1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dat stuk in Washington ziet er tof uit. Heb het eigenlijk helemaal gehad met CoD, en word nog steeds niet warm van deze titel. Ondanks dat denk ik dat ik hem toch wel koop, maar dan later. Midden/Eind December ofzo.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Ik denk dat mensen met zowel een PC als een console dan toch tot een koop overgaan. Als ik nog een actieve PC gebruiker was zoals 4 a 5 jaar geleden, had ik hem gewoon illegaal gedownload ipv gekocht.

    @Fiasco: ik geef je gelijk. Deze game wordt echt niet revolutionair, maar gewoon een degelijk schietspelletje. Ik verbaas me er elke week over hoeveel mensen kunnen lullen over deze game, het is echt niet te geloven :lol:. Als je voor de gein even deze topic doorleest, is er eigenlijk weinig concreets te melden. Elke nieuwsfeitje wordt grondig geanalyseerd, er daarnaast gewoon wat in het rond gespeculeerd.
    Stiekem zit ik meer te wachten op Assassin's Creed II en Forza 3.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  3. PIREKE

    PIREKE Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    zondaar...
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker dat deze game in mijn collectie komt! :D Ik heb tot nu toe alle Call of Duty's gespeeld & uitgespeeld (en ook op Veteran uitgespeeld) en deze gaat er zeker bijkomen. :)

    Ik zie de games van Treyarch eerlijk gezegd als een soort zoethoudertjes tot de échte games. :+

    Kijk maar, Call of Duty 2 kwam uit, allemaal goed enz. in 2005 & toen werd CoD 4 aangekondigd voor 2007. En tot die tijd moesten we het doen met de niet zo bijzondere Call of Duty 3. :)

    Toen kwam Call of Duty 4 uit in 2007, geweldig weer. <3 En toen werd MW2 aangekondigd. :) En toen de geweldige zoethouder COD:WAW :D

    Vind wel dat ze kwaliteit hebben geleverd met COD:WAW, en zeker origineel in vergelijking met de overige WO II games, maar Modern Warfare 2 gaat het echt worden! :D
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  5. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Het is ook 10 november 11/10/09 is Amerikaanse datum en dus is de dag en maand omgeruild, in Europa zou de datum 10/11/09 zijn;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Multiplayer van Call Of Duty 3 was toffer dan 4. _O_

    Multiplayer van Deel 4 was uiteindelijk alleen maar voor idiote clan henkies, kleine kut kinderen en k/d sletjes.
     
  7. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    COD 3, Eder Dam met voertuigen :D

    Good old times <3
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Gast, CoD4 was later pas voor sjenkies, in the good old days was het gewoon puur genieten.
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Op het begin was het inderdaad aardig tof, maar na een paar maanden was het gewoon alleen nog voor Sjaakies. :+

    CoD3 had Edar Dam met voertuigen en Capture The Flag. _O_
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    +1 @ Fiasco/Tyrant.

    Loop ook totaal niet warm voor deze titel, heb hem ook nog niet gepre-ordert oid. Heb eerlijk gezegd een gevoel dat het een tegenvaller word. Soort van Cod4 1.5 ipv een totaal nieuwe game. En de game gaat denk ik ook tegenvallen door de immense hype, net zoals bij GTA IV. Ik kijk ook eerder uit naar AC2 omdat ik die games wel revolutonair vind. Cod6 = Cod4 met nieuwe wapens/maps.
     
  11. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, het rare is dat het bij CoD 5 juist andersom was. Aan het begin alle glitchers & cheaters etc. & op het einde (nu dus) juist weer eerlijker spel :p
     
  12. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Jij bent lijp jij :p

    Als je een beetje oplet rond deze game weet je dat het veel meer is dan ''nieuwe wapens/maps''.
    Ik vind CoD4 DE beste game op de Xbox 360 en PS3. Ook al heb ik een nieuw spel, moet ik CoD4 een uurtje of 2 in de nacht spelen.
    MW2 is een sequel op 4 dus qua besturing en zo zal het niet veel verschillen. Mooi toch ? 60 FPS wordt behouden, meer wapens, Spec Ops, grotere dynamische gebieden, nieuwe singelplayer en het belangrijkste; De Multiplayer. Het wordt gewoon een hele nieuwe beleving. Dit is een spel waar ik zo erg naar uitkijk sinds Februari dit jaar. Nou kun je wel zeggen dat het dan alleen maar kan tegenvallen maar betwijfel ik. Als het maar een beetje op CoD4 lijkt ben ik blij. Ik ga dit spel niet zo snel neerleggen en als dat om een of ander reden wel gebeurt verkoop k mijn Xbox en ga ik verder waar ik was gebleven, namelijk het PC gamen :)

    Zo. Mijn zegje gedaan :p
     
  13. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, gelijk. Ik vind het heel erg slim van hun om verder te gaan met MW. Veel mensen vonden het concept erg goed. En MW was ook gewoon een succes!

    En mee eens, ik heb niet veel games op max. uitgespeeld maar als ik er één moet opnoemen is het Modern Warfare wel. En daar ben ik trots op, wát een game <3

    Er zijn ook niet veel games die ik zo lang in de Multiplayer heb gespeeld, die mij niet gauw verveelden in de MP, en zo kan ik nog wel ff doorgaan :9

    Om nog maar niet over de MP te beginnen, die zoveel beter word in MW2, o-e-f :9
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel dat hij vet word, maar beter? Ik weet het niet (vanuit gameplay standpunt). Ik bedoel, ze stoppen er nu zoveel in, het lijkt mij extreem moeilijk om een balans te vinden tussen al die dingen.

    Aan de andere kant heb ik dan ook wel weer enorm vertrouwen in IW. Ik speel hun games al sinds de eerste cod en ik vind het tot nu toe fantastisch. En zoals op de forums vaak gezegd wordt:

    Fun>Realism.
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Maar wat is er zo revolutionair dan? Eigenlijk is Modern Warfare 2 gewoon Modern Warfare 1². Omdat Warfare 1 al heel erg goed was, wordt MW2 dus echt steengoed, maar zeker niet revolutionair. Verder niets bijzonders hoor, want in jouw post lees ik anders ook niets wat vernieuwend is, dus je zegt het zelf ook al.

    Relatief gezien kan MW2 nooooit zo goed worden als Call of Duty 4, want dat was zo'n massaal succes..

    ???
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Hangt er ook vanaf welke game mode je speelt. Ik hoor van mensen die nooit S&D spelen dat Dead Silence eruit moet want het heeft geen enkel nut. Bij Headquarters niet nee maar bij S&D vind ik het essentieel.

    Ik hoop echt dat de Noobtube gaan veranderen want van dat Spawn killen op Hardcore S&D wordt je helemaal gek.

    Qua besturing niet nee. Daar zal niet verschil in zitten. Maar als ik andere dingen check is het voor mij een nieuwe game maar ook weer niet snap je. Ik geef je wel gelijk dat je het MW 1.5 kan noemen wat natuurlijk goed is.
     
    Laatst bewerkt: 5 okt 2009
  17. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Dead silence is juist relaxed met een mode als TDM of free for all. Als je achter de linies komt kun je heerlijk killen zonder dat iemand je hoort naderen.
     
  18. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 3 General, FTW !!!!!! COD reeks is instant buy voor mij. En ik moet en zal alle achievos halen, tot nu toe gelukt ook :D, maar als je vraagt waarom geen idee. Het is een ziekte denk ik.

    Iemand al informatie waar je die speciale XBOX 360 MW2 edition kan kopen in Nederland? Alvast bedankt!
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    GameMania, die bestellen hem voor je.
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pop Block

    [GT]57291[/GT]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina