Haha die moet ik ook nog , we werden gekilled waar die mist is en toen hadden we geen zin meer Verder hoef ik alleen nog de laatste van delta en die 15 juggernauts uitschakelen. Ik zal blij zijn als ik ermee klaar ben al is het erg vermakelijk om met z'n 2-en te spelen
Die breach is idd kut, was er bijna, toen te weinig tijd en gerushed... werkt niet Naja volgende week es samen met iemand spelen, tot nu toe alles alleen gedaan op veteran.
Ik denk dat jullie het over verschillende spec-ops missies hebben. Volgens mij bedoelde hij Wetwork, waar je twee kamers vol met hostages moet capturen. Die vond ik trouwens vrij makkelijk, had hem in 1 keer gehaald op veteran Moet er zelf nog drie: twee bij Delta en eentje bij Charlie. Heeft iemand tips voor die laatste van de Delta set, waar je in een soort bos zit en je alle enemies moet uitschakelen?
Daar zijn wij gister ook 5x dood gegaan , net toen we er steeds nog maar 2 of 3 moesten.. klote juggernaut. Wij zijn helemaal rechtsom gegaan vanaf het punt waar je begint. Alleen als je net weer bij dat huis bent komt er opeens een juggernaut uit en daar ontkom je niet zo snel aan
Welke mongool heeft die Chernobiel missie verzonnen? Die mogen ze van mij echt ophangen aan de hoogste boom
Net ff de laatste 3 sterretjes binnen gehaald.! ACHIEVEMENT UNLOCKED!!!! 1000/1000 Als iemand hulp nodig heeft stuur me dan ff een bericht over XBL, morgen avond ben ik wel online.!
Zo moeilijk is die niet , je ziet zelfs de reflectie van de scopes.. Dan weet je dus ook waar ze zitten
Vanmorgen al behoorlijk wat gehaald met Arti. Sommige missies doen we in 1x, en de andere die eigenlijk achteraf best simpel zijn, doen we soms wel 10x over
Haha, net die snowmobile race gedaan (Bravo). Gehaalt met 1:09:45 seconden. Na 5 pogingen minder dan een seconden er naast te zitten.
Na 5 sterren te gaan. Moet alleen Snatch & Grab nog en Wetworks. SnG nog niet echt geprobeerd. 1x gehaald met 1 ster. Die andere lijkt me toch de moeilijkste van allemaal. Zeker omdat als je aan het einde een klein foutje maakt bij de hostages de hele map weer opnieuw kunt doen. Rest heb ik bijna allemaal in 1x op 3 sterren gehaald.
iemand zin om er vanavond een paar met mij te doen? Heb er nog niet veel gehaald, nog niet echt mee bezig geweest Gamertag: Jackie brown JR
Ik ben nu voor het eerst die spec-ops aan het spelen(best moeilijk)in het begin.Ik heb die van The Pit of zo iets bijna onder 35 sec.gehaald.Toen speelde ik alleen.Moet je die perse dan met 2 mensen spelen?
aha oke bedankt(en moet je daaronder praten)Want mijn headset is namelijk kapot en moet nog steeds een nieuwe kopen