak me hier verder niet druk om, zeuren, zeuren en nog eens zeuren is de NL mentaliteit. Zelf zie ik het positief, de game is uit en game makers werken er nog aan zodat de fans later ook nog maps kunnen kopen. En ze kosten wat omdat de makers van de maps ook moeten worden betaald

Edit: en nee ik werk helaas niet voor ze maar dit geklaag wordt wat vermoeiend. Koop het als je extra maps wilt en anders laat je het toch gewoon links liggen. Alles kost nou eenmaal geld in het leven, als je bij een bedrijf aan de slag gaat verwacht je toch ook een vergoeding? Als dezen na release of ten tijde van naast 't spel nog werken voor content die later wordt aangeboden dan lijkt 't mij meer dan logisch dat er weer manuren voor moeten worden betaald.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina