1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er bijzonder strak uit weer, veel meer details deze keer.. erg mooi!

    Maar ik vondt de actie wel wat te hard gaan.. dit hou ik helaas niet lang vol als het steeds volop knallen is zoals in dat filmpje. (vindt de meer open maps in COD4 en WAW ook mooier, wat meer rust in de potjes en wat meer snipen).

    Maar dit wordt weer een geweldige game zo te zien..
     
  2. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Je hebt net 1 map gezien. Ik kan me niet voorstellen dat je daar al een conclusie uit kan trekken.

    Ik vind het er in ieder geval prachtig uitzien :)
     
  3. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Ik ben benieuwd hoe die Talibans eruit gaan zien in mappen van Afghanistan! :)

    Ik hoop op zoiets:

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    wat familie fotos:+?

    nu ik de trailer gezien heb moet ik wel zeggen dat ik niet meer kan wachten om zelf te gaan spelen zag er goed uit zeg:)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  5. SysanApse

    SysanApse Guest

    Ja , waarom wil je dit weten ?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Leuke vakantie / familie foto's dan hoor. De rechtse is toch je moeder? :+

    Het ziet er allemaal gewoon erg tof uit en kan niet wachten op een demo of het volledige spel. Word weer leuk dit jaar! MW2 en FIFA2010.


    Hmmm
    Vraag me af als ik hem bij BOL.COM pre-order of ik hem dan ook daadwerkelijk op de dag van release op de mat heb liggen. Was bij GTA4 ook een hoop gezeik, die kreeg ik 3 weken later vanwege een fout in het bestel-systeem.
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  7. TruthLies

    TruthLies Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Demo komt er helaas niet, ze hebben heel veel mensen van hun bedrijf en first party bedrijven die testen.
     
  8. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dat is jammer, ik wou de demo even uitproberen op de xbox en op de pc. Aangezien ik altijd gezegd heb geen shooters te willen spelen op een console, wou ik even kijken hoe MW2 speelde op de xbox en op de pc ivm aim enzo.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0

    host-migratie eindelijk!*) Die hosts die nokken waren een grote ergernis in de vorige delen:mad:
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  11. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Zoals ik al vermoedde, heeft FourzeroTwo bevestigd dat een Airdrop 'Ammo en Health pack' bevat voor al je teammaten ...


    http://modernwarfare2forums.net/viewtopic.php?f=4&t=940&start=20

    Ook weer een bevestiging dat er ook BURGERS / Civilians in de MP zitten! :)
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is net hoe je het wil interpreteren, ik denk dat 402 bedoelt dat civilians mogelijk in de MP komen. Zou wel leuk zijn trouwens.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329

    Fuck me! Dat is wel heel erg vet. Dus dan weet je nooit op wie je schiet en straks maai je dus burgers neer :+ Geweldig! Jammer genoeg nog meer als 2 maanden wachten.

    Oh, gaat deze game nou Call of Duty dragen of word het Modern Warfare 2?
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  14. Bleet

    Bleet MIA

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was er sprake van dat de game eerste Modern Warfare 2 zou heten. Toen werd er geroepen dat uit onderzoek bleek dat dat niet slim was, omdat veel mensen dat niets zegt en de game ook niet zouden kopen. Dus volgens mij is het nu gewoon weer Call of Duty Modern Warfare 2 ;)
     
  15. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Marketingtechnisch is dat wel een stuk beter ja , de meeste noemen het ook cod deel 1,2,3 etc en niet modern warfare of WaW.
     
  16. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat filmpje nog een keer bekeken en het lijkt me wel erg opgezet.. net alsof het een script is die ze gebruikten en later de stemmen eroverheen gooien... valt wel op nu, daarom komt het ook allemaal zo druk over. (verder ziet het er nog steeds goed uit hoor).

    Civillians in MP? gaaf!
     
  17. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    En dan per ongeluk een mes in het hoofd van een onschuldige burger gooien}:]
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Zou ook leuk zijn, vooral als ze de knock-back van dat Anti-Tank Sniperrifle eens goed in het spel verwerken. Want als je door dat ding geraakt word vliegt je slachtoffer minstens 3 meter verder.

    "Ik heb hem in m'n vizier"
    *BOEM!*
    "Oh kut, was een burger"
    "Wat vloog daar!?"

    Heb er wel weer zin in! Ik hoop alleen dat we gewoon VEEL-MEER wapens krijgen en veel-meer multiplayer mappen. Ben erg benieuwd! Als ik btw bij BOL.COM pre-order, krijg je hem dan op de dag van release? Want bij GTA4 piste ik naast de pot, zie berichtje bovenaan deze pagina.
     
  19. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Bestel hem dan bij Consoleshop.nl, dan weet je het zeker...
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar moet ik je ongelijk geven, kijk eens discovery, een .50 cal blaast zijn doel niet eens 30 cm weg, laat staan 3 meter :+. Bij deze test ving het doel de volle kracht op van de kogel...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina