1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Het gaat totaal niet te ver...al helemaal niet wanneer je dit weet:


    Je bent niet eens een terorrist, je zit bij de CIA...undercover bij die terroristen.Je HOEFT niet te schieten, je kunt ook gewoon lopen. Je kunt echter niks aan die shootings doen, opzich hard maar ook realistisch. Kortom..je bent gewoon CIA....wel een beetje jammer weer..maar ach
     
  2. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik zou het wel vet vinden als je ze dan bijvoorbeeld ook non lethal kan knallen om zo levens te redden8)
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een onzin, dat die scene te ver. Dan kan je net zo goed de hele game verbieden.
     
  4. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    goed ik ben hier voorlopig weer ff genoeg geweest, laterz
     
  5. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Tering ... in FIFA10 schoot ik zo hard de bal op de keeper dat zijn animatie string ineens helemaal anders was. Ineens zaten z'n benen in de lucht. Ik ben geschokt en zal bij EA echt serieus een klacht in dienen.


    :emo:
     
  6. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Over welke scene hebben jullie het toch?
     
  7. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Je hoeft natuurlijk niet altijd in spoilers te antwoorden als er niets 'te spoilen' is in het bericht)

    Maar de zogenaamde scene is die hierboven beschreven neem ik aan;
     
  8. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Dit is echt te grappig:+ iedereen gaat spoilen 8)

    n00bs :+ kidding :9
     
  9. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar waar hebben zie die scene dan gezien:x?
     
  10. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Justin tv, die fransman die gameplay ging uploaden die nog niemand had gezien.

    Ik zoek het even voor je op:)

    edit:



    Zou snel zijn word zo verwijderd.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2009
  11. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Van een of andere gast die een versie heeft bemachtigd, niet zo legaal allemaal, en er video footage van heeft online gezet.

    Edit: 1var was me reeds voor.
     
  12. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    En nou wil ik officiele media en niet die gelekte beelden 8)
     
  13. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    van die scene is er geen officiele media8)
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is uhh...eens wat anders. Doet me denken aan een Cold Case aflevering.
     
  15. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het wel vet:p.
     
  16. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Daarom wil ik er niks meer over weten :D Ik wil screenshots van MP levels, ik wil weten welke camo's er zijn, welke perks, attachments, allesss maar niks van de SP.
     
  17. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga het spel toch wel even leuk vinden, maakt niet uit als ik er veel over weet of juist helemaal niks.
     
  18. Chrizzle

    Chrizzle Active Member

    Berichten:
    1.150
    Leuk Bevonden:
    756
    Ja, maar ik wil wel een beetje verrast blijven met het spel en dan vooral de SP. Ik schrok me dood toen ik opeens met MW1 in die AC130 zat 8)
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Waarschuwing in Modern Warfare 2 voor gewelddadige scène

    Activision heeft bekend gemaakt dat in Call of Duty: Modern Warfare 2 een optie is ingebouwd waardoor spelers een bepaalde gewelddadige scène kunnen overslaan. De game zal spelers maarliefst twee keer waarschuwen voordat deze uitermate gewelddadige scène zal beginnen.

    Dit werd bekend door een uitgelekte gameplay video, welke inmiddels al op verzoek van Activision is verwijderd. De video is vermoedelijk opgenomen door dezelfde persoon waarvan we eerder de third person gameplay modi te zien kregen. Activision erkende kort nadat de video was verschenen dat het spel inderdaad een schokkende scène bevat:

    "We zijn ons er van bewust dat een dergelijke scène reacties zal oproepen. Call of Duty: Modern Warfare 2 is een game voor spelers van achttien jaar en ouder, waarin geopolitieke problematiek een grote rol speelt en spelers op hun gaming-kwaliteiten worden getest in realistische gevechtssituaties," aldus een woordvoerder van Activision.

    Er is, vooral in Amerika, een discussie ontstaan of deze scène nou wel of niet kan. Hieronder kun je, als je wilt, lezen wat er precies aan de hand is in de video. Ten slotte kun je helemaal onder aan de uitgelekte video zelf bekijken. Uiteraard bevat dit spoilers, dus stop met lezen als je het nog niet wilt weten.

    In het uitgelekte filmpje is te zien hoe de speler deelneemt aan een terroristische aanslag op een vliegveld. In een groepje met andere terroristen opent de speler het vuur op weerloze burgers, waarbij in korte tijd veel slachtoffers vallen. Dit heeft betekking op de hele verhaallijn, waarbij de speler probeert de terroristische organisatie van de Rus Makarov te infiltreren, om zo dichtbij genoeg te komen om deze leider uit te schakelen.

    http://www.xgn.nl/360/nieuws/17214/waarschuwing-in-modern-warfare-2-voor-gewelddadige-scne/
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat een gejank zeg....en zijn zat games waar alleen maar geweld in voor komt en dan is het allemaal wel normaal?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina