1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap 'm niet? Doel je op het feit dat veel mensen in HC op COD4 juggernaut hebben? Ze hebben daardoor een miniem voordeel, maar als ik MOEST kiezen dan zou ik SP in plaats van Jugg gebruiken. Waarom? Als je al weet dat je geraakt gaat worden is er serieus iets mis met je 'skills' (ik haat dat woord maar ik gebruik het maar even :+)

    En ik speel alleen maar HC S&D op COD 4 ;)



    Forums van IW ward. ff zoeken.
    *zucht*

    Ben bezig...

    EDIT: Aha! Gevonden. Ik plaats de link maar even, je moet kijken bij 1.2, en dan staat hij erbij.

    http://forums.infinityward.com/viewtopic.php?p=1887272#p1887272
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Door Nederlanders gemaakt site modernwarfare247.com krijgt binnenkort interview met Robert Bowling in Amsterdam.

    Dus je kan op hun forums vragen neerzetten die hun dan eventueel meenemen in hun interview.
     
    Laatst bewerkt: 26 sep 2009
  3. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ait amsterdam. Kijken of ik hem kan spotte :p
     
  4. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Haha succes;)
     
  5. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    moderNwarfare247.com , als je die site van jou zonder die N kopieert krijg je een 18+ site ;)

    En wat gaat iedereen doen op 10 november 2009 in de vroege ochtend terwijl het pakketje nog niet binnen is?
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Uitkateren van m'n verjaardag :emo:
     
  7. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Waarschijnlijk tot 2 uur les hebben, en dan thuiskomen als er een pakje op tafel ligt :)

    Edit: Nee onze postbode brengt niet tot aan de keukentafel, maar thuiswonen heeft zo zijn voordelen :9
     
  8. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    329 euro ;)
     
  9. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Rustig Dirt 2, Borderlands, Brutal Legends, Lock's Quest, Scribblenauts en mogelijk aantal spellen die ik dan voor me PS3S heb gekocht en nog rustig 10 dagen wachten voor MW2 op me deurmat valt. :+
     
  10. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 06:30 op om zo mijn copy op te halen om 08:00. Vervolgens met 2 andere de heledag lannen. Niks wachten dus. :)
     
  11. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Na die site natuurlijk:p zonder N:lol::eek:
     
  12. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    FourZeroTwo beantwoordt vele vragen vandaag van FANS/Journalisten op zijn twitter.

    Zo heeft hij verteld dat er sneeuw mappen in de MP zullen verschijnen. Je kunt een AC-130 door minimaal met 2 raketten neerhalen, dus in een teamwerk. En veel meer antwoorden zul je vinden op zijn twitter. http://twitter.com/fourzerotwo

    EDIT:

    Dit is ook Interessant om te weten!

     
    Laatst bewerkt: 27 sep 2009
  13. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    okay, ik wil de Elite + MW2 + 250GB HDD = 329 euro.

    al ergens in NL te bestellen of niet??? zo ja, waar AUB??

    en waarschijnlijk kan iemand het spel dan van me overkopen met korting, omdat ik of de prestige of de hardened ga kopen.
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    nou moet ik zeggen dat ik me niet zo heb verdiept in CoD MW 2..
    Maar het is op het eerste gezicht gewoon meer van hetzelfde vergeleken met CoD MW..
    En die game heb ik eigenlijk al gezien. Dus ben benieuwd hoelang dit leuk blijft.
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.239
    Leuk Bevonden:
    4.757
    Langer, want er zitten veel meer dingen in die je in MW I niet had. De ontwikkelaar heeft van de week nog gezegd dat zij zich zelfs blijven verbazen hoeveel ze nog moeten tegen komen in het spel. Dit klinkt voor een shooter best overdreven, maar ik zou tegen die tijd gewoon een goede review lezen. Persoonlijk denk ik dat de verhaallijn weer niet zo lang is, maar dat het bij 7 of 8 uur wel ophoud. De MP daar en tegen bied hopelijk 12.000+ uur speelplezier. :+
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou die singleplayer van MW1 kreeg ik koppijn van 8)
    Vond het weinig bijzonders eerlijk gezegd, allemaal scripted chaos.. Maar omdat het modern warfare was nog eens met nightvisions en lasers ook. Het was eigenlijk loop van punt a naar punt b. Ondertussen kom je obstakels tegen (vijanden), een soort schiettent van de kermis.. en na elke schiettent kan je weer een stukje verder.

    De multiplayer vond ik zeker leuk, maar daar ben ik echt op uitgekeken. En de multiplayer van MW2 zal ong. hetzelfde blijven (perks systeem etc.).. lijkt wel alsof het gewoon MW1 is met nieuwe maps, perks en wapens (?? of heb ik iets gemist). Ben benieuwd of het me lang kan boeien.
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil deze bundel ook graag kopen, maar voor zover ik weet zijn er in Nederland nog geen retailers.
     
  18. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Volgens mij gaat ie meer kosten hoor? Ik denk ergens rond de 400 euri's of meer.......
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, niet meer.

    GameMania gaat de bundel verkopen. Als je het daar vraagt kunnen hem hem bestellen.
     
  20. Cryton NL

    Cryton NL Active Member

    Berichten:
    1.506
    Leuk Bevonden:
    0
    Chill, net die dag vrij?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina