1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Call of Duty: Modern Warfare 2] Glitches, complaints en hacks

Discussie in 'Algemeen' gestart door 1var, 19 jan 2010.

  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0

    [​IMG]

    [gb]Glitches, complains en hacks topic.[/gb]

    Omdat er laatste tijd veel negatieve reacties word geplaatst in het multiplayer topic. Kunnen jullie dat vanaf nu in dit topic plaatsen. Omdat er mensen zijn die altijd dat geklaag in het multiplayer topic niet leuk vinden.

    [gb]Bedoeling van dit topic[/gb]

    Als je net een glitch bent tegen gekomen dit echt irritant is. Kan je hem hier melden om mensen te waarschuwen. Wil jij je mening kwijt over deze game? Ookal is het erg negatief? doe het hier. De mensen die zulke berichten wel interessant vinden om te lezen kunnen het hier na lezen en er over discussiƫren.


    wat zijn glitches?

    De oorspronkelijke betekenis van de Engelse term glitch houdt zoveel in als: de onverwachte output die het gevolg is van een kortdurende elektronische of softwarematige storing. Onder de gamers bekend als 'een fout in het spel'. Iets wat niet in de game hoort.

    wat zijn hacks?

    Hacken is het vinden van toepassingen, die niet door de maker van het middel bedoeld zijn. Complexiteit speelt hierbij geen rol, integendeel: makkelijke, snelle alternatieve oplossingen hebben de voorkeur, ook het gebruik van een wasknijper om te voorkomen dat je broekspijp tussen je fietsketting komt is in principe een hack. "Gewone" uitvindingen en verbeteringen zijn dus geen hacks, zolang ze gebruikt worden waarvoor ze gemaakt zijn. Alleen hacks zijn niet altijd even legaal. Zoals hacks op de xbox 360.


     
  2. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees nu ook allemaal dingen op IW forums dat er een nieuwe glitch/hack is die je weer terugzet naar lvl 0 (als je de tegenstanders killt krijg je negatieve XP). Als dat 'doorbreekt', zou dat wel weer zwaar klote zijn.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    jippie, een zeiktopic, zijn we daar in het gewone topic vanaf :+

    ff 1 vraagje, wat is nou die care package glitch, dat je gewoon marathon/lightweight en care package marker neemt om zo snel mogelijk te kunnen rennen en dan mensen te knifen? Dat is toch geen glitch? Gewoon gebruik maken van de opties van het spel.
     
  4. Zer0ch@0s

    Zer0ch@0s Active Member

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    2
    Hulde aan dit topic. Alle zeikers mogen dus hier hun gal spuwen? Goede zaak imo.

    On-topic: De care-package glitch is inderdaad dat. Al wordt er gespeculeerd of het wel of niet een glitch is. Op de PC is hij volgens mij gefixt, dus hij zal ook wel gemaakt worden op de 360 binnen kort. Ik heb er persoonlijk geen problemen mee of last van.
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    En gefixt is dan dat je niet meer harder rent door de Care Package marker? of dat je wel harder rent door lightweight en de marker afzonderlijk, maar niet nog eens extra in combinatie?
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb daar ook weinig last van , uberhaubt niet echt.

    Ik erger me alleen aan de slechte verbinding waardoor ik wel eerder schiet maar alsnog zelf gekilled word.
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Waar ik me vaak aan erger, maar dat zal ook wel lag zijn ofzo, dan wordt ik beschoten, loop ik om een hoek, denk ik yes, ik ben veilig en dan ga ik toch nog nog dood terwijl ik echt al de hoek om was en het geen muur is waar je doorheen kan schieten.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    QFT, hatelijkste wat er is. :mad:

    Of dat je 100% weet dat je iemand geraakt hebt in een 1 vs 1 gevecht, en als je dan in de killcam kijkt zie je gewoon dat je 0 keer hebt geschoten.
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hah, er is dus een naam voor :+ Ja echt fucking kut is dat.
     
  10. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    (Bedoel je QFT? Is een internet (slang) afkorting voor "Quoted For (the) Truth" wat zoveel wil zeggen als dat iemand er hetzelfde over denkt als jij ;) )

    Ikzelf heb het nog nooit bewust meegemaakt, lijkt me best wel frustrerend dan zoiets te ervaren.
     
  11. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft met de host / lag inderdaad te maken. Super irritant.
    Overigens is die nieuwe gltich wel super gay.
     
  12. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Is de model 1887 akimbo glitch/hack nou al gefixt?
     
  13. Azureux NL

    Azureux NL Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    Die is allang gefixt, er is alleen alweer een nieuwe manier :mad:
     
  14. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, die manier wordt trouwens ook gefixt in de aankomende patch van 22 januari.
     
  15. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister speelde ik search and destroy en ik zag iemand met ABXY in zijn naam staan. Als plaatjes van je xbox controller. Ik had al gehoord van de level 1 hack. Dus ik dacht even kijken wat er gebeurd. Ik was niet van plan hem te doden.
    Opeens waren er 2 mensen level 1. Ik ben gelijk geleaved
     
  16. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    :eek: Zodra je zo iemand doodt reset je level? Hoe zit het dan met je unlocks etc? Of is dat maar iets temporary, hopelijk dan. En hebben al die gasten zo een van die icoontjes in hun tag, of kan het ook zijn dat ze een gewone gamertag hebben?

    Als deze hack echt zou zijn moet dat toch in de kortste keren een gigantische complaint-storm veroorzaken bij IW (en meer dan terecht).
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hack is echt maar kan voorkomen worden door naar het dashboard te gaan. Als je snel naar dashboard gaat ben je gewoon weer je oude level.

    Ik ben ook al eens iemand tegengekomen die 10th prestige was en hij had KLEUREN in zijn gamertag ingame, maar toen ik naar z'n profile ging had hij ineens een andere gamertag. Like wtf. :confused:


    @ 1var, weet je zijn gamertag misschien nog?
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Dat gamertag veranderen kan iedereen met een transfer cable doen, dus dat is niet zo bijzonder.
     
  19. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    ABXY H A C K E R , en er was nog iemand die ook van die tekens voor zijn naam had maar die heb ik niet onthouden..

    EDIT: ik heb sowieso file complaint gedaan voor hacken
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2010
  20. Heroic

    Heroic Halo

    Berichten:
    1.290
    Leuk Bevonden:
    0
    die "button" hack heeft niks te maken met de lvl 1 hack.
     

Deel Deze Pagina