1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Tja ik ga cod dit jaar ook niet halen. Te meer omdat ik MW2 niet zo leuk vond. Ging naar mijn mening allemaal te snel en continue was er wel iets in de lucht aan het hangen....

Wel jammer want Black Opps vond ik juist weer wel leuk, stuk minder snel en die killsttreaks zijn ook beter.

Maar battlefield 3 gaat er ook niet inkomen, wat ik gezien en gehord heb, word ik niet echt vrolijk van.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De reden dat ik hem een fanboy noem is om de belachelijke namen die hij aan Battlefield geeft, ik vind dit altijd getuigen van fanboy gedrag. Waarom nou Battlefail 3? Noem het gewoon Battlefield.

Fanboy was niet om de reden dat ze zovaak een COD uitbrengen...of wat jij postte, het gaat niet om de hoeveelheid BF games. Maar waarom moest die gast nou ook de hele tijd in het BF3 topic het over Battlefail hebben? Is hetzelfde als lui op de GT forum die het over Play-slaves hebben,X-bots en Nintendrones.

Het is een jaarlijkse game geworden, en elke keer voelde het alsof je de voorganger aan het spelen was, met wat kleine veranderingen. En ik had dit keer gewoon gehoopt op ECHTE veranderingen. Zodra je een video zag dat je dan zou denken 'Ja dit is echt een nieuwe game' . Maar COD zal nooit veranderen in die zin...dus dat kan ik maar beter opgeven.

En ik zal nooit begrijpen waarom het zo extreem populair blijft en hoe mensen er niet zat van kunnen worden. En ik baalde echt toen ik vorige week op VG247 las dat zelfs Gears 3 niet BO van de troon heeft kunnen stoten de eerste week qua hoeveel er online werd gespeeld. Onbegrijpelijk.

Het graphics stukje gaat over de BF3 beta he? Die zijn overigens echt niet zo extreem slecht als sommige mensen zeggen,maar ook echt niet baanbrekend. Ze zijn ook alles behalve de finale graphics, dat is nou meerdere keren door DICE gezegd. Achteraf zeg ik dat ze de beta beter niet hadden kunnen uitbrengen als zoveel mensen ineens de game niet meer kopen. Het is echt onzin om een game nu al niet meer te kopen, omdat de beta niet geweldig was...laten we rustig afwachten.

Ik heb volgens mij nergens gezegd dat de game gaat zuigen, op die manier praat ik niet over games. En als je het al vooroordelen kunt noemen, vind ik wel dat er genoeg reden voor is. Elke COD to nu toe is hetzelfde...het lijkt vreselijk veel op elkaar, weinig grote zichtbare veranderingen. Ik heb een video van de campaign gezien tijdens E3 en nu meerdere MP videos...daaruit kun je eigenlijk gewoon zien dat het weer zwaar more of the same is.

Maar zoals al eerder gezegd, mensen blijven het geweldig vinden, het werkt nog steeds, dat is duidelijk dus daar leg ik me maar bij neer. Het proberen te begrijpen heeft geen zin, en het gaat uiteindelijk alleen maar om de fun die je er van hebt, en zo lang mensen dat hebben, why not, right? :)

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb ook nooit geroepen dat BF3 een cod killer gaat worden.

En inderdaad is het kinderlijk niveau van mijn kant om zo te reageren , maar ik wasl benieuwd na de reacties.
    Zeker omdat enkele figuren in dit topic zich misdragen op het BF3 topic.

Ik vind de vergelijking zowiezo totaal ongepast , omdat 't totaal niet op elkaar lijkt.
    Je kunt NFS ook niet met Forza vergelijken.

Laatst bewerkt: 4 okt 2011
  4. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Jongens jongens, ik ben geen mod maar maak een aparte thread om de oorlog uit te vechten tussen BF en Cod, dit topic is vervuild met de eeuwige cod/bf oorlog. :+

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    +1

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    COD en Battlefield.
    FIFA en PES.
    Forza en GT.

Het zal ieder jaar weer gebeuren ... :+

7. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Inderdaad, laat mensen lekker het spelletje spelen dat ZIJ het leukste vinden. Daar helpt dat flamen van spellen echt niet bij, bederft alleen het topic...

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  9. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand site waar je de Hardened Edition stuk goedkoper kan kopen?
    vindt hier alleen site waar die 119 euro kost? liefst een site in de benelux

10. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Treyarch werkt aan een nieuwe Call of Duty

Voor mij hoeven de nieuwe console's volgend jaar niet te komen. Ben nog wel tevreden met de X360 en PS3. Wel goed nieuws dat Treyarch iets nieuws wilt proberen.

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mag er wel een nieuwe Xbox komen met veel betere graphics die richting big ass PC graphics gaan. :D

12. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    new concept art of Modern Warfare 3 "ENGINE ROOM"

Laatst bewerkt: 6 okt 2011
  13. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Nog mensen die de hardened edition willen kopen? Ik namelijk wel. Vraag me alleen even af wat handig is. Ik wil hem namelijk wel zelf in een fysieke winkel afhalen. Nu had ik even bij de freerecordshop gekeken en daar kon ik hem pre-orderen. Echter dien je dan vooruit te betalen, geen probleem, maar vraag me af of ik dan verzekerd ben van een exemplaar op 8 november. Iemand ervaring hiermee? Bartsmit kon ze niet leveren (arnhem spreek ik dan over)

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik heb de vorige 2 delen bij de FRS gereserveerd en beide keren hadden ze op release dag een hardened edition voor me

15. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik wacht gewoon een paar dagen extra en betaal 85 euro bij amazon.co.uk

Hun levering is bij mij altijd binnen 3 dagen en zij versturen 1 dag voor release.

16. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Thx

17. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Final Modern Warfare 3 TRAILER coming Today!

Just announced via Twitter and Facebook! According to David, there are usually 2 commercial breaks from 8:45-9:00pm (UK BST) So make sure you’re by a TV and/or Internet!. We’ll be posting the trailer in HD here minutes after the trailer hits the internet. We’re still unsure if it’s airing in any other countries. Most of the trailers in the past were on YouTube and CallofDuty.com before they even aired..Stay Frosty.

Estimated Time:
    8:45pm – London – UK
    9:45pm – Berlin – Germany

http://www.charlieintel.com/2011/10/06/final-modern-warfare-3s-coming-tomorrow-within-24hrs/

Laatst bewerkt: 7 okt 2011
  18. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Tot hoeveel prestige's gaat die?

19. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeker tijdens het programma van Gordon hotter than my daughter?

20. Oujdi

Leuk Bevonden:
    92
    Vanavond nieuwe Modern Warfare 3 trailer

Vanavond wordt de Europese tv weer gedomineerd door het voetbal. Er zijn namelijk kwalificatiewedstrijden voor het Europees Kampioenschap dat in 2012 in Polen en Oekraïne gehouden zal worden. Deze keer zullen echter ook de niet-voetbalfans achter de buis moeten kruipen.

In de rust van de wedstrijd Montenegro tegen Engeland zal er namelijk een nieuwe trailer van de campaignmodus van Call of Duty: Modern Warfare 3 worden getoond op de Britse zender Sky Sports 1. Dat is te zien in advertenties in verschillende kranten.

De vraag is of veel Nederlanders in staat zijn om dit Britse commerciële kanaal te ontvangen, maar mocht dat het geval zijn, zorg dan dat je klaarzit voor de nieuwe trailer.

De wedstrijd Montenegro - Engeland begint om 21:00 uur en de rust zal dus vallen tussen 21:45 uur en 22:00 uur. Verzeker je er dus van dat je om 21:45 uur overschakelt naar Sky Sports!

Ons Nederlands elftal moet vanavond ook aan de bak. Vandaag is Moldavië de gast in ons kikkerlandje. Nederland tegen Moldavië begint om 20:30 uur. Helaas zal de nieuwe trailer van MW3 niet op een Nederlandse zender getoond worden.

http://www.xgn.nl/360/nieuws/30851/vanavond-nieuwe-modern-warfare-3-trailer/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina