Ben het helemaal met je eens, vind dit ook een smakeloze keuze van infinity ward. Kan het vanuit het verhaal oogpunt wel begrijpen hoor, maar "slim" is het zeker niet van ze.
Opvallend trouwens dat er helemaal niemand op dit forum (tot nu toe) er op wijst dat de keuze voor deze scene/gameplay een onwijs slechte invloed gaat hebben op de hele games-industrie......
Want alle fatsoensrakkers en anti-games-fundamentalisten kunnen de messen weer slijpen en dit maal terecht naar mijn mening. Het gaat tot sancties leiden in diverse landen en tot discussies in de rest.
Zit ik straks alleen nog my little pony adventures te spelen, omdat de regelgeving aangetrokken word (overderven he
, je snapt wat ik bedoel)
Het is duidelijk een shock-campagne om aandacht te krijgen en het "schiet" zijn doel letterlijk voorbij.
Werkelijk, wat een sukkels dat ze dit de industrie in zijn geheel aandoen.
Vind overigens wel dat het met een 18+ rating op zich redelijk te doen is, maar ga die shit dan eens handaven. Als ik hier zo lees dat er 14 jarigen alle games gewoon meekrijgen en spelen (en dit tof vinden) dan gaat er iets niet helemaal goed.
Het is niet dat ik wil zeggen dit leid tot nieuwe schiet-incidenten onder jongeren/op scholen, want die gebeuren toch wel. met of zonder deze games.
Wat ik wel zeg is dat de industrie zichzelf een oor aannaait met deze shit, want hier komt een (wereld)wijde reactie op waar niemand beter van word.
Klik om te vergroten...