1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Waarom staan de achievements niet in de startpost?:{ Moet ik weer gaan googlen :9

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Wat zei je ? :+

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik zou het niet doen..

4. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    En MW2 komt 11 november_O_

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    En het is het jaar 2015.

6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Oja? 10-11-09 :+

7. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Offtopic: Misschien is dit de verkeerde topic/rubriek maar ik doe het ff toch.

Ik zat net op de Dashboard en toen kreeg ik rare kleurtjes en vervolgens heb ik daarna mijn xbox uitgezet en daarna weer aangezet, alleen mijn Xbox kan niet meer connecten met mijn TV. Er staat 'geen signaal' of 'niet ondersteund'. Ik heb allerlei compontenten en hdmi kabels gebruikt maar nee hoor. Het zelfde gebeuren. Ik heb trouwens geen RROD, hij start gewoon normaal op....

Iemand enige oplossing of iets dergelijks?

Edit: Ik krijg geen beeld meer van me Xbox360 op mijn tv terwijl (van wat ik van me vrienden heb gehoord) is dat ik als 'away' sta bij hun.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  8. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Is dit je startpagina en ben je te lui het juiste topic op te zoeken ofzo?:+

Je vraag past denk ik beter hier of hier.

Geen dank ;).:+

9. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Die vraag heb ik daar ook gezet alleen wordt die ff niet beantwoord. Ik dacht misschien iemand anders HIER die zo vriendelijk is mijn vraag misschien kan beantwoorden of misschien mij kan helpen....

10. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sluit hem even aan op een andere tv en kijk of die dan nog steeds problemen geeft, zoja dan moet je Microsoft opbellen.

11. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Heb je nog garantie want anders moet je betalen voor een reparatie bij een particulier.

12. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Zoals Duke Jay al zei. Probeer het eens op een ander tv.

13. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Ik heb thuis geen tweede tv. Maar ik zal mijn Xbox360 ff bij mijn broer's tv uittesten en hij heeft zelf ook een Xbox en die zal ik dan weer op mijn TV uit gaan testen.

Ik ben benieuwd!

Ik denk dat dit wel door die Preview Update komt man. Want nadat ik die update heb geaccepteerd van (twitter,facebook,Zune) kreeg ik vaag beeld en de achtergrondkleur was anders dan normaal. Toen ik mijn Xbox had herstart kon mijn Xbox360 geen verbinding meer maken met mijn TV. Heb alle kabels en ingangen geprobeerd...

Nou ik hoop van wel. Dit is overigens de 3de keer dat ik mijn Xbox ga opsturen. Begint wel langzamerhand vervelend te worden.

Maar gelukkig is dit nog 15 dagen voor de release van MW2 hehe.....

/Mod Triple post samengevoegd. Gebruik aub de edit-knop in dat geval. :) - Matrix

14. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gedoe met geen beeld heb ik ook al best lang last van (heb die update niet). Had het toevallig vandaag nog. 10 x opnieuw opstarten, kabels eruit/erin etc.. totdat hij het weer doet.

15. jepzel

jepzel YEAH BUDDY!

Leuk Bevonden:
    0
    Moeten jullie hier niet zijn?

Heb hem gecanceld bij Gamehubs en ge pre-orderd bij FRS, met addiscount en Pu kaart was ik nog maar 47 euro. Dat is goedkoper dan die 50 euro die hij nu kost bij Gamehubs.

Laatst bewerkt: 25 okt 2009
  16. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Maar hier is het gewoon off-topic. Het heeft geen enkel verband met Call of Duty, dus ik wil je toch vragen om het in het Hardware gedeelte te houden.

17. Pazoezoe

Pazoezoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb ff een vraagje?
    als je MW2 bij bol.com hebt ge ordert en hij word op de release date bezorgt maar er is toevallig niemand thuis doen ze hem dan in de brievenbus of laten ze zo een brief achter in de brievenbus?

18. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Brievenbus, de post zelf is klein genoeg om door de bus te gaan. Heb je de Prestige Edition leveren ze hem de dag daarna weer af.

Enigste wat ik me afvraag is of bestellingen van BOL.com de dag van release geleverd word.

19. Pazoezoe

Pazoezoe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee kheb de normale besteld en zit tot ong 1 uur op school dus word dan racen naar huis.

20. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    De normale komt gewoon door de bus heen, er hoeft niemand thuis te zijn.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina