1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Hybrid, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Halo nep spelen? het is nooit de bedoeling om een realistische game te worden.

    Wat is de single player feeling dan, vond dat ook niet echt geweldig. Vond deze zelfs minder leuk als vorige cod games.\

    Ik heb de beta van cod 5 gespeelt, vond ik al een stuk leuker als 4:) komt ook door de setting, meeste games zijn nu al modern.
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Als je iemand in zijn kop schiet met een sniper is hij gewoon neer. Ook heb je best wel wat skills nodig om eerste te staan in een game, als je het op dit moment speelt tenminste aangezien er veel minder "noobs" zijn dan bij de release vind ik. Nu kom je erg veel level 55 gasten tegen die er best wel wat van kunnen en dat maakt de potjes ook weer wat uitdagender. Daarnaast vond ik de gameplay ook absoluut niet frustrerend o.i.d. aangezien je alles precies zo kon instellen als dat je zelf wilde. Bij Halo zit je altijd met de balance waaraan je verplicht bent. Met als resultaat een overpowerde mauler en zwakke AR, bij COD4 kan je dit zelf allemaal fixen zodat de wapens niet meer zo zwak zijn. Maar goed, dit is mijn ervaring, zelf vind ik Halo 3 erg passief en gelimiteerd op de gebieden waar COD veel diverser is.
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Bij CoD4 was het voor mij ook eigenlijk voor de singleplayer. Multiplayer vond ik niet eens zo super, je vond snel matches en weinig lag maar ik blijf bijvoorbeeld Gears Of War 1 qua MP beter vinden. CoD3's multiplayer vond ik veel toffer, weet niet waarom. En sinds ik Brother In Arms heb gespeeld ben ik klaar met CoD, alles voelt herhalend en vind het geen reet meer aan.
     
  4. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0

    1 kogel in het hoofd ja, maar dat moet toch wel een beetje teveel van het goede zijn. Sinds wanneer is iemand niet dood als er een sniper kogel in zijn nek of been komt? Er zijn wel meer 55'ers en het niveau is hoger, maar nog steeds laag. Halo heeft idd wel wat balance foutjes(mauler is alleen bijna nergens te vinden), maar dat de wapens dat bij cod niet hebben ben ik het niet mee eens. Als je standaard TD speelt zonder stopping power heb je vaak iets van 4~5 kogels nodig van een m4 om iemand neer te krijgen. Je bent dus bijna altijd verplicht om stopping power te kiezen:mad:
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Dat is bij Halo ook niet hoor :+ (Helemaal niet in een game met een beetje lag waardoor je hem 20x in zijn kop moet schieten) Maar ik zet liever standaard stopping power op mijn wapen dan dat ik weer eens door een laser of rocket in mijn reet wordt geschoten van 150m en helemaal geen kans maak. Ik vind het zelf altijd wel fijn als je niet gebonden bent aan de visie van de ontwikkelaars als het op de balance aankomt, helemaal als het van Bungie afkomt. Beetje tweaken en klooien met de instellingen maakt het een stuk diverser.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet echt. Stopping Power voegt zelf een TIKKELTJE extra schade toe. Dat is niet echt veel. Het ligt er vaak gewoon aan waar jij de tegenstander raakt. Been? Arm? Hoofd? COD heeft veel wapens die verschillen kwa kracht. Een sniper kogel is over het algemeen sterker als een M4 kogel.
     
  7. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Het scheelt wel degelijk, o.a. door muren schieten gaat stukken beter.
     
  8. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar bij halo is het te begrijpen, omdat je een "supersoldaat" bent. En dat ze van een kilometer schieten met die bazooka is ook al zo irritant.
    Stopping power voegt echt heel veel schade toe, misschien zelfs in de richting van 20%, in mijn ervaringen.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT

    ik vind Halo ook geen zak aan en nep spelen. Je hebt altijd wel 10+ kogels van een assault rifle nodig om iemand te killen. En dat je een 'supersoldaat' bent is iets voor de singleplayer, de mp van Halo is veel minder balanced dan COD.
     
  10. Liquid Cobra

    Liquid Cobra Call it Luck

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel dan gewoon hardcore, dan zijn ze snel genoeg dood. En hoef je geen Stopping power te gebruiken.
     
  11. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Je geeft dus toe dat het een probleem is, dus moet ik een andere gamemode spelen..

    Waarom is de mp van halo dan minder gebalanceerd?

    edit: ik snap het even niet, dat je een supersoldaat bent mag alleen gelden voor de sp dus in de mp moet je zwak zijn, wtf?
     
  12. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ik zou deze discussie niet aangaan. Heb ik ook geprobeerd in het PES2010 topic en toen werd ik op m'n vingers getikt :+

    /Mod Niet nodig om daar in een ander topic weer over te beginnen. ~Arjan
     
  13. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    gewoon op hardcore spelen

    op softcore is het te nep..je pompt kogels door iemands lichaam heen maar hij rent vrolijk door..
     
  14. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan moeten ze eens met hardcore headquaters gaan komen!

    tot die tijd blijf ik dan maar lekker een pussy:+
     
  15. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Check het WAW topic volgens sommige is dit juist moeilijker is hardcore voor noobs, lol.

    Hardcore for life!!!
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Nee zo bedoelde ik het niet. Bedoelde meer dat het 'supersoldaat' gebeuren leuk is voor de SP maar dat in de MP de 'supersoldaat' iets zwaker moest zijn zodat het wat gebalanceerder word.

    En je zeikt wel over 4-5 kogels nodig hebben van een M4 om iemand neer te krijgen terwijl je in Halo 10+ kogels nodig hebt met een Assault rifle om iemand neer te krijgen. :confused:
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet te vergelijken.

    Spartan Armor 5 vs een stuk huid. Ja, dan is't al snel gebeurd.
     
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Als je gewoon een beetje oefent begint het al veel leuker te worden. ;) Misschien moet je eens Hardcore proberen. Daarin kun je pas echt experimenteren met de vele Perks. Ik geef toe, bij Core ben je wel bijna verplicht om Stopping Power te nemen vooral als je een sniper hebt. En het hangt natuurlijk ook wat voor gamemodes je gewend bent.
     
  19. Freezing Aaron

    Freezing Aaron Registered member

    Berichten:
    608
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoef niet te oefenen hoor, ik heb het spel met regelmaat gespeeld, ik heb ook alle gouden wapens. En als ik het nog speel, met een paar vrienden doe ik ook altijd hardcore:)
     
  20. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Ik heb zelfs nog nooit CoD4 gespeeld zonder hardcore, dus in mw2 moet dat ook maar he :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina