1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Coole video
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er secret aan? :)
     
  3. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd :D dit werd ook op E3 gespeeld. Is weliswaar leuk om weer te zien maar nieuw of secret is het niet :D
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Dat nieuw en secret zetten gewoon express in de naam zodat iedereen gaat kijken maargoed dit stond bij filmpje erbij:


    We were hoping GamesCom 2009 would bring us a lot of new material, big disappointment so far...

    Activision doens't allow footage to be shot behind closed doors at GamesCom 2009. But, as we could expect, some people did... We're still hoping for some direct feed gameplay footage, even if it's pretty much the same as shown on the E3 2009 a couple weeks back. For now this will have to do:

    Yes, this is basically the same footage as shown on the E3, if you look closely we've noticed the following: * (0:05) You can see a dot on your HUD with the distance between you and the objective. * (0:1:cool: Cpt. 'Soap' MacTavish's voice has been changed. He has an Scottish accent now. * (0:55) The crosshair changes when equiped with the C4 remote. * (1:15) The grenades look better than in previous Call of Duty's * (1:2:cool: The bloodspatter has changed. When you get hit the screen looks much better compared to CoD4: MW. Also see (02:42). * (1:4:cool: An arrow is pointing towards your objective when it's not on screen * (2:15) Objectives show floating above Soap's head with things like "Follow" and "Cover" * (4:26) When the player dies by smashing into an enemy we still get the famous quotes: "It is lamentable, that to be a good patriot one must become the enemy of the rest of mankind." - Voltaire
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  5. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Die tekst klopt alleen niet met de video aangezien die maar 3 minuten duurt. :lol: Maar de tekst klopt wel als je deze video bekijkt die wel 4 en een halve minuut duurt. ;)

    [yt]nFQQeKJprKo[/yt]
     
  6. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    heb het niet eens bekeken zag hem staan met die tekst ernaast :)
     
  7. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Haha, ik las die tekst en ik dacht die video is toch maar 3 minuten, toen even op YT zelf gekeken en het stond inderdaad in de beschrijving. Beetje raar dat de beschrijving en de video niet kloppen maar het zal wel een reden hebben. :+
     
  8. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    jaa pcies en ik kan niet wachten om het zelf te spelen maar duurt nog zo lang :mad:
     
  9. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan nog wel even wachten maar ben wel erg benieuwd of het ze weer lukt om de lat weer stukje hoger te leggen. De eerste beelden van deel 2 zijn goed maar ze hebben niet zo'n indruk gemaakt als de eerste beelden van deel 1.
     
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    ik hoop van wel ze hebben nu al die feature van je killstreaks aanpassen zo hebben ze vast nog wel wat leuke dingen toegevoegd :)
     
  11. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Klopt ze hebben zeker wat mooie dingen laten zien en aangekondigd maar ik ben vooral benieuwd of ze weer een geweldige missie zoals bv. All Ghillied Up in de game hebben. Doordat ze dit keer een fictieve oorlog gebruikte hadden ze gewoon veel meer vrijheid en dat zag je duidelijk in de missies en het verhaal terug. Ik hoop dat ze dat weer naar het volgende level kunnen brengen. ;) Maar dat zal erg moeilijk worden dus ik ben al blij als de campaign net zo goed word als deel 1 en de toevoeging van de Special Ops. mode houd mij ook nog wel even bezig. :thumbs:
     
    Laatst bewerkt: 23 aug 2009
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat scherm met die 12 ( of 15 / 18 ) logo's waarop je Killstreak Rewards staan, zijn dat allemaal andere killstreaks of kan je die ZELF indelen?

    Het LIJKT mij dat dat andere streaks zijn want een Airstrike / AC-130 op 3 kills lijkt me zwaar overkill. Kan niet wachten tot November, verdomme.

    Lijkt overigens wel of ze weer een totaal nieuwe engine gebruikt hebben voor dit deel. Ziet er allemaal steeds-en-steeds strakker uit.
     
  13. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Ik ben ook heel benieuwd naar hoe die custom kill streaks gaan werken.

    Lijkt me onwijs tof, maar het gevaar ligt er ook dat je nooit meer aan kills toekomt als iemand bij de tegenpartij eenmaal 7 kills heeft gemaakt en helemaal losgaat met gunships etc.

    ben nu al blij als ik eens in de 5 potjes een 7 kill streak haal, maar zie altijd wel grote groepen gasten die dat constant kunnen en dan kan het wel eens heel druk worden als er verschillende kill streak zaken tegelijk kunnen worden opgeroepen.

    ik bedoel nu is de airstrike gewoon bezet als iemand anders die al gebruikt, maar wat als je straks twee verschillende items hebt op 5 kills? kunnen ze dan wel tegelijk opgeroepen worden. Ben benieuwd.
     
  14. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    MW2 heeft bevestigd dat je twee wapens tegelijkertijd kan vast pakken. Net zoals met HALO 3. Ik vind dit zo NEP........

    Dual-Wielding Confirmed for Modern Warfare 2

    [​IMG]

    Infinity Ward must have taken a good look at Halo 2, and the positive reception the game recieved when Bungie gave players the ability to dual wield pistols, because dual-wielding has been confirmed for Modern Warfare 2. Infinity Ward’s own Robert Bowling gave the final word at a GameCrazy event in Las Vegas.

    Bowling stated the following:

    “Just walked off stage. Crowd was amazing, went insane chanting “pick it up!” when I stumbled over Dual-wield Deagles. lol - Akimbo confirmed”

    That’s desert eagles, in case you were wondering. How do you feel about this new addition to the series. Is it too arcadey? Or do you see it as an improvement to the overall gameplay?

    http://playstationlifestyle.net/2009/08/24/dual-wielding-confirmed-for-modern-warfare-2/

    http://twitter.com/fourzerotwo/status/3520550700
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2009
  15. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    2 machine geweren, wtf?
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat plaatje is een photoshop en ik mag hopen dat we die combinatie in de game niet tegenkomen. Ik hoop dat ze het gewoon beperken tot pistols en smg's.
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    twee machine geweren, hoe lame :/
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    lol moet er om lachen maar ik ben eigenlijk verdrietig met het feit dat we dubbele wapens hebben in MW2
     
  20. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    maar dat was toch al een soort van besproken dat er dual wield in zou komen. was misschien niet volledig bevestigd. had alleen begrepen dat dit een perk is en niet dat je dat standaard kan doen.

    maar ja, boeiend, gebruik ik toch niet
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina