1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Maximillian!_O_

2. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Dat stukje begreep ik eerlijk gezegd niet. Hoe bedoelt hij met dat je killstreaks kills meetellen?

Dus bijvoorbeeld je hebt bijvoorbeeld predator missile en als je daarme kill maakt, telt dat kill mee met de volgende killstreak reeks? :confused:

Dat was bij MW2 ook gewoon zo.

3. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Black Ops had het zo geregeld dat alleen kills met je eigen wapen en equipment telde voor je killstreak, maar zoals het in deze trailer analyse is uitgelegd lijkt het erop dat het weer zoals MW2 word. Vind ik persoonlijk niet leuk dat je weer dat gedonder krijgt zoals Predator>Harrier>Pavelow,
    Harrier>Pavelow>Chopper/AC-130.

Hoewel, als je in Domination speelt je misschien er niet mee weg kan komen om niet voor de objective te gaan, moeten maar afwachten hoe dit allemaal uitspeelt.

4. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    In Black OP's vond ik het ook niet erg dat de killstreaks niet doortelde. Vond dat bij MW2 juist weer WEL passen. Kwam de "hectische" gevechten ook vaak ten goede. Hoop alleen dat ze in MW3 dit keer niet weer de nadruk op air-based-streaks gaan gooien. Laat dit keer maar wat "leuks" komen. Als de Juggernaut komt als 14e killstreak gaat het leuk worden voor de campers als ze ineens zo'n ding binnen zien stormen :)

5. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Hoe duur is de hardened edition eigenlijk?

6. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
  7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    De 1887 ben ik dan weer minder blij mee :+ Maar hopen dat hij niet te dual-wielden is want dat sloeg echt nergens op

9. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Sinds de patch is dat wapen helemaal niks meer. Zelfs dual wield.

Spec-Ops impressie van IG:

Call of Duty: Modern Warfare 3 (PC, PS3, X360)
    Gespeeld | 18 augustus 2011 - Parijs, een stad die je associeert met de liefde, de Eiffeltoren en de Notre Dame. Voor de mannen van Infinity Ward en Sledgehammer Games gaat hetzelfde op, alleen zien zij er ook iets heel anders in: een vette map voor de gloednieuwe modus van Spec Ops.

In deze vernieuwde modus neem je het samen met een vriend op tegen een bootlading aan vijanden, die met elke wave sterker wordt. Ook jij zal geleidelijk aan sterker worden; je begint met een simpel pistooltje, een aantal granaten en een paar flashgranaten. Elke kill levert geld op en elke headshot en killstreak gooit daar nog wat centen bovenop. Centen die je vervolgens weer kunt besteden aan nieuwe wapens, upgrades (zoals bijvoorbeeld een red dot sight) en andere leuke hulpmiddelen (helikopters, airstrikes, claymores en nog veel meer). Mocht je gierig zijn of gewoon willen wachten totdat je genoeg geld hebt voor dat ene wapen, dan kun je natuurlijk altijd nog de wapens van tegenstanders oppakken.

Zo trok ik samen met een medewerker van Activision Parijs in. Hij liet me snel de omgeving zien – even gluren naar de Eiffeltoren – en leidde me vervolgens naar de plek waar wij ons Waterloo uiteindelijk zouden vinden. Het is namelijk simpelweg niet mogelijk om deze modus te overwinnen. Uiteindelijk zul je doodgaan, de vraag is alleen wanneer. De locatie was slim gekozen. We namen plaats onder een pittoresk bruggetje, een uitstekende uitgangspositie zo bleek. Vijanden konden nog van zoveel kanten komen, maar uiteindelijk verschijnen ze ofwel links of rechts van de brug. Ik nam de linkerkant voor mijn rekening en mijn nieuwe maatje de rechterkant.

Hordes vijanden gewapend met shotguns kwamen op ons af. Normaal een gevaarlijke bedoeling, alleen liet de intelligentie van deze soldaten te wensen over. Het werd echter al snel beter in de volgende waves; vijanden begonnen goed dekking te zoeken en kwamen steeds vaker in groepen op je af. Al gauw bleek dat mijn partner een stuk geoefender was, aangezien zijn portemonnee al een stuk voller was dan de mijne. Gelukkig is het mogelijk om geld aan elkaar te geven, waardoor we beiden een sentry gun konden kopen.

De vijanden vielen dankzij onze sentry guns – die perfect aan de zijkanten van de brug waren gepositioneerd - bij bosjes, tot er een juggernaut ten tonele verscheen. Deze molde zonder problemen onze sentry guns (dag zuurverdiend geld) en ging pas na een aantal magazijnen naar de grond. Gelukkig had mijn partner inmiddels alweer flink wat duiten verzameld en kon hij Delta Squad inschakelen. Deze bikkelharde mariniers bleven waves lang aan onze zijde en voelde ietwat te sterk aan. Ze zochten allemaal goed dekking en ik had het gevoel dat als wij er niet bij waren geweest, Delta Squad het in zijn eentje wel had opgelost. Helaas viel toen even de verbinding van de Xbox uit en was mijn speelsessie voorbij. Wave veertien was ons eindstation.

In deze veertien waves heb ik enorm veel lol gehad. Het samenspel is wat deze modus tof maakt. Elkaar verrot schelden als iemand wordt overlopen aan zijn kant, maar daarnaast ook de dankbaarheid als je partner je even een handje helpt (of dit nou met goedgeplaatste headshots is of met geld). Het is een kwestie van de juiste plek zoeken en het zo lang mogelijk uithouden. Ze doen er misschien goed aan de Delta Squad ietsje minder sterk te maken, maar buiten dit kleine minpuntje lijkt het helemaal goed te komen met de terugkeer van Spec Ops.

10. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klinkt goed :) Om een of andere reden spreekt dit me meer aan dan Zombies.

En ja de 1887 is gecorrigeerd en ge-nerfed maaar ik hoef hem eigenlijk helemaal niet terug te zien

Dual-wield shotguns gaat me te ver. Ik weet dat het een arcade-shooter is en je het niet al te serieus moet nemen maar snipers die met 2 shotguns in hun handen door de levels rennen trek ik gewoon niet :+

11. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Akimbo rangers. Echt gruwelijk irritant. :p

12. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Info over MW3:
    [yt]cnJZ-kYIYYc[/yt]

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Als het waar is zit er eigenlijk totaal niks nieuws in. Lijkt me sterk als ik eerlijk ben.

14. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Online splitscreen ?? (net zoals bij BO)

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Veel van hetzelfde inderdaad wat ik opzich niet erg vind. Lekker veel simpele perks en niet iets wat overpowerd lijkt te worden.

Assassin - Immune to UAV, Portable radar, thermal and Hbeat :mad:

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Zolang er extreme condition en light weight inzitten is deze jongen tevreden :D

17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dus JIJ bent die vervelende kerel die constant mij in m'n rug knifed :+

18. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Yep :D. Balistics for the win!

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Die combo zie ik liever verdwijnen :mad:

En van deze word ik juist blij :)

20. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Van de perk wel ja. Ik doelde meer op de terugkomst van de thermal en Heartbeat. Vond de thermal perk echt irritant.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina