1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    CoD = CoD in mijn ogen.
    Maar ik ben nooit een fan geweest van CoD, dus waarschijnlijk praat ik bullsh*t! Ik denk dat deze me wel gaat bevallen, want...alweer...de stad is zo sexy met die actie.
     
  2. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet ook kijken naar de doelgroep. Alle MW1 fans willen juist niet iets anders maar meer van hetzelfde. Natuurlijk wel met de nodige updates, meer of nieuwe weaps/maps/perks/etc etc. Het is zoiezo al een vervolg op MW 2 dus veel verandering zou nergens op slaan.

    En na al het nieuws en info dat al reeds released is ben ik er zeker van overtuigd dat dit spel opnieuw de game of the yeard award zal winnen. Oude spreekwoord, never change a winning team ;)

    hierin moet ik je tegenspreken. Cod word door 2 verschillende teams gemaakt. Je heb infinity wards en Treyarch, alhoewel treyarch het niet slecht doet kan het in mijn en vele andere ogen niet tippen aan Infinity Ward. Cod 4 had niet voor niets een GOTY award en cod 5 niet
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2009
  3. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik geef je gelijk dat infinity ward veel beter is dan treyarch, maar cod 5 had wel meer concurrentie dan cod 4 imo.
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    COD5 was nooit zo populair geweest als COD4 er niet was geweest met zijn verslavende MP. COD5 vond ik 2-3 maanden leuk, daarna ben ik maar weer terug gegaan naar COD4, dat is toch echt een tikkeltje beter/leuker/verslavender.

    Ik kan ook niet wachten op de nieuwe COD, nog 2 maandjes :eek:
     
  5. bombach

    bombach Active Member

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ghehehe die film was laats op tv wel een leuke film:D
     
  6. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dat ben ik niet met je eens. Alleen maar wapens en maps toevoegen getuigd gewoon van weinig fantasie. Toegegeven het is een spel welke veel mensen heel leuk zullen vinden, maar ik laat hem liggen omdat ik in een vervolg wel wat meer afwisseling zoek.

    Er zijn genoeg spellen die de smaak wisten te behouden wat iedereen zo goed beviel, maar toch hele innovatieve opties tovoegde. Denk aan battlefield 2, zelfde idee als de voorgangers en het had alles wat de voorgangers leuk maakte, maar het invoeren van een commander welke op command en conquer achtige wijze via voice etc. luitenanten in het veld aanstuurde was gewoon een hele vette toevoeging welke mij de leukste online potjes met super gave teamplay heeft bezorgd evah. imo in ieder geval belangrijker dan meer meer meer. Meer wapens, meer maps...een echte innovatie had ik veeel liever gezien.
     
  7. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
  8. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Waar kan ik de harded editie het beste pre-orderen?
    In NL:)
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    BOL.COM lijkt mij ... heb ik ook gedaan. Valt hij 10 November niet voor half 5 op de mat dan rijd ik naar de dichtstbijzijnde MediaMarkt :+
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik voel wat aankomen als ik deze vraag stel, maar ik doe het toch.
    Vinden jullie het écht nodig om MW1 te spelen voor MW2?
    Sinds het niet zo duur nu is, en het verhaal van MW2 verder gaat waar MW1 stopte. Word MW1 nog wel veel online gespeeld? >.> En is dat een beetje te doen?En moet ik die Pack De Cartes map pack ook kopen?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2009
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    MW1 wordt nog die-hard online gespeelt, meest gespeelt naast Halo denk ik. Map Pack is niet nodig, zou ik zeker niet doen omdat MW2 bijna komt.
    Voor het verhaal zou ik hem niet speciaal kopen, het verhaal is nou niet echt zo bijzonder (alhoewel singleplayer wel vet is hoor). Maar het is gewoon een typisch schietspel campaign.
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Klinkt alsof het niet een must buy is voor MW2.
    Ik laat 'm dan maar liggen en ik wacht wel op MW2.
    Dank je voor je antwoord!
     
  13. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Bij de freerecordshop is hij 10 euro goedkoper....
     
  14. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wil je zeker van zijn dat je em op de dag van de release ontvangt moet je em bij Consoleshop bestellen.
     
  15. prozaxx

    prozaxx Jeroen__W

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    eindelijk meerdere attachements mogelijk, m4carbine met red dot en silencer, stel u voor :D
     
  16. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    @PowerLines

    het kan geen kwaad om cod4 te kopen hoor. lekker 2 maanden genieten voordat cod6 uitkomt. ik vind het wel een must-buy. je zit dan lekker in het verhaal en als je dan denkt dat het niet beter kan, komt MW2 uit: TADAAA!:D
     
  17. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Gewoon lekker vroeg naar de Mediamarkt heb je 'm ook zo..........
     
  18. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    ik haal m denk ik ook bij de mediamarkt, want die dag moet ik tog naar school en de mediamarkt ligt vlakbij station eindhoven.
     
  19. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Doe ik ook, van school uit is het 10 minuutjes fietsen naar Media Markt Eindhoven :)


    Maar zijn die er dan nog rond 4 uur of zijn ze dan al uitverkocht :9
     
  20. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Dan zijn ze allang al uitverkocht.......
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina