1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Je hebt gelijk :D. Zag het in deze video:

    [yt]D9IC-VunMy4[/yt]

    Wat ik wel jammer vind is dat de AK74 geen MP wapen is net zoals de Dragunov dat niet was in MW2 :mad: Er zijn wel 2 Bolt Action snipers *)

    OP update
     
    Laatst bewerkt: 6 sep 2011
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Geen FAMAS? hmmm, dan wordt het de acr of c901
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Hij zegt toch niks over Famas? Als die er niet inzit zou wel kut zijn.

    Ik vind het wel een beetje onoverzichtelijk allemaal, al die perks en dingen en al die previews over alle gamemodi en dergelijke, ik laat me ook wel een beetje verrassen als de game uitkomt :)
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Maar 1 burst wapen, de M16?
    Single shot wapens heb ik de snelle trigger vinger niet voor, en spray wapens geven me weinig voldoening, dus met de Famas en Raffica speelde ik 90% van de tijd, jammer dat ze niet terug komen.
     
  5. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Yee, precies dezelfde camo's als in mw2_O_

    edit:
    [yt]shuRbQQ9B5M&feature=feedu[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  6. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Als ik een HQ capture kreeg ik altijd 250 punten. Ben benieuwd of dit dat 5 punten is voor mijn pointstreak. Zelfde geld voor een vlag in Domination.
     
  7. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    serieus, bouncing bettys en claymore's, beetje dubbel, dat word dus heel goed kijken en heel wat minder sprinten

    dit keer hebben we emp grenades, destroy enemy eqiupment en electronics
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Wrong, nog harder dan eerst. Outrun the claymores!
     
  9. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    ik denk dat het wel mee zal vallen.
    Aangezien de support streaks doortellen nadat je een keertje dood gaat neem ik aan dat je alles dus maar 1 keer per potje in kan zetten. er wordt namelijk niets gereset. (iedereen zal dus wel de hoge support streaks kiezen)

    daarentegen kunnen de assualt streak gebruikers na iedere dood (of je laat je na je hoogste streak neerschieten) ieder keer opnieuw beginnen en een tweede/derde keer een streak halen

    kan iemand bevestigen of de support streaks echt zo werken? het lijkt me wel aannemelijk, maar je weet nooit of het toch nog reset op één of andere wijze.
     
  10. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Is dat confirmed?
     
  11. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    :+ ja dat is de andere oplossing

    ja, support telt door, ook als je doodgaat

    ik denk alleen wel dat het zo is dat als je ze gebruikt hebt, dus de drie die je gekozen hebt, en je dan doodgaat, dat je dan wel weer opnieuw begint, anders kan je dus idd per potje maar 1 keer een uav per persoon gebruiken
     
  12. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom denk ik juist dat al die streaks gespammed gaan worden. Als je met een groep groundwar gaat doen, bijvoorbeeld, dan kan je afspreken dat je met z'n allen stealthbombers gaat spammen. Iedereen haalt toch die 12 kills wel. 8)
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1x dood gaan of mag je dood blijven gaan?

    Lijkt me dat je ze maar 1x per game kan halen. Anders wordt het echt spammen.
     
  14. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    als je doodgaat, dan verlies je je streak niet, dus als je met 3 kills een uav hebt en je gaat dan dood, dan telt hij na spawn weer verder dus kan je je streak gewoon afmaken. wat ik mij dus afvraag is wat als je alles van je streak gehaald hebt. je hebt je drie dingen, dus UAV CUAV en Blackbird gehaald, betekent dat dat je de rest van het potje niks meer kan halen, lijkt mij niet, dus neem aan dat je dus nadat je die 3 hebt gehaald en dan doodgaat dat hij dan wel reset
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik hoop het niet, 1 malig inzetten zou wel een leuk tactisch spelletje kunnen worden. Wanneer zet wie zn Blackbird in?
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Denk het ook. Wel jammer want dan blijf je met die dingen spammen.

    En hoe zit het met de kills voor je volgende Killstreak? Dus dat je Killstreak meetelt voor de volgende ? Net zoals black ops of MW2 ?

    Dit werd ook 2 jaar geleden gezegd maar er is nog steeds geen patch voor OMA bullshit.
     
    Laatst bewerkt: 7 sep 2011
  17. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Toch jammer dat ze de Wager Matches niet hebben overgenomen en vernieuwd. Één van de weinige dingen die ik vernieuwend/geniaal vond aan BO.
     
  18. tigrau69

    tigrau69 DEVIL

    Berichten:
    611
    Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar Robert Bowling is ook een f*cking leugenaar met ze fuck final stand bla bla bla dus ik geloof niks van wat hij zegt. ga er maar vanuit dat ze ons lekker aan het maken zijn.

    ik koop de game zeker weten, maar alleen maar omdat er gewoon niks vergelijkbaars is dat beter of hetzelfde is als COD. ik speel nu black ops ook door gebrek aan wat anders.
     
  19. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    van Tweakers.net
     
  20. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    @Conscience NL

    Wow thanks, wist ik niet! Ben ik er blij mee. Pfoe het is ook wel een beetje veel informatie wat we in 1 keer voor de kiezen krijgen, kan niet alles meer bijhouden haha!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina