1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Titles + Emblems :) Misschien dat ik de MP dan toch ga spelen ^^
     
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 3 sep 2011
  3. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb veel lol gehad met CoD, maar ik heb het even genoeg gespeeld. MW3 lijkt meer op DLC voor MW2, dan op een nieuwe game en daar ga ik niet meer meteen op de release 60 euro voor betalen. =(

    Als je het mij vraagt:

    dedicated servers
    Als MW3 dedicated servers zou hebben, dan was het een instant buy. Dit zou veel ergernissen online voorkomen.

    minder killstreak gericht
    Ik vind dat ze een beetje aan het doordraaien zijn met alle killstreaks. Ze zeggen wel "more gun on gun", maar ondertussen hebben we 3 lijsten van 10 of meer killstreaks..

    goede support
    Dus bijvoorbeeld niet 2 jaar een aantal ongebalanceerde aspecten laten zitten.

    Ook het falen van het oplossen van de technische problemen die het spel heeft sinds MW2, zorgt er ook voor dat ik MW3 niet direct ga kopen.

    De hit detection, bijvoorbeeld. De hit detection in mw2 heeft mankementen en in BO werkt het nog minder. Ik ben bang dat dit in MW3 niet veel beter zal zijn.

    Grafische update
    Een grafische update, zodat het er wat minder verouderd uitziet.
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is juist het succes van CoD. Haal je het eruit worden er zeker een stuk minder games verkocht. Persoonlijk speel ik meestal Barebones.
     
  5. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoel niet eruit halen. :p Ik bedoel meer terug naar CoD 4, of Black ops op dat gebied.

    Dat ze het indelen in verschillende categorieen klinkt goed, maar het zijn er zoveel en er zijn zelfs killstreaks die doortellen als je dood bent gegaan.
     
  6. Niightmareee

    Niightmareee JQINT

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Commander is toch altijd het hoogste? Het wordt waarschijnlijk lvl 77...
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Lijkt me sterk. Nog altijd een veelvoud van 5 geweest. Zal nu ook wel weer zijn.
     
  8. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  9. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind de COD serie met zn stabiele 60 fps nog altijd 1 van de best looking games van deze generatie. De engine mag dan best oud zijn, hij word wel continu ge update en verbeterd... en hij komt niet veroudert over, vind ik

    Ik snap wel dat vele het teleurstellend en gemakzuchtig vinden, zeker als je het gaat vergelijken met de nieuwe engine die word gebruikt voor Battlefield...

    Maar ach ja.... dat gezeur ook altijd. Mensen moeten ook altijd wat te zeuren hebben. Over het weer, politiek, dit, dat, zus en zo....

    Ik bekijk het van de positieve kant. Je kunt kort of lang lullen, mij kun je er niet van overtuigen dat MW3 niet vet en niet leuk om te spelen word.... Oude engine of niet
     
  10. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Die komt nog lang niet, omdat ze een hoge fps willen houden en dat niet gaat lukken met de huidige generatie consoles.
     
  11. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn heus wel wat nieuwe en efficiëntere technieken die ze kunnen implementeren. Het hoeft niet drastisch vernieuwd te worden hoor. ;)
     
  12. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.041
    Niet met deze engine.
    Wat had je dan in gedachten?
     
  13. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben geen expert in het programeren van 3D graphics, maar ik heb wel een hoop ervaring met game engines. Zeker nu de xbox al wat ouder wordt, komen er steeds efficientere manieren om iets te bereiken.
     
  14. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
  15. Coentjuh

    Coentjuh Active Member

    Berichten:
    2.235
    Leuk Bevonden:
    29
    [yt]E28b6XNQOH8[/yt]
     
  16. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik begrijp het Strike Package systeem niet echt... bij 2 van de 3 reset je killstreak bij death, bij de andere telt ie door. Maar in het filmpje boven aan deze pagina zie je dat hij alsnog killstreaks kan instellen?
     
  17. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Je hebt als het ware 3 pakketen pakketten met killstreaks.

    Kies je voor support zul je alleen uav dingen kunnen gebruiken.
    Kies je voor assault heb je predators en het helikopter gebeuren zeg maar
     
  18. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ok :)
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch wel triest dat je dan een Limited Edition console koopt en niet eens de Hardened Edition erbij krijgt..:emo:
     
  20. AssasinOfDeath

    AssasinOfDeath Active Member

    Berichten:
    1.165
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel echt een vet ding, misschien wachten tot men xbox gerepareert is en dan die kopen :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina