1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Lijkt me erg sterk.
    [yt]hioPReoo10A[/yt]

    Als je daar de terugslag al ziet? :eek: De kogels alleen al. Zo'n sniper is ontworpen om dwars door tanks heen te schieten en dan zou jou doelwit niet eens 30 CM achteruit vliegen?
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jullie moeten eens wat meer Mythbusters kijken :+ Ic3D heeft daarom ook gelijk :)
     
  3. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Daar heb ik het inderdaad van :D
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Kogel gaat dwars door alles heen lijkt mij.. heb wel eens wat filmpjes gezien van snipers die mensen met een 50 cal beschieten, geen prettig gezicht.. maar je ziet ze echt niet achteruit vliegen omdat die kogel er recht doorheen gaat.. het zijn geen rubberen ballen.
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Vet :eek: Da's best jammer. Had het wel ownage gevonden als je zo allerlei mannetjes heen-en-weer zag vliegen.
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    :+
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Die's goed :+

    Maar zo'n Sniper is niet normaal. Echt TE grote kogels.

    Zo, zojuist bij Bol maar de Prestige Edition besteld.
     
  9. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Ligt er ook maar met wat voor soort kogels er schoten wordt. die barret .50 schiet ook kogels met explosieve kop en dan zal het effect zeker anders zijn.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Je moet bedenken dat alle energie die de kogel mee krijgt vanuit het geweer komt. M.a.w. de kogel gaat nooit meer harder nadat deze de loop heeft verlaten. Daarom kan de kracht van impact bij het doelwit nooit groter zijn dan de impact die de schutter zelf ervaart. Sterker nog, deze impact is minder voor de ontvanger omdat veel energie verloren gaat aan frictie, zwaartekracht etc.

    edit: armor piercing rounds concentreren al deze energie op een heel klein punt, vandaar dat deze door een dikke laag metaal heen kunnen. Sommige anti-tank wapens hebben zelf speciale kogels/granaten die bij impact een thermische reactie ondergaan waardoor ze als een warm mes door boter door die tanks kunnen komen.

    Tanks proberen dit weer te counteren door hun armor vanuit de meeste kanten waar gevaar vandaan kan komen in een hoek te plaatsen. Hierdoor moet de kogel "schuin" door de armor heen wat veel energie wegneemt.

    Anti tankwapens proberen dit weer te counteren door wapens te ontwikkelen die het zwakste punt aanvallen...in dit geval het dak van de tank. Vandaar dat je anti-tankwapens hebt met fire and forget systemen die je wegschiet en vanzelf de lucht ingaan om zich vervolgens bovenop de tank te rammen.

    Kat en muis spel dus...
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  11. dudeee

    dudeee Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    derde wet van newton.

    actie = reactie
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Heeft niemand dat SWAT-schild opgemerkt in de video? Perk? Hoort dat bij de mode? INFORMATION PEOPLE!
     
  13. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    lees de vorige pagina's eens door........
     
  14. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoo, wie gaat er op 10 november 2009 zich ziek melden en voor de brievenbus zitten met een stoel

    Ik kan gewoon zo niet wachten, ik wordt gek, dit spel is echt gewoon zo cool
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is echt al heel lang bekend
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009
  16. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb dat filmpje in High Resolution gedownload en eens op mijn LCD bekeken en dan ziet het er allemaal toch wel ontzettend vet uit hoor \o/

    Ik vraag me alleen af of er inderdaad Civilians in de MP zullen zitten. 402 is daar niet echt duidelijk over. It's an OPTION... M.i. betekent dat dat ze er over denken, niet dat je het al dan niet kunt aanzetten. Afijn, we zullen het allemaal zien over een maandje of 2.
     
  17. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0

    Hier de Quote van 402

    Het is er dus al. Met ''will be an option in mp'' denk ik dat je het dus aan of uit kan zetten of zoiets in die richting
     
  18. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het een optie is, lijkt het me inderdaad dat je het aan of uit kan zetten. Opzich wel grappig. Private match met een paar vrienden en dan burgers focken:+
     
  19. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Dat er SWAT in het spel zit weet ik ook wel, maar in die laatste MPvideo zitten ze dus ook. Zijn het perks of wat?
     
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    + Ontploffingen zien er uber uit
    + CTF!
    + Knifes, yay
    + Dubble Attachments
    + Riots Shield in Multiplayer
    + Vette map
    + Host Migration
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina