1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fatprinc

fatprinc Guest

Als nu al iemand geprestiged is =(

2. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Dan heeft ie het voor niks gedaan. Leaderboard reset FTW !!!

Dan maar hopen dat je wel iets nuttigs krijgt bij de volgende prestiges. Hij mag wel opschieten :p

EDIT:

Hij heeft het btw wel snel gedaan. Binnen 9 uur !

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    nevermind

4. TruthLies

TruthLies Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit wordt een lange week. :mad:

5. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    inderdaad :mad:

Valt het trouwens iemand anders ook op dat de echt grote releases op dinsdag uitkomen (MW2, GTA4) en de meeste andere games op vrijdag?

6. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    OEEEEEEEEEh.

ik ga deze kapot spelen.

Alleen helaas. het ziet er steeds meer naar uit dat het echt een camp-spel wordt. de vele killstreaks nodigen daar voor uit. Ook de mappen zijn heel camp gevoelig.

MAAAR, dat geeft niet, wnat ik vind het zo leuk om een camper te knifen.:D

Juggernaut is trouwens wel aanwezig. maar als een deathstreak.

7. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Veel winkels gaan speciaal in de nacht open dus het zal niks worden om het vroeger te vinden,verdomme.

8. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wtf?

Call of Duty: Modern Warfare 2 will force players to decide whether or not they'll play the game and join the game chat, or choose to stay in a private chat and not play in the multiplayer game. The private chat feature became a way of telling other players of enemy locations after being killed.
    http://www.examiner.com/examiner/x-...efully-removes-party-chat-for-upcoming-titles

of te wel geen private chat/party chats meer, alleen maar vervelende kiddies.....
    was juist zo lekker rustig in private.
    dan word het weer als vroegah. privacy settings: ingame chat op friends only. laat het maar weer stil worden dan..

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Gek, ik was weg van de SP van Modern Warfare maar de MP kon mij niet boeien. Ik vind en vond het nogal gay dat je niet eens echt achter muurtjes kan schuilen. Maar goed, dat is inherent aan FPS games.

Daarom koop ik deze maar niet, want shooters waar je niet achter een muur kunt schuilen en een beetje blindfire loslaten vind ik eigenlijk maar ruk. Ik wacht wel op Assassins Creed II dan maar.

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je zeker dat er een leaderbord reset aankomt?

11. DiaL

DiaL XBW Senior

Leuk Bevonden:
    21
    Waarschijnlijk wel hoor, a.h.v. een twitter bericht van iemand van IW;

12. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal echt mooi zijn :D.

13. Xenn0X

Xenn0X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan nog steeds wachten op een hoek. niet als een blinde kip gelijk eromheen rennen.
    wat ik meer mis is dat je op console niet kan leanen. op de pc wel..

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    lees ff paar pagina's terug, is oud nieuws.

lijkt me echt vet als iedereen die in de leaderboards zit en er niet hoort, dus illegaal een vette ban 4 life krijgen van XBL

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik wil hem hier op de site bestellen, maar weet gewoon zeker dat hij zaterdag al te verkrijgen is. Bestel ik hem hier moet ik tot dinsdag wachten.....dilemma. Nacht verkoop wordt gewoon ruk. Wedden dat al genoeg mensen hem dan al hebben. In Amerika is hij ook al gewoon verkocht..

In het wilde weg sprayen is voor mensen zonder skill. En als je dat wil kan het nog steeds. Gewoon achter de muur staan en door de muur heen sprayen. 3rd person is gewoon waardeloos voor online MP aangezien iedereen dan gaat campen (GRAW anyone??). Mooi niet doen dus.

Zal mij echt geen enkele reet boeien of ze nu wel of niet resetten. Zal toch geen invloed op ons hebben?

16. dirkjang

dirkjang Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Download jij muziek? Of films? Of software voor je PC?

Zo ja, dan vind ik het vrij hypocriet. Geldt eigenlijk voor iedereen die vindt dat downloaders geband moeten worden, terwijl ze naar hun (gratis) gedownloade album zitten te luisteren.

17. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe ben je daar zo zeker van dan? Omdat in Amerika stiekem de game word verkocht, heeft toch niks met Nederland te maken?

18. WOUW5

WOUW5 Cpt. Censorshades!

Leuk Bevonden:
    13
    Ik hoorde ergens dat als je een prestige omhoog gaat, je een extra custom wapenslot krijgt. Is dit bevestigd? Vindt het wel klinken als iets logisch...

Als dit al gemeld is, sorry dat ik niet de laatste 7 pagina's niet heb doorgelezen.

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee maar ook daar zouden boetes zijn en wordt de game meer als een week voor de release verkocht. Dan praat ik niet eens over dagen nee meer als een week!!

Ik geloof dus niet dat hij in Nederland niet voor 10 November verkocht zal worden. En waarom op een dinsdag? Waar niet de vrijdag ervoor dan hebben we nog het weekend om te spelen. Nu gaan mensen die zich ziek melden op school en op hun werk.

In Japan mag Final Fantasy en Dragon Quest niet op een doordeweekse dag verkocht worden ivm ziekmeldingen :eek:

20. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    1 dag kan nog wel. Maar een halve week voor de release, we mogen blij zijn als we maandag de game kunnen spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina