1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Call of Duty: Modern Warfare 2] Glitches, complaints en hacks

Discussie in 'Algemeen' gestart door 1var, 19 jan 2010.

  1. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee maar toch kan de button hack een belletje bij je laten rinkelen en denken van. Hij heeft meer verstand van hacken.
     
  2. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, je naam veranderen kan iedereen hier vast wel dus dat laat geen belletje rinkelen. ;)
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dus je kan je gamertag veranderen zonder 800(P) te betalen? Explain please. :)
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, je kan alleen je naam in MW2 dan veranderen. ;)
     
  5. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Aha oke. :)
     
  6. FrostbiteNL

    FrostbiteNL As We Fight

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben laatst wel iemand tegen gekomen op COD MW2 die de (A) en de (X) knop in zijn Gamertag had. Ik vond het al vreemd, dus had er toen ook een foto van gemaakt:

    [​IMG]
     
  7. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar hebben Ferronn en Heroic Killa het ook over. Als je iemand met zo'n naam ziet, is dat niet gelijk een teken om onrustig te worden;)
     
  8. Mr Xen0

    Mr Xen0 Active Member

    Berichten:
    1.250
    Leuk Bevonden:
    0
    Is mogelijk via langauge gedoe op je 360, was ook zo met gewoon MW, met RS en LS knoppen.
     
  9. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gewoon 5 CP glitchers.. En dan raken ze je nieteens met hun mes en dan ben je toch dood.. vaag!!
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik zou niet weten hoe dat moet, en interesseer me er eigenlijk ook niet voor :+ Wel merk ik dat zulke figuren meestal slecht zijn, maar kan aan mij liggen.
     
  11. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    Het lijkt wel of die lag steeds erger word. Vooral rond dit tijdstip als de Amerikanen online komen. Speel de hele avond al met twee streepjes, terwijl ik snel internet heb...

    Ik heb er geen verstand van, maar moet het niet mogelijk zijn om bijvoorbeeld aparte servers voor elk Werelddeel te maken ofzo?
     
  12. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Die nieuwe unlimited care package glitch is ook nogal irritant. Erg makkelijk te doen en je hebt een constante stroom care packages/sentry guns/emergency air drops. Je bent meteen totaal gefucked wanneer iemand van het vijandige team dat gebruikt (behalve wanneer je cold-blooded pro wil halen dan).
     
  13. Remy669

    Remy669 Active Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam gisteren ook bij gewoon zoeken weer in een private match. Ben er ook maar weer meteen uit gegaan, ik ga nu uit elke match die ook maar een beetje vreemd is, want ik heb geen zin om weer lvl 1 te zijn:+
     
  14. 1var

    1var Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dat eigenlijk wel een glitch?
     
  15. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kwam afgelopen maandag terwijl ik TDM speelde ook oppeens in een 18 spelers private match. echt irritant, is de ene gepatched is er alweer een andere. ben maar gelijk uit de lobby gegaan.
     
  16. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel als je het combineerd met lightweight en marathon begreep ik. Je hoort sneller te lopen met een CPding in je hand zodat je een veilig plekje kunt vinden om hem te droppen.

    Maarja blijft het toch vaag dat ze nieteens raak steken en je toch dood bent. Zelfs gister aan het einde van de match zag je gamewinning kill, en die was ook echt naast! |:-
     
  17. HaRrIeHaKkEr

    HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

    Berichten:
    973
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik met mijn UMP silencer marathon en lightweigt loop en ik heb op een gegeven moment en care package meestal in search and destroy..dan ren ik naar hun spawn met mijn care package in mijn hand en dan haal ik zo 2 3 kills en dan is de ronde zo voorbij en dat probeer ik iedere ronde te doen is vrij handig..
     
  18. Ravage

    Ravage Active Member

    Berichten:
    1.086
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het ff 1x geprobeerd waar ik het net over had, haalde een edrop en heb er 6/7 gegooid dat potje; tegenstander had geen kans (ook al zat er weinig echt nuttigs in).

    1x ff lol ermee gehad (de reacties van teamgenoten en de tegenstanders achteraf), maar nu maar weer fair spelen met normale killstreaks.
     
  19. IJsjuhh

    IJsjuhh Chick on a Mission!

    Berichten:
    137
    Leuk Bevonden:
    0
    En nu ben je trots op jezelf? :+
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ik maai gewoon iedereen neer met m'n SCAR-H met Fall camo \o/
     

Deel Deze Pagina