1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    dat is goed om te horen dat er geen voertuigen in komen :)
     
  2. Smirnoff

    Smirnoff Wahed fenomeen.

    Berichten:
    703
    Leuk Bevonden:
    217
    true want anders wordt het weer: Degene met het beste voertuig wint.
     
  3. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Is iemand van plan de prestige edition te halen?:)
     
  4. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem zelf alweer een tijdje geleden gepreorderd bij Bol.com.
     
  5. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  6. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb laatst de Prestige Edition bij FreeRecordShop gepre-ordered, dus die staat hier straks mooi op een schapje*)
     
  7. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Prestige Edition €135,99 Gratis thuis bezorgd bij CD WOW!
     
  8. White Muscle

    White Muscle Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan ben ik mooi genaaid door FRS haha mja ik krijg hem iniedergeval :)


    \\edit....

    Maar bij Format staat : NTSC dus kun je hem niet op een PAL console afspelen.
     
    Laatst bewerkt: 26 aug 2009
  9. Lethal AK47

    Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.739
    Leuk Bevonden:
    4.204
    Wel als het regiovrij is, maar het kan ook een typo zijn. Het lijkt me sterk dat ze bij CDWOW.nl een niet-werkende versie aanbieden. :confused:
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    gamehubs verkoopt ook COD2:MW dus zal wel een regiovrije NTSC zijn
     
  11. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Infinity Ward's Robert Bowling has confirmed that vehicles will not feature in Modern Warfare 2's multiplayer component.

    Speaking in a recent interview with GamerZines, Bowling stated:

    "We never put vehicles in multiplayer.

    Download 360Zine Issue 32360Zine Issue 32 GamerZines Magazine For our latest Call of Duty coverage, click here to download 360Zine Issue 32 for free."Our focus is on fast-paced infantry combat, where you're never reliant on transportation.

    "We do have expanded Killstreak Rewards now, some of which are user-controlled. For example, where you previously could call in UAV, Airstrikes, and Helicopter Support but had no control on how helpful they were, there are many more options which allow you to take control of the gunner or control its success a bit more for a limited time. Such as the AC130 gunship where you can fire any of the three weapons on it during its limited time in the air."

    Treyarch implemented drivable tanks into last year's Call of Duty: World at War, something many players disagreed with, citing that it caused problems with the game's balancing.

    The AC130 Gunship was revealed in the first multiplayer video for Modern Warfare 2 released a few weeks back, which also revealed the customisable killstreak feature that Infinity Ward is introducing to the series. We'll have much more on that in the final part of our interview with Bowling, which goes live on the site tomorrow.

    Modern Warfare 2 launches worldwide on November 10th for Xbox 360, PlayStation 3 and PC. You're going to buy it, aren't you?
     
  12. Dr0kz

    Dr0kz Niet?

    Berichten:
    4.743
    Leuk Bevonden:
    66
    En dat is maar goed ook, vehicles horen echt niet bij CoD
     
  13. mazterman

    mazterman Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    neej vehicles, voertuigen horen er niet bij nee maar, las net ook dat je kunt
    'dual wielden' dit vind ik ook echt niet bij cod passen. Dus er zal wel meer veranderen.
     
  14. xNSx Gizmo

    xNSx Gizmo Active Member

    Berichten:
    47
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil me ook de prestige versie aanschaffen.
    Iemand een idee waar ik deze best kan pre-orderen in Belgie?
     
  15. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Oef, probeer de lokale game-boer? Misschien dat hij hem voor jou kan bestellen ... of gewoon op voorraad krijgt.


    Ik vind dat zo'n genaaide opmerking hé ... Voertuigen passen zeer zeker wel in COD. World at War gaat / speelt zich af in de 2e Wereld Oorlog. Ik vind het echt gedurfd ... mensen die een hekel hebben aan de tanks in WaW zijn ook vaak de mensen die hier keihard door geowned worden en dat terwijl je ze ZO simpel kan uitschakelen.

    Modern Warfare is alleen een hele andere game, sneller ... beter ... harder.
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Too bad, ik hoopte alleen op een paar wagens om je te vervoeren met Capture The Flag. Dat was zo geniaal in CoD3, maar daar is MW te snel voor. Maar goed, lekker boeiend eigenlijk. Game kan me toch gestolen worden, heb het gehad met CoD.
     
  17. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik persoonlijk ben een echte voertuigen freak, je zult mij altijd in een tank/vliegtuig/ietsmetwielen vinden in games die voertuigen hebben. Maar in MW2 horen gewoon geen voertuigen als je het mij vraagt.
    Dat vond ik het fijne aan CoD4, gewoon alleen maar infantry, geen gezeur met tanks enzo. Als je van de ene kant naar de andere kant aan het schieten bent en er beukt een tank dwars doorheen die jij met jouw class niet van lange afstand af kan maken, vind ik dat irritant.

    Het enige wat me niet beviel aan CoD4 was de lage killstreaks die je nodig had voor airstrikes en heli's :mad:
     
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ze passen niet echt bij MW omdat de maps er niet voor gemaakt zijn, veel te klein. Als je kijkt naar COD:UO (COD1), COD3, zie je dat daar voertuigen in zitten maar het zijn ook grote maps dus dan is die balans veel beter geregelt.
    Maar ik hoop dat ze ook gewoon 3 maps toevoegen die groter dan de rest zijn en dat er dan ook voertuigen bijzitten, pleur deze in een aparte Vehicle gamelist dan ben je ook weer af van de voertuig haters. Want voertuigen horen bij COD.
     
  19. Dutchskill

    Dutchskill Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar kut dat er geen tanks in komen...
    Tanks en helicopters zijn juist geweldig, kijk maar naar bijvoorbeeld Battlefield: BC

    Daarom kijk ik meer uit naar Battlefield dan MWII! Maar ook deze game staat erg hoog in mijn lijstje :) Maar toch vind ik Battlefield toch net wat leuker



    Uiteraard zouden ze de mappen dan ook een stuk groter moeten maken ;) In de mappen van modern Warfare past er niet eens een tank
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
  20. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tanks mogen van mij lekker weg blijven.. alle levels met tanks skip ik het liefste.

    Ik battlefield vind ik het dan wel weer heel tof , maar daar hebben beide kampen ook voldoende voertuigen en de maps zijn er ook veel beter voor geschikt.

    Mocht cod zo'n soort titel gaan maken dan moeten er wel veel voertuigen in zetten en niet alleen een paar tanks.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2009
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina