1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Inderdaad, M16 en M16A4 waren echt baas. Maar dat is ook net hoe je het gewend bent om te spelen. Als ik altijd met een ander wapen zou spelen, zou ik ook zeggen dat die het beste is :+. AK47 had altijd zo'n grote terugslag als ik me kon herinneren in deel 4
     
  2. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    AK47 bij level70 vind ik wel heel bizar hoor.

    heeft iemand daar een screenshot van?

    Dat zou betekenen dat je dat wapen amper gaat zien aangezien mensen toch snel voor de prestige zullen gaan.
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Erm....RPG7x2 (Unlocked at Lvl65) Dual Wielding RPG's 8)
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Verteld al dat jullie alleen Core spelen en te weinig skill hebben voor de betere wapens ;) M16 was/is het noob wapen bij uitstek. Ak+silencer is zo veel beter probeer maar eens. Tevens zie je de M16 eigenlijk nooit in HC dus dat zegt ook al genoeg.

    Hehe en dat zegt ook al genoeg ;) Je krijgt er gewoon 2 ipv dual wield...
     
  5. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom is het altijd, noob dit, noob dat? Als ik iets fijn vind spelen mag ik het toch gewoon gebruiken, ook vind ik HC gewoon niet leuk, dat betekend niet dat ik het niet kan. ;)

    Logisch dat je hem in HC niet ziet, aangezien je ook kan gaan sprayen, en hopen dat je hem met 1 kogeltje raakt. Vind het beetje onzin wat je zegt dus.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik speel alleen maar HC en altijd met m16 met red dot , ben ik nu ook een noob? :mad:
     
  7. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk nieuwe systeem?
     
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat de m16 en ak pas laat unlocked worden.

    Ik denk dat we eerst maar eens moeten afwachten wat deze keer de betere wapens zijn, kan zomaar zijn dat nu de FAMAS het sterkst is dus dan zou het weinig uitmaken.
     
  9. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Systeem van wapens unlocken. Het syteem is gewoon hetzelfde, maar de levels waarop het gebeurd zijn veranderd. Misschien beetje verkeerde woordkeuze. :+
     
  10. | QuickneZ |

    | QuickneZ | Ik ben sexy

    Berichten:
    544
    Leuk Bevonden:
    0
    $#@%!#$#@!$ M16 en AK/MP5 gebruikte ik het meeste .. pff:emo::'-(
     
  11. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat vind ik nou ook. Doe je iets wat de zogenaamde elite gasten van een spel niet doen, dan wordt je meteen als n00b bestempeld. Dit wijst er dus alleen maar op dat die mensen die het zo veel beter weten, nogal levenloos zijn:)
     
  12. acisiz

    acisiz Active Member

    Berichten:
    352
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ging altijd voor de g36c


    g36c >>>>>>>>>>>>>>>>
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Lijst is compleet tot nu toe. Maar ik mis wel een paar wapens zoals de AUG PARA, G3, G36C en de Dragunov. Hier waren er allemaal plaatjes van uit de SP dus het is mogelijk dat we deze of meer wapens kunnen unlocken uit Prestige. Dit werd bevestigt door Lead MP designer.

    @ Orange

    Feit is gewoon dat de M16 de beste wapen uit hele spel is. Je kan zelfs mee sniper 8) De M16 heeft geen recoil, accuracy is top en damage is hoog. En de M16 wordt wel degelijk veel gebruikt in HC. Op elke map heb je wel een spray spot en om te sprayen kun je beste de m16 gebruiken.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  14. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik denk dat je gerust in de loop van deze week je gameshops kunt gaan checken. Hij is nu schijnbaar al op zoveel plaatsen gelekt dat je met wat 'Smooth talking' de game wel kan krijgen bij je gameshop.

    Ik ga het in ieder geval proberen, deze week vakantie maar met mijn rooster voor komende periode zal ik de game nog eens niet kunnen kopen op dinsdag en woensdag (10e uur for the win right)

    Kan iemand trouwens bevestigen dat laser sights (Dus niet red dot) een attachment is?
     
  15. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij gaat echt nog niet deze week verkocht worden;). Heel, heel misshien in het weekend of op maandag, maar niet deze week.
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    In de SP heb ik laser sights gezien maar in de MP zitten ze er volgens mij niet in.
    Zal zo voor de filmpjes checken.
     
  17. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Weinig hoop, dat weet ik. Toch zei de gast die bij de Gamemania werkt dat ie hem waarschijnlijk al op maandag verkoopt en misschien het weekend maar dat lag er aan of er al veel winkels waren die hem zouden verkopen.


    Hebben jullie het al van die 'Geen party/private chat regel' gehoord trouwens? Dat je in bepaalde gamemodes niet in party of private chat kan.
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  18. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ik heb de laatste tijd met CoD4 veel met ''cheaters'' te maken. Gasten die in een Party Chat zitten en verspreid zijn in beide teams. Deze gasten verraden de plekken van hun teamgenoten tijdens Search and Destroy en geven dat door aan hun vrienden in Party chat. Hier irriteer ik me zo erg aan en lees net dat IW dit verholpen heeft. Dus geen Party Chat tijdens Search and Destroy \o/

    O ja. Hier gameplay van de M16 en de Dragunov die niet in de MP zit:

    [yt]qdQVsHHA6GQ[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 1 nov 2009
  19. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15

    Geef eerlijk toe dat wij het ook wel eens deden als we met teveel man waren en toch S&D wouden doen.

    'Oh wil je even zeggen waar die zit?'

    dus aan de andere kant is het wel een goede regeling maar het lijkt me toch irritant als je gewoon met je vrienden wil praten als hun een andere mode of spel aan het doen zijn.
     
  20. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Weer een groot minpunt. Aangezien ik bijna alleen maar Search & Destroy speel, en ik ook met mensen wil praten die tegelijkertijd Fifa spelen bijvoorbeeld. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina