1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AgentSmith

AgentSmith Guest

Bij amazon.co.uk in de pre order gezet. Inclu sturen was deze dan 99,- Dat valt dan nog enigszins mee.

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja het spel is ook al 2 jaar oud he
    genoeg tijd om prestige 10 te worden lijkt mij

3. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of om te hacken;)

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Komt er iedere maand DLC dan? Ik hoop iig dat je in dat jaar voor €60 DLC krijgt zodat elite gratis is.

Ja ik vergeet altijd dat je alleen maar tijd nodig hebt. 10th 70 wordt je uiteindelijk wel als je genoeg tijd hebt.

Maar heb je hem dan op de release? Ik heb daar slechte ervaringen mee (pre-orderen in het buitenland).

Laatst bewerkt: 8 sep 2011
  5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik was op amazon.com "vriend" ;)

EDIT:

Er komt iedere maand minimaal 1x een DLC uit. CoD Elite kost minder dan Netflix, dus ik denk zo'n 5-7 euro per maand en goedkoper als je een jaar koopt...

6. AgentSmith

AgentSmith Guest

Een paar dagen later, maar als het goed is ligt BF3 toch in me 360.

7. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dus elite is alleen maar dat je alle dlc van tevoren al betaald en iets eerder krijgt? Of biedt het nog meer? En moet je dan echt een elite versie van de game kopen? Of koop je dat elite apart? Vind het een beetje onduidelijk.

8. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    CoD Elite is eigenlijk een abonnement. Je betaalt per maand (als je een jaar koopt, zal het wel goedkoper zijn) en dan krijg je alle DLC op de dag van release. Je hebt een verbeterde versie van theater mode en je kunt aan bepaalde competitive gaming dinges meedoen =P Ik zag gisteren een screenshot van alle mogelijkheden, moet je misschien een paar pagina's terug kijken =P

EDIT:
    Even opgezocht.

9. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga echt janken als je bij Elite elke maand DLC krijgt d.m.v. prullaria voor je Avatar en dat je dan maar één of twee keer een mappack krijgt (als er niet meer dan twee komen net als bij Modern Warfare 2)... Ik zie het ze nog doen ook. :emo:

Ik weet nog steeds niet of ik de Hardened Edition wel of niet ga kopen. €120 is inderdaad veel...

10. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Daarom! Ik zit ook hard te twijfelen, maar als je het als non-elite elke maand kan kopen dan doe ik dat wel :)

11. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Met Elite ben je een beetje goedkoper uit en heb je wat extra's, dat is alles. Als je geen YouTube of competitive doet, dan zou ik het niet doen =)

12. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Fuck it dan maar :+ Straks zit ik, net als Victor zegt, met 8 verschillende avatars en 2 mappacks voor 60€ :+

13. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen dat er maandelijkse DLC's zijn, met Survival mode maps en map packs. Avatar items maken me niet zoveel uit, maar ik vind de theater mode extra's handig totdat ik mijn hd pvr heb =P

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat kon eerder ook al hoor captain overduidelijk :+

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Elie is gewoon €50 per jaar. Je zou dan dus maar €10 voor de DLC betalen.

Hoop iig een hoop dlc voor Spec Ops + Survival en minimaal 2 mappacks in het jaar.

16. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Komt zowieso 4x dlc per jaar, maar hoop idd ook map packs voor survival:D

17. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Dat lijkt me sowieso het geval...Alle MP maps zijn in survival te spelen.
    Zal voor DLC vast niet anders worden...maps specifiek voor survival lijkt me stroef?

18. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Klik, alle trailers op een rijtje.

En een breakdown van de nieuwe trailer.

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf al een HD PVR. Misschien ga ik weer beginnen met video's maken. Ik ben er nu al een halfjaar mee gestopt en ik kwam nooit verder dan 750 abonnees. Met Modern Warfare 3 zijn er natuurlijk weer nieuwe mogelijkheden om weer geïnteresseerd te raken in het maken van video's! :p

En misschien koop ik Modern Warfare 3 gewoon los en dat ik dan later Elite er los bij koop. Het belangrijkste voor mij van Elite is de DLC. Na een paar weken kan je gewoon op internet de voor- en nadelen lezen van de mensen die Elite vanaf het begin hebben gekocht d.m.v. de Hardened Edition of het abonnement los. Als het onzin is kan je de mappacks nog altijd los kopen!

20. Dennis_88

Dennis_88 Half Baked

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoopte dat we terug gingen naar de snelheid van MW2 maar dit ziet er uit als Black Ops jammer genoeg.

Voor non-elite gamers zullen ze de prijs vast wel omhoog gooien om te stimuleren dat je lid word. Ik snap niet waarom iedereen zo blij is hiermee, laat EA zoiets organiseren voor alle games van EA, of XBOX zelf dat alle DLC gratis is.
    Dit is gewoon een portomonee klopper ala World of Warcraft.

Twijfelen doe ik niet, ik bestel 'ze' beiden. Hoop alleen dat door mijn lage verwachtingen hij echt supertof gaat worden :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina