Nee geen premium account aangemaakt op de PC, maar niet kunnen inloggen wegens errors.. Vandaag een een keer dubbel xp en die emblems..
Ik wil ook wel, lijkt me leuk om af en toe met XBW-ers in een lobby/clan te gaan Heb wel eerst een Forza 4 race voor de Seat Leon Supercup, dus kan vanaf een uurtje of 9. Dus voeg me maar toe: Alpha NL Hoe heb je dubbel xp gekregen dan? Als ik naar de elite site ga krijg ik een melding dat het nog erg druk is en ik er niet op kan.
Tering he soms wordt je echt moe van CoD.. Af en toe pomp je iemand helemaal vol en dan lijkt het net of hij jou 1x raakt en meteen dood..
Ik heb gemerkt dat je degene die je hebt gekilled fftjes kunt horen. Zo had ik iemand 4 keer achter elkaar en hoorde telkens een zucht. Wel grappig opzich.
Ik heb beter gedaan met die semi-auto shotgun uit cod4 dan met elke shotgun in deze game, je hebt met de model gewoon soms 2 hitmarkers van dichtbij bijvoorbeeld.
Black opps vond ik het altijd heerlijk om met een spas rond te lopen. Maar dit deel valt het vies tegen.
Ik word er echt ziek van dat je niet gewoon door elkaar heen kan lopen in deze game... Zeker met deze kleine maps waarin iedereen probeert met 5 man tegelijk door een deur te lopen :{ Ik zit continue in iemand vast!
Vandaag speelde ik SnD ik liep dwars door enemy heen, knifede hem ZWAAR eerder, maar toch ging ik dood omdat hij mij knifede.. Maar voor verderest top game
Ik speel in feite alleen maar hardcore TD, maar sinds gister is mij dat Confirmed hardcore TD ook best bevallen. Je hebt weinig kans te campen, omdat het punten systeem gebaseerd is op de tags die je moet verzamelen.
word wel helemaal gek van die sniper!!! WTF 1 shot 1 kill, en dan ook nog eens in me been, maar ik moet zelf wel met mn m4a 5 kogels in iemand hoofd pompen voordat ie dood is. dikke BS
Jammer van die laatste, had echt een perfecte clip kunnen worden Mjah, dit was gewoon de dag na de release.
Nee? Ik raakte ze allemaal perfect in de chest en die gasten waren laag level. Nu krijg ik alleen maar hitmarkers... EDIT: Dislike omdat hier iemand niet kan snipen? Sad.