Tip voor mensen die moeite hebben met de Favela hunt. Veel granaten gooien vanaf het spawnpoint. Je kunt je ammo weer volmaken bij die kist. Ze komen eigenlijk allemaal de wijk uit naar je toe waardoor ze je een voor 1 kan afmaken.
ben nog steeds op veteran bezig, maar t hangt echt van mn teammaat af steeds. net speelde ik met een noob, was ik de hele tijd bezig met reviven en kon ik alles alleen doen waardoor ik regelmatig dood ging. gulag nog steeds niet gehaald. ook hadden we moeite met dat level dat je meerdere enemywaves moet doorstaan bij het tankstation. uiteindelijk hadden we geen ammo meer voor de bazookas, dus moesten we gewoon op die tanks en choppers gaan schieten. het duurde uren. spec ops delta unlocked. ik verwacht veel van dat ene stealth level in de sneeuw. eigenlijk vind ik alle stealth levels het best. hadden ze meer erin moeten doen.
spec ops moet nog 2 levels in spec-ops dan heb ik m op 100 %:b: die met kill 15 juggernauts pffff is er één van die is best lastig
Welke is de andere dan? Die waarbij je 10 Juggernauts met explosives moet killen? Mij lijkt die 15 Juggernauts killen makkelijker dan die 10 Juggernauts met explosives killen, want je kan dan LMG + 50 cal. Sniper gebruiken.
Spec-Ops is echt koning! Alleen beetje irritant als je solo speelt Iemand zin om vanavond een paar missies te doen met Spec Ops?
Hoe zit het nou met die 6 seconden in de The Pitt? Ik raak alles in 1 keer met pistooltjes, maar krijg geen 6 seconde in mindering. Er gebeurt helemaal niets?? Hoe kan dit?
Wat ook prima te doen is trouwens. Gewoon 2 pistols pakken, die ene met heel veel ammo als eerste.. Dan hoef je geen 1x te reloaden, gewoon snel er doorheen rushen!
Ik vind Snach & Grab wel pittig. Intel pakken is easy, vervolgens door het vliegtuig. Eerst iedereen afschieten ook goed te doen. Maar dan, uit het vliegtuig springen en rennen maar dan komen er ineens zoveel mannetjes. Tips?
In dat vliegtuig blijven waar je een overzicht op het laatste open veld totdat de twee juggernauts zijn geweest. Daarna op een lopen zetten en alleen de mannetjes neerknallen die in de weg lopen.