1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens.
     
  2. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Xbox bezitters krijgen dus helemaal geen exclusieve maps. We krijgen ze alleen eerder. :{
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Tegenwoordig noemen ze dat ook exclusief :p.
     
  4. Ryu Suyanto

    Ryu Suyanto Ryu Suyanto

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan me geen reet schele of het exlusive is of niet als het maar komt en ik het kan spelen. Als het exlusive op de ps3 zou komen is natuurlijk een ander verhaal :D
     
  5. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Oujdi, je faalt. Bedankt Cookie voor de reden alvast te geven aan hem. M'n post was al waaaaay gepost voordat er was bevestigd dat er geen beta kwam.
    Overigens, is er nog iets bekend over wanneer een nieuwe video komt?
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Degene die het nieuws naar buiten brengt is de dood van een goede vriend aan het verwerken. Ik zou zeggen, gun die jongen de tijd :)

    Hoe dan ook, erg gaaf dat de Map-Packs ( wat ik er dus vanuit maak ) gewoon beschikbaar zijn voor een bepaalde tijd :) ( maybe al op de release )
     
  7. Xbneo

    Xbneo Active Member

    Berichten:
    293
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze de mappacks beschikbaar maken op de release is dat oplichterij...lijkt me dus niet
    laat ze die dan bij het spel zelf doen
     
  8. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Is toch geen oplichterij? :eek: Je hebt immers ZELF de keuze om de Packs erbij te kopen ... of te laten staan.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja maar als ze op de releasedatum van de game uitkomen, hadden ze de map packs net zo goed bij de retail kunnen doen. DLC uitbrengen ten tijde van de release van het spel is in mijn ogen ook oplichterij.
     
  10. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Op de Release dag ben ik half 4 uit :mad:
     
  11. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik werk tot half 6 :'-(
     
  12. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben gewoon vanaf 1 uur ziek ofzo. Dan langs het dorp, spel ophalen en dan thuis in Pyjama gamen :cool:
     
  13. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Het verbaast me dat ik hier als enige de game sowieso niet ga halen
     
  14. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Waarom niet?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik haal hem ook niet, misschien pas later. Heb het sowieso gehad met CoD, en hou ook niet zo veel meer van online spelen ( Waar CoD omdraait. )
     
  16. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik speel Call of Duty anders voor de single player en die doet zeker niet onder aan de multiplayer. ;)
     
  17. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien ik cod4 echt een bagger game vond, de eerste dagen of weken was het echt een leuke game, maar daarna werd het echt meer van hetzelfde en werd ik gek van de gameplay. Je hebt weinig skills nodig om veel kills te behalen in de game, gewoon lekker om een hoekje wachten. Zoals vele doen. Snipen was ook bagger, mensen gaan niet in 1x dood enz. Ook vind ik nu dan de graphics niet meer top, maar toen het uitkwam was het kennelijk nog wel mooi.

    En ik ga halo odst halen, wat mij veel meer trekt. Geen zin om geld uit te geven aan zo een game.
     
  18. Syn3rgy

    Syn3rgy Active Member

    Berichten:
    1.107
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ga ODST ook halen, maar CoD 6 vind ik echt vet eruit zien. Wil het zo graag spelen, gewoon dat Singleplayer gevoel terug krijgen :)
     
  19. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    ieder zijn ding ik vind halo weer zo "nep" spelen. Ik ben wel een cod fanboi!!!! :p hail COD!!!!!! wiwiwiwiwiwiwwwieeee.
     
  20. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    +1

    Snap niet dat sommige mensen zeggen dat COD4 er mooier uitziet qua graphics dan COD5. Daarom vind ik deel 5 ook fijner wegspelen, heb je die overigens al geprobeert? :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina