1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter Boudewijn

    Peter Boudewijn Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    misschien een domme opmerking hoor, maar als je hem toch eerder hebt als "de rest" heb je er ook niks aan om online te gaan gamen, want er is toch niemand :confused:

    dus als je hem eerder hebt als "de rest" trek je gewoon je xbox van live af en ga je de offline gamen...

    maar het zal wel aan mij liggen... vind COD juist zo leuk online dus ik wacht wel gewoon tot "de rest" hem ook kan kopen en er dus ook andere online zijn...

    groetjes,
    Peter
     
  2. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je kunt je Xbox Live er ff 2 dagen uitgooien om dan aan de Single player te beginnen, dan heb je én geen risico en je hebt de game 2 dagen eerder en dat kan dus gewoon :D
     
  3. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    De xbox houdt intern een lijst bij van wanneer je games speelt, en wanneer, en wanneer je dus met Live connect geeft hij die lijst door aan de Live server.

    Zo makkelijk is het dus niet.
     
  4. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    inderdaad, maarja zelf weten >>
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    ik speel nu ntsc versie ghostbusters en er is niks aan de hand hoor?
    en het eerder verkopen van een game is ook fout van de winkel daar banned microsoft je ook niet voor.
     
  6. CoMpLeXx

    CoMpLeXx Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn altijd mensen die de game eerder hebben dus je hebt genoeg mensen om tegen te spelen. Niet zoveel als normaal maar altijd nog een man of 1000 in Europa waar je mee kan spelen. Ik speel de offline mode altijd later, ik begin meteen online, want daar draait het om bij CoD :)
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Vraagje: Zijn de achievements al bekend?
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
  9. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ja ok, maar ik ghostbusters is regio-vrij en dan gaan ze er wel vanuit dat je hem hebt geïmporteerd. Modern Warfare 2 komt overal tegelijk uit. Maar je ziet maar, mij boeit het verder ook niks meer.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    je heb het gewoon verkeerd :)
    mag je best toegeven hoor:+
     
  11. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    cod draait vind ik niet altijd om de online versie, de single player vond ik in 1e mw echt top en hoe deze er nu uit ziet ook heel leuk!! :D
     
  12. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb Rock Band 2 ook 2-3 maanden voor de Europese release gespeeld omdat ik een Amerikaanse 360 heb. Die was ook niet regiovrij. Ik denk dat ze er alleen een probleem van maken als je een illegale versie speelt of bij extreme gevallen zoals die gast die Gears of War 2 1 maand voor de officiële release had.
    Inderdaad, bij Call of Duty is de singleplayer altijd al net zo goed geweest als de multiplayer. Daarom begin ik gewoon elk deel bij de singleplayer en ga daarna nog wat online spelen. Maar dat doe ik ook weer wat minder nu ik bijna alles op mijn console speel. Ik vind online spelen op de PC toch leuker dan het op de console is.
     
  13. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ga denk ik eerst half dagje single doen en daarna lekker mp.
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Bedankt. Ik hoop wel dat ze snel bekend worden gemaakt. Vermoed dat er wel weer iets zoals Veteran in zit, maar als dat niet het geval is, dan is het geen probleem. Hoop bij dit deel wel eens op iets originelers. ;)
     
  15. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zeg het je, ze hebben het recht niet om een reeds betaalde dienst te weigeren. Je hebt gewoon eerlijk betaald voor Live en het spel. Wanneer een retailer eerder verkoopt is dat ook niet wettelijk strafbaar (zal wel de relaties onder druk zetten). De consument valt sowieso niets te wijten. Gewoon spelen dus die hap.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit dus..

    Stel dat ik als onwetende vader de game koop in een winkel waar ze hem 2 dagen te vroeg verkopen, voor mijn zoon... zonder verstand van games te hebben en wanneer ze zouden moeten uitkomen.
    gaan ze echt niet een ban aan je geven, de winkel is dan aansprakelijk, niet de onschuldige (in dit geval) consument.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Helemaal mee eens, maar helaas gebeurt het wel. Hoor van allerlei vrienden die beweren zulke mensen te kennen die op deze manier geband zijn. Het is kut, maar Microsoft is veel kutter op dat moment.
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Desnoods stuur je een foto van de game + bonnetje als je een ban hebt gekregen oid zodat ze een unban regelen. :)

    Ik zou hem gewoon spelen, twee dagen is niks. Als je de game nou een maand van te voren speelt wanneer het bekend is dat hij is gelekt op het internet als download, dan kun je een ban verwachten. Was ook zo bij Gears of War 2, had je een maand van te voren mensen die al online gingen spelen met een illegale versie. Dan kun je natuurlijk wel een -terechte- ban verwachten.
     
    Laatst bewerkt: 17 aug 2009
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik durf er bijna mijn hand voor in het vuur te steken dat dit broodje aap verhalen zijn (tenzij de game nog niet is gedistribueerd onder retailers en de game wel een illegale copy moet zijn). Wanneer Microsoft dit zou doen zouden ze nalatig zijn, er is immers al betaald voor de dienst en ze zouden dan moedwillig verzaken zonder dat ze daar het recht toe hebben.

    Daarbij komt ook nog eens dat de retailer niet wettelijk strafbaar is. Het is hooguit slecht voor de relatie tussen de uitgever en de retailer.
     
  20. timecop

    timecop Sonny Crockett

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Retailer is wettelijk strafbaar als er een embargo op het spel zit. Zoals bij o.a GTA 4
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina