1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ach, zo'n leaderboard reset kan me niet echt boeien. Ik maak toch geen kans om enige hoge ranking te halen, aangezien er een hele hoop mensen zijn die deze game de eerste weken bijna 24/7 gaan spelen. Om dat nog een plaats van betekenis op de leaderboards te halen, is vrijwel onmogelijk. Ik speel het voor de lol en om up te levelen..tijd om voor de leaderboards te spelen heb ik toch niet :D

2. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het alleen maar mooi dat die personen die de game illegaal hebben spelen voor niks eigelijk. Ik heb ook stage en school dus echt veel tijd erin steken zit er niet. Ik wacht gewoon af tot maandag, bel dan wat rond en kijk hier wat op het forum waar de game al te koop is. En anders een dagje later de game ophalen, nog maar heel ff :D.

3. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel nooit voor de leaderboards. Bij welk spel dan ook. Speel voor m'n plezier, meer niet.

Ik weet zeker dat tijdens het plaatsen van zijn post zijn torrent/usenet client rustig staat te snorren..

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    +1

Dat was bij COD 5 zo, en bij MW2 beloofden ze wel meer als het goed is...

5. dudeer82

dudeer82 Hit-Girl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk wel dat de meeste mensen die hoog op de leaderbord staan gwn goed zijn en niet per se te maken heeft met dat ze heel de dag er op zitten oid om daar als eerste staan.

6. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Dat "SOORT" gamed echt wel 24/7. Kijk voor de gein over een maand maar eens naar de nr 1. Die heeft dan al een paar honderd uur gegamed. Echt zwaar ziek gewoon, games zijn leuk maareh GET A LIFE

7. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    De gene die is geprestiged heeft gezegd dat je inderdaad meer custom classes kan unlocken. :)
    Trouwens, misschien kan iemand een "Modern Warfare 2 al gespot" post maken? Ik wil het eventueel wel even doen.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dan heeft een nacht verkoop maandag nacht ook al geen zin meer.

Leaderboards zijn vooral voor statpadders. Veel kills en punten halen is gewoon weg wie de meeste tijd heeft (of het minste leven). Enige wat ik kan bedenken is K/D ratio. Verder heeft wins/losses vaker met je teamgenoten te maken dan je eigen kunnen of je moet altijd met team spelen waardoor je bijna altijd weer wint en als individu weinig kans hebt.

Daarnaast is je K/D ratio eigenlijk ook onzin. Ik kan zo 5:1 / 10:1 in iedere game halen als ik niet voor de objectives ga. Soms (heel soms dan ;)) ga ik negatief maar plant ik wel iedere bom of halen ik iedere HQ. Dan win je da game dik, maar is je score minder. Ik kan ook gaan zitten campen en flagrunners etc constant afknallen als ze voorbij komen en heerlijke scores haal.

Kortom: leaderboard is voor statpadders ;)

9. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik als eerlijke gamer (ja, ik download dus niet, ook geen films of muziek) zorg er persoonlijk voor dat al die nepgamers die downloaden dat kunnen blijven doen. Want als ik er niet was, zouden jullie geen games meer kunnen spelen. Dus even een applaus voor alle gamers die hun games alleen legaal kopen.

10. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het echt zo normaal, dat iedereen illegaal download? Of is dat alleen in het gamer/nerd/irc wereldje zo? Is trouwens een serieuze vraag, want ik ken op het moment eigenlijk maar 1 persoon die illegaal download en dat is een gamer/nerd. Verder downloaden alle anderen legaal of niks.

disclaimer: nerd is hier niet negatief bedoelt, maar als computer geïnteresseerde persoon :)

@hierboven: ik koop ook alleen, download helemaal niks illegaal.

11. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Over het algemeen gezien wordt het illegaal downloaden als iets normaals gezien jah. Niet alleen in de wereld van de nerd :) maar ook daarbuiten. Ik ken zoveel die niet gamen maar wel films downloaden.

12. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    lol? 99% van de mensen download. Leef je onder een steen? :+

13. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dowload geen muziek. geloof het of niet, maar ik luister thuis eigenlijk nooit naar muziek.

Films, kijk ik heel erg veel. ik koop de dvd's en zet ze allemaal op mijn pc. inmiddels ben ik dat ook met bluray's aan het doen. Meestal ga ik naar de bios, daar kan je voor iets van 20 euro p/m onbeperkt naar toe. de films die ik dus goed vind koop ik dan.

Software, heb ik nog nooit gekocht. Maar ook niet gedownload, me pc kwam al met Win Xp MCE en die vind ik heerlijk werken. Daar kreeg ik al software bij en bij aanschaf van nieuwe videokaart en geluidskaart kreeg ik ook weer software erbij.

Ik zal vast wel een keer iets illegaals in die trant gedaan hebben, iedereen vast wel, maar dat is wat anders dan het continu te doen.

Dus nee, ben niet hypocriet, ik ben 30 en werk gewoon en niet 1 of andere puber die geen geld heeft voor spelletjes.
    De hele reden waarom, ik steun de hele media industrie, omdat ik daar veel plezier van heb.
    Zeker de games-industrie vind ik belangrijk, en Zoiets als IW zou ik al helemaall steunen.
    Ik heb dus ook maar 11 360 spelletjes, waarvan ik er 2 tweedehands heb gekocht en de rest gewoon dus in de winkel.

14. tigrau69

tigrau69 DEVIL

Leuk Bevonden:
    0
    joh heb je weer zo eentje die geen geld heeft om dingen te kopen.

Tijdens het plaatsen van de post zit ik op me werk (moeten jullie ook eens proberen), mijn werkdata te analyseren.

Als dat zo was, dan bestond de hele game-industrie niet, dus waar heb jij geleefd.

De gemiddelde gamer is 33 jaar oud, en met name de oudere gamers houden de boel in stand, zodat pubertjes die bij mamma wonen en niet genoeg zakgeld hebben illegaal kunnen downloaden.

15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Ik geen geld om dingen te kopen? Wat jij wil.. :):
    Heb aan apparatuur denk ik meer dan de gemiddelde leeftijdsgenoot, maar dat geheel terzijde. En als je mijn leeftijd zou weten zou je me ook niet als puber betitelen.
    Wilde met die post alleen maar zeggen dat mensen het niet eens meer in de gaten hebben dat ze illegaal aan het downloaden zijn. Even snel een MP3'tje downloaden, even snel een filmpje downloaden. Iedereen doet het en het is in deze tijd meer regel dan uitzondering. Degene die het niet doen vragen het wel aan andere om het voor hun te doen. Ben je dan minder fout?

Laatst bewerkt: 2 nov 2009
  16. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik download ook niks, geen muziek of films (ik koop cd's en films op blu-ray) en games al helemaal niet. Zonde van die moeite die men erin heeft gestoken, en je verneukt de industrie gewoon. Ik game ook niet met mensen die een omgebouwede xbox hebben. Gewoon een kwestie van principes.

Wat ik wil zeggen, dat niet iedereen die zeurt over downloaders hypocriet is. Er zijn wel degelijk mensen die niks downloaden uit principes. Ik ben er zelf dus een van en heb veel respect voor die mensen.

Maargoed, laten we weer ontopic gaan!

17. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm? Wie zegt dat we het hebben over alleen games? Je vermeldt dat duidelijk niet in je vorige post. Dus het kan ook om muziek en films gaan.

En hoe kom je erbij dat 33 jaar het gemiddelde is? Ik durf niet te zeggen dat het niet klopt, maar de kans lijkt me toch wel nihil. Sowieso

18. Orange

Orange One of a kind.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik download muziek, maar geen games. Artiesten hebben ook andere inkomstenbronnen, zoals concerten, waar ik gewoon kaartjes voor koop. De makers van games hebben maar één inkomstenbron, al mijn games koop ik dus gewoon legaal.

Zoals je hierboven kunt zien verdienen artiesten maar 10% per verkochte cd. De inkomsten uit een concert zijn veel hoger. Hoe meer CD's ik kan luisteren, naar meer concerten ik ga, hoe hoger hun inkomsten zijn.

Nee, ik vind mezelf dus absoluut niet hyprocriet.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Games zijn allang niet meer hun enigste inkomstenbron. Waarom denk je dat ze DLC hebben uitgevonden.. Daar verdienen ze ook bakken met geld aan. En die moet iedereen kopen, ongeacht of ze met een illegale kopie spelen ofniet.

20. Macciez

Macciez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als eerste: ik leef niet onder een steen en heb er geloof ik ook nog nooit gewoond.

Wat de meeste hier kennelijk heel normaal vinden, is in mijn vriendengroep juist omgekeerd. Wij vinden het allemaal heel normaal om alles te kopen. Heeft denk ik met de leeftijd te maken. Allemaal 25+.

@Heroic:
    Maakt dus niks uit of het over films/games/muziek of wat dan ook gaat. Als 99% zou downloaden (wat kennelijk normaal is bij jullie), dan bestond geen enkele van die industrieën.

@Rivanov:
    Heel stoer dat je kennelijk meer geld hebt als je leeftijdsgenoten (waar jij je leeftijd heel mysterieus geheim houdt, maar kennelijk geen puber bent). Waarom is het dan zo'n probleem om 60E voor een spel te betalen? Waar een groep mensen meestal meerdere jaren mee bezig is geweest?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina