1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. martinibaby

    martinibaby aka Misty

    Berichten:
    320
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een multiplayer filmpje van MW2 kunnen zijn. |:-
     
  2. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Death Streaks

    Death Streaks are returning from Modern Warfare 2

    4 Deaths - Juiced - Faster sprinting for a short period when respawned
    5 Deaths - Revenge - Reveals the position of the enemy who killed you at all times
    4 Deaths - Final Stand (Lv. 32)
    4 Deaths - Martyrdom (Lv. 51)
    5 Deaths - Deadman's Hand (Lv. 57)
    5 Deaths - Hollow Points (Lv. 71)

    En dan zegt ie nog Fuck Last stand.
    Ik dacht toch echt dat Bowling had gezegt dat er geen Death streaks meer in zaten.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Waar haal je dit vandaan?
     
  4. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  5. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    ...ontzettend jammer...

    Wat gameplay filmpjes:
    [yt]laLyucep2K0[/yt]
    [yt]e5Z80aSuv0k[/yt]
    [yt]KCh3MeOF5jU[/yt]
    [yt]jkgdNMSY7bQ[/yt]

    Ik laat het maar even voor wat het is, maar veel van wat ik lees en zie komt niet geheel overeen met wat er in interviews en MW3 artikelen werd gezegd.
    Koop MW3 sowieso, gewoonweg omdat ik de gameplay erg lekker vind.

    Dat hij voornamelijk een sniper gebruikt kan ik niet helpen...
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  6. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad.


    Er komt misschien geen betere first person shooter. Er zijn dit jaar wel veel betere FPS games uitgekomen. Er komt iig wel een betere shooter. Ik kan niet wachten op Gears 3.\o/
     
  7. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Omg wat een gekleuter hier op elkaar, net kindernet.

    Ik vind het er in ieder geval heerlijk uitzien. Heb heel veel zin om weer lekker eerst door de SP te beuken, en daarna online de boel weer te verkennen :)
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Inderdaad _O_
    In mijn ogen kan er weinig vernieuwing bij dan dit, Ik zou het tenminste niet weten.

    Vind dat geluids effect in die grote hal in het barret QS filmpje ook wel nice :p
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Inderdaad. CoD is CoD. Kunnen de fanboys nog zo hard roepen hoe kut het allemaal wel niet is... Ze kopen het toch wel :)

    Ik ben iig heel nieuwsgierig naar de sp, en ga online weer lekker genieten van de multiplayer nadat ik Black Ops heb overgeslagen. :)
     
  10. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Survival Gameplay :cool:

    [yt]aJsdNI3bH1Q[/yt]
    [yt]QDInlMf5qRo[/yt]
    [yt]Vl-pGABHvGc[/yt]
    [yt]oLoVJywauxo[/yt]
    [yt]OYnoIPzFG5E[/yt]
    [yt]T2SnVjGEQ6E[/yt]
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Fanboys waarvan precies? :) , denk dat je eerder hater bedoelt, wat ik persoonlijk niet ben, ben alleen klaar met COD, de hele feeling, alles gewoon. Elk jaar een nieuw deel eruit poepen en vervolgens is het alsof je MW1 aan het spelen bent. Ik wil de makers echt niet teveel afkraken hoor, maar hoe lang kunnen ze hier nou aan gewerkt hebben? Het is gvd gewoon een cut & paste job, met wat nieuwe wapens, maps en menus.

    Maar zo kan ik door blijven gaan, ik zal echt nooit begrijpen waarom mensen het blijven kopen. Puur het feit dat ze nu echt elk jaar met een deel komen, lijkt me wel een indicatie wat een smerige uitmelkerij het wel niet is. Ach mensen moeten het wel kopen..want zodra MW3 uit is, is BO niet meer te spelen online vanwege al die cheaters..let maar op. Maar ik hou er wel over op, want je word toch gelijk codbasher en hater genoemd en weet ik veel allemaal, schiet niet op.
     
  12. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Het is idd weinig vernieuwends. Ik snap dat een hoop mensen dit niet erg vinden, want de gameplay is gewoon nog erg goed. Ik vind het gewoon jammer dat de engine nog precies hetzelfde is als bij CoD 4. Grafisch weinig verbeteringen, maar vooral qua physics enzo loopt CoD achter.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Misschien dat het wat te maken heeft met dat 60 fps? Dat de xbox de super mooie graphics en de hoge fps niet kan trekken en dat ze dus een keuze moeten maken?
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  14. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Can't Sleep nog maar wat gameplay zoeken tegen de verveling dan :+

    [yt]_rVY0Wh5xtk[/yt]

    Ik vind em chill lekker rond beuken :9

    [yt]Tn9Lqx5gvN8[/yt]

    Pauze op 0:58 Radar ding unlocked op lvl 77. gaan we tot de 80 dit keer ? :p
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  15. Camo81

    Camo81 Dood en Verderf

    Berichten:
    2.189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was fan van cod maar nu denk ik van Battlefield.

    xD

    Ditte gaat em niet worden, anders ligt die game weer na 1 week stof op te sparen.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  16. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Het was niet persoonlijk bedoeld hoor ;)

    Maar snap je punt zeker. Het is en blijft meer van hetzelfde. Dat neemt alleen niet weg dat ik call of duty gewoon een heerlijke game vind. Ik ben tot nu toe altijd tevreden geweest met de games die zijn uitgekomen.

    Wat zien jullie trouwens graag veranderen dan, terwijl cod wel gewoon cod blijft?
     
  17. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Heb echt zwaar zin in dit spel. Zeker weten ook dat ik de hardened edition ga halen!
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Als daar een jaar gratis Elite bij zit ga ik dit jaar ook maar weer voor de Hardened edition. Eigenlik wel handig dat je dan meteen een jaar aan DLC er bij koopt (want dat koop ik altijd toch wel :+ )
     
  19. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Er zit een jaar gratis elite bij. Ook krijg je elke maand een DLC. Weet niet zeker of dat elke keer maps zijn, of dat er ook andere dingen bijzitten als wapens en emblems ofzo.
     
  20. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok, ik ben nu overtuigd. Ik ga gewoon Battlefield 3 en Modern Warfare 3 beiden spelen. Black Ops heb ik (net als World at War) overgeslagen, maar Modern Warfare en Modern Warfare 2 nooit. En nu ik die video's zag kwam er toch weer naar boven kriebelen, ondanks dat het dezelfde engine is etc.

    Vergeet alles wat ik eerder zei over dat ik de Modern Warfare 3 multiplayer nooit zou gaan spelen etc. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina