1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Bij mij is allang duidelijk dat jij een echte BF hater bent, duimpjes lopen geven aan iemand die grote onzin uitkraamt...nee dat schiet op :).

2. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Sorry hoor? Volgens mij zat elke BF die ik gespeelt heb tot nu toe vol bugs, of wilde je dit ontkennen? Daarnaast zijn de servers ook nog eens om te huilen.

@Remcom00 Fouten zijn bugs in princiepe, was om de zin een beetje kracht bij te zetten :9

3. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd battlefield heeft een aantal bugs maar loop hier niet te praten over die oh zo realistische maar doodsaaie game (imo;))
    Modern warfare 3 all the way, weet alleen niet of ik hem 's nachts haal en 's morgens 'naar de ortho ga'
    Cool filmpje, ik ga zo proberen stats hoog te houden
    Op black ops 1.38 KD maar sinds ik hem inruilde en 5 maanden niet speelde haal ik 3 kd's bij vrienden:9

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Nee de CoD reeks is lekker bug-free 8) Speelde net nog even MW2 incl zwevende care packages, trippende lijken, dikke lag enz enz. En dit voor een spel dat inmiddels al tig patches heeft gehad, gaat nergens over. Neemt niet weg dat ik MW3 ook weer gewoon haal maar zeg niet dat BF3 vol fouten zit want in CoD is het helemaal een drama elke keer. Eigenlijk kan je zeggen dat alle grote shooters pas na 3-4 weken goed speelbaar zijn.

5. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Nou Cookie. Dat heeft niks met bugs te maken, maar met Hackers die het spel naar de tering hebben gebracht.

Maar altijd als ik een Battlefield (DICE/EA) game speel, heb ik het gevoel dat het gewoon NET niet is. Het voelt niet volmaakt en compleet aan.

Met COD spellen heb ik het gevoel dat wij een game voorgeschoteld krijgen dat heel hard aan gewerkt en gepolijst is.

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  6. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Ik speel al bijna 20 jaar spellen, ik weet heus wel het verschil tussen een hack en een bug... En de punten die ik opnoem hebben niets, maar dan ook niets, te maken met hackers. Er zitten nog altijd veel fouten in het spel die er nooit zijn uitgehaald. Ook MW3 zal weer vol zitten met bugs, waarvan er een aantal ongetwijfeld weer de gameplay beïnvloeden, vandaar ook mijn laatste zin.

7. GillesD12

GillesD12 Active Member

Leuk Bevonden:
    50
    Ik hem helemaal niks gezegd over de CoD reeks? Grootste probleem van Battlefield zijn toch wel de servers, maar EA heeft die volgens mij nooit op orde. Tenminste Fifa is ook altijd drama, weet niet welke spellen nog meer van EA zijn?

Laatst bewerkt: 21 okt 2011
  8. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Hij zegt het alleen maar, hij zegt niet dat jij dat zegt.

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Zeg ik ook niet, maar aangezien je het hier postte moest ik even mijn reactie erop kwijt. De EA servers zijn altijd brak geweest, dat was in de tijd van Burnout 3 al het geval.

10. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dat heb ik nu een beetje met Fifa 12, maar om niet te veel offtopic te gaan. Dit filmpje geeft weer een paar nieuwtjes:
    [yt]AL_MCFEDPAc&feature=feedu[/yt]

11. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    https://www.facebook.com/photo.php?v=825705862157

Info over de Prestige shop. Je krijgt dus al zo'n prestige coin per game waar je in geprestiged bent. En om iedereen die bijna kan prestigen een kans te geven volgend weekend vanaf 27 oktober dubbel XP voor alle cod games :9

Wacht 27 oktober komt BF3 uit toch ? dus eigenlijks is dit niet voor ons. maar stiekem gewoon om een paar mensen van BF3 af te houden :+

Laatst bewerkt: 22 okt 2011
  12. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is zo vet, dus ook als je één keer geprestiged bent in één van de 3 games krijg je het?:D
    Dat is zo'n 1 000 000 mensen meer:+

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Iemand die me kan vertellen hoe ik Elite founder kan worden? De site is niet duidelijk en verder kan ik ook niks duidelijks vinden...

14. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hardened edition pre-orderen dacht ik. Ik heb even gekeken wat er nou zo leuk is aan Elite. Het enige echte voordeel dat ik kon vinden was DLC, maar dat kan waarschijnlijk veel goedkoper als je alleen de DLC los koopt die je zelf wil.

15. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Zo:

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Heb de Hardened gepreordered bij de lokale gameshop. Echter weet hij nu niet of hij hem gaat krijgen. Wil wel day1 spelen dus online bestellen heeft dan geen zin.

Dacht eraan om de game normaal en elite los te kopen. Maar kan ik dan wel founder status krijgen?

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Waarom niet amazon.co.uk ? Goedkoper en hoogstens 2 dagen later.

18. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ja dat kan. Gewoon pre-orderen via Xbox Live.

EDIT:

[yt]sF1Mxa-4g5Y[/yt]

19. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Vanaf wanneer is die te pre-orderen?

De X11 is zelfde als X31 maar dan zonder snoer btw?

20. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Elite staat al op Xbox Live maar de Membership nog niet. Dat is raar want op PSN is ie gewoon te pre-orderen. Denk dat het binnenkort wel online komt.

Ja. Als je geen last hebt van snoeren zou ik voor de X11 gaan. Heb je ook geen last van oplaadbare batterijen ;)

[yt]sF1Mxa-4g5Y[/yt]

Ik ben 10de prestige in alle CoD's. Betekent dat ik dus een token krijg per prestige uit de vorige CoD's?? :9

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina