1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Call of Duty: Modern Warfare 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lijpe Mocro, 25 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Kunnen ze sowieso niet nog altijd zeggen dat het spel niet in de winkel rechstreeks is gekocht maar enkele dagen op voorhand verstuurd was als preorder en dat de post/pakjesfirma for whatever reason ongewoon snel heeft geleverd..

    Ik heb'm gepreordered bij GCshop, first time dat ik een spel online preorder, maar ik moest wel aangezien ik die Prestige editie zogezegd in Vlaanderen niet kan/mag bestellen. Hopelijk versturen ze het dan ook niet pas die 10de...
     
  2. gaming4life

    gaming4life yordi

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    0
    JAAAAA K heb er zin in. Alleen koop ik het spel pas na 4 maandjes want ik spaar nu hard met men centjes:cool:
     
  3. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ahaha dat duurd nog even. Ik word in januari 15, en dan ga ik werken. Heb ik ook weer meer geld voor games/uitgaan etc.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Laat ik het zo zeggen: ik moest dat verplicht doen van mijn baas. Zodra de uitgever de kassabon had mocht ik de game ook verkopen. En ik was toen niet de enige winkel in Nijmegen die het op die manier deed.
     
  5. luigy

    luigy Active Member

    Berichten:
    425
    Leuk Bevonden:
    0
    krijgt deze game weer wat chalenges. ik neem aan van wel en ik hoop het ook heel erg. als deze er komen zijn die al bekend dan?
     
  6. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Ja, die komen er zeker. Check de officiele trailers maar. Ze komen er af en toe langsvliegen.

    Bullseye: You killed an enemy with a throwing knive.

    Buzzkill: Stopped an enemy of a kill-streak. 100 punten

    En zo zijn er meer te vinden in de trailers.
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Op overtreding van het contract is het € 50.000. Dit noemen ze contract-breuk.

    Ze willen eerlijke concurrentie ''proberen'' te handhaven. Ook kan naast de boete je priviliges voor releases in de toekomst worden ingetrokken.

    Dit kan betekenen dat je als keten niet vroegtijdig een order kan plaatsen voor release-dag, maar pas daarna.

    Ik kan me nog een aantal boetes bedenken gericht aan de Music Store en ik dacht Bart Smit.
     
  8. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0


    Ik vind dit een kut toevoeging aan de game. Heb niks met third person shooters. maja:p
     
  9. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je hoeft het niet te spelen hoor. Man wat haat ik mensen die de hele tijd gaan zeuren om niks. Net zoals die gasten die WaW een kutgame vinden omdat de Zombiemode erin zit.
     
  10. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    waw is geen kut game, en ik zeg ook niet dat mw2 een kut game word. Vind het alleen geen leuke toevoeging. Mw2 word echt een must buy voor mij. :)
     
  11. WOUW5

    WOUW5 Cpt. Censorshades!

    Berichten:
    2.588
    Leuk Bevonden:
    13
    Deze mode verwacht ik dat er weinig werk in zit dus het maakt me niet veel uit, maar die zombiemode vind ik wel stom. Daar moet veel tijd in gestopt worden waarvan ik dan liever heb dat die in andere aspecten van de game wordt gestopt.
     
  12. Schil1

    Schil1 GT : Schil1

    Berichten:
    1.298
    Leuk Bevonden:
    73
    het zal anders zijn als echt heel veel mensen de game eerder hebben maar een aantal daar zal niemand van wakker liggen denk ik, al die rompslomp doen voor wat ?

    zelf zal ik hem ook de avond ervoor hebben :)
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Wat voor aspecten dan ? Zombie is gewoon een hele goede toevoeging als je de MP even zat bent. Lekker met een paar maten zombies knallen. Kun je wel zeggen dat ik dan L4D moet halen maar niet iedereen vind de gameplay daarvan leuk.
     
  14. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Third Person, tof! Maar had liever dat ze een optie zouden maken dat je tegen muren/andere shit kan leunen.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Cover systeem a la Rainbow Six bedoel je? Dat zou denk ik niet werken in COD , daar is het mikken te makkelijk voor. Dan krijg je nog meer stilstaande mensen
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Yes, cover. Maar zou niet echt werken nee, CoD is arcade en veel te snel ervoor.
     
  17. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze third person een cover systeem geven zou het wel tof zijn misschien.
    Verder vind ik het wel grappig maar betwijfel het of ik verder ga dan proberen...
     
  18. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    daarvoor moet er ook een nieuwe rainbow komen _O_

    Hoop echt dat ze er al mee bezig zijn , vind die MP persoonlijk toffer dan Cod
     
  19. Oujdi

    Oujdi Achievement unlocked

    Berichten:
    2.102
    Leuk Bevonden:
    92
    Er is vandaag een grote kans dat de FRANSMAN 'koula60' wat Gameplay van MW2 zal laten zien, aangezien zijn kanaal JustinTV niet meer verbannen is...

    http://nl.justin.tv/koula60

    Als er wat is horen jullie het zoals gewoonlijk van mij! :thumbs:
     
  20. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Vind 3th Person opzich best grappig, niet dat ik het heel de tijd ga spelen, maar toch. En je hoeft het niet te spelen, dus niet zo mierenneuken=(
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina