1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 2]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 10 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Gimme dat!

2. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Weapon progression
    [yt]NMgyMHpyuBY[/yt]

3. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Eigenlijk zijn die weapon proficiencies een soort 4e perk. Opzich wel handige dingen wat je er mee kan unlocken.

4. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Kan niet wachten. BF heeft het voor mij niet waargemaakt dus laat deze maar komen.

@ Trailer

Die gast schoot een Noobtube vlak achter de vijand en ging niet dood. Beter :D Trophy system lijkt mij echt heel handig in Dom of HQ

Nog wat feitjes over de Prestige shop

[yt]5SG0gbR8hyM[/yt]

Laatst bewerkt: 27 okt 2011
  5. LBJ6

LBJ6 Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Dikke fail @ MM Utrecht. Stelling vol met Battlefield 3 en dan in een MW3 stellage :p Heb er helaas geen foto van!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zit de normale Killstreaks er ook weer in?
    Helicopter etc?

7. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Jup. Check anders mijn mooie OP :p

8. The Redman FTW

The Redman FTW ^_^

Leuk Bevonden:
    0
    Iig veel minder overpowered. In MW2 was namelijk een overkill aan killstreaks en dat verkrachtte het.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Thanks

Moet zeggen dat ik 2 maar heel even heb gespeeld. Waar ik deel 1 kapot heb gespeeld (letterlijk) Maar bij deel 2 bleven de killstreaks toch staan?
    En had je volgens mij ook die belachelijke nuke. Mensen zeurde al dat de chopper te sterk was in Deel 1. Maar die nuke in deel 2 was belachelijk.

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    4 hours of Gameplay LIVESTREAM Tuesday on IGN

Tune in to IGN’s exclusive Modern Warfare 3 Livestream on Tuesday, November 1, 2011, from 12-4pm PST.

They’ll have exclusive all-new gameplay, get your questions answered by Infinity Ward’s Robert Bowling, and have a chance to win a copy of Modern Warfare 3 on the platform of your choice, Turtle Beach BRAVO headsets, PDP MW3 controllers and much, much more.

I wouldn’t worry if you’re not going to be home to view it, IGN usually has the stream available for replay afterwords which we’ll have up on the blog as soon as its up.

http://www.charlieintel.com/2011/10/27/mw3-4-hour-gameplay-livestream-this-tuesday-from-ign/

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Op wat veranderingen na, lijkt het er in-game in ieder geval net op alsof ik MW2 zie. :9
    Maar gelukkig hebben ze genoeg (goede) veranderingen, dus zal wel goedkomen!

12. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    [yt]Yxpz_dqABTc[/yt]

En toen was die lek :p

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Tering wat een hoop zin in deze game zeg :D.

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Zo , ik dus ook.

Na die enorme tegenvaller die blackops heette was ik helemaal klaar met shooters. Maar nu begint het weer ontzettend te kriebelen en hoop ik dat tijden als in mw1 weer herleven!

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Krijg toch wel zin om weer ff lekker ouderwets te knallen.
    Helaas is de timing van de releases wel bedroevend... Skyrim, Assassin's Creed en MW3 komen in 1 week tijd uit 8).

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Nou nou zeg, Blackops was in mijn ogen weer fris en wat meer balanced dan MW2.

Heb me erg vermaakt met BlackOps (zowel SP als MP, wel de eerste Treyarch COD die ik leuk vind)
    _______________________________________________________________________________

Hier een leuk stukje over de 10 meest irritante Call of Duty spelers-typen !

Laatst bewerkt: 28 okt 2011
  17. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ach, sommige mensen blijven van die IW fanaten die eigenlijk niet in willen zien dat MW2 grote problemen had met de release. Maar wel blijven haten op Treyarch om elk wisse-wasje.

Zelf vond ik Black-OPS ook erg vermakelijk ... maar ieder zijn ding natuurlijk.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Ik durf te wedden dat als BO niet gemaakt was door Treyarch maar door IW maar wel exact hetzelfde product was geweest dat er een stuk minder over gezeurt werd. Ik heb me 10x meer vermaakt met BO dan MW2, in BO waren er tenminste een stuk minder glitches, boosters die een nuke willen halen etc. etc.

19. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook echt Black Ops fan. Goede balans en weinig glitches.

Enige mindere aan Black OPs vind ik wel dat de mappen niet allemaal zo interessant zijn qua layout. In MW en MW2 zaten misschien wel wat sterkere mappen.

Voor de rest helemaal niets te klagen

20. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad Black ops is echt goed (persoonlijk) hopelijk wordt deze cod ook gewoon sterk. Ziet er veel belovend uit, echter moeten we afwachten tot we de game kunnen spelen. Can't wait. Voor die SpecOps shizzle. Damn geil was dat in MW2 :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina