1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

1. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje dat gaat toch helemaal nergens meer over.

Zo met je sniper rond lopen pff belachelijk dat dat kan, iig heb je geen sniper levels meer nodig :p

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  2. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    In hoeverre is het leuk om zo te spelen eigenlijk? 8)

3. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Dusss... Als ik het goed begrijp, disliken jullie omdat ik one shit kills krijg door ieder gastje precies in zijn chest te raken? Jullie kunnen er niet tegen dat iemand met een sniper snel genoeg is en jullie UMP voor is? Daarom disliken jullie? Dat is pas sad. Een goede clip is een goede clip.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uiteindelijk ga je 18-18. Wat gewoon betekend dat je deathstreaks van 4 a 5 haalt. Zoveel stelt het dus niet voor ;)

Zie af en toe QS kills waar de hitmarker bijna buiten het scherm zit...laat weer zien hoe slecht de mechanics in de game zijn :'-(

En dislike? Waarom? Omdat iemand weet en de skills heeft om de autoaim te abusen? Kudos hoor!

5. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging 18-18 omdat ik de hele tijd rushte en tegen tryhards speelde. Ik ga ook nog eens voor de objective. Ik snap niet dat mensen gaan haten...

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zie ninja edit. QSer's zijn pas goed als er geen auto-aim in de game zit. Echter zullen ze dan geen reet raken.

7. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Nee? Je ziet me dragscopen of mijn target precies in het midden van mijn crosshairs krijgen en dan gewoon quickscopen. Jullie zijn zeker wannabe MLG tryhards, die er niet tegen kunnen als iemand met een sniper sneller is en de kills krijgt. Haters.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Speel hardcore dus geen QS daar.

Ben de 2/3 misses op rij zie ik je duidelijk niet dragscopen. Daar hoop je op je aim-assist.

9. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Hit detection failure? Je ziet dat ik precies op hem richt. En dan schiet ik eens mis, omdat ik gewoon niet goed richt. Ik kan net zo goed zonder aim assist/auto aim spelen. En dan nog, ik ben in ieder geval beter dan jij met een sniper, dus wat ga je bitchen?

PS: Bedankt voor de views, helpt me alleen maar! Faalhazen hiero

10. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Het filmpje zag er gewoon goed uit.

11. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bedoelde het in het algemeen.

Denk dat je dat toch wel had begrepen?

12. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Joa, maar ik wist dat er haters zouden zijn. Jij verwoordt het tenminste op een fatsoenlijke manier ;)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En dat bepaal je waar op?

Mensen die op deze manier de game spelen zijn gewoon te slecht om de game normaal te kunnen spelen.

14. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Begin het spel al wat leuker te vinden, heb me speelstyle is moeten aanpassen. Pure rushen ging me slecht af, iets wat in MW2 erg goed kon. In MW3 lukt me dat nog zeker niet misschien komt het nog als je de levels wat beter kent.

Heb nog steeds wel last van kleine dingentjes waarbij ik vermoed dat het door de verbinding komt. Met name dat ik af en toe gekilled wordt waarbij ik eerder op hem schiet en hij me als nog inhaald als het ware. En waardoor ik uiteindelijk gekilled wordt. Of dat het lijkt of je door 2 kogels van afstand neergeschoten wordt waarbij uit de killcam blijkt dat die al veel eerder schiet. Hopelijk verdwijnt die lag snel als men de verbindingen wat verbeterd.

Ben geen fan van de support package, wordt bijna elk potje gekilled door een stealth bomber dat ding is echt bloedirritant. Zijn geruchten dat de SPAS verbeterd is, iemand die daar meer van weet?

15. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik vroeg me gewoon af wat er leuk is om op zo'n manier te gamen. Lijkt me niet relaxed :p

16. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk benadeel ik mezelf door met een sniper te spelen, maar ik vind het leuk en het gaat goed. Waarom zou ik met een Type 95 mensen gaan 1 burst killen en wat met mijn bouncing betty in een hoekje gaan zitten? Daar vind ik niks aan, ook al zou ik er alleen maar betere scores mee halen. Mijn k/d of w/l boeit me ook niks. Ik ga voor de objective, maar ben meer een slayer-type. Ga maar eens tegen OpTic ofzo spelen, ze zijn niet alleen goed met snipers, maar tryharden ook nog eens iedereen eruit.

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Tryhards ? Waar baseer je dat op dan? mensen die met een AR rond lopen ?
    Dus als ik met de acr laten we zeggen 4000 punten haal waarvan 30 kills en 10 captures ofzo. Dan ben ik dus eigenlijks een tryhard noob volgens jou omdat ik het niet met een sniper kan ?

Of begrijp ik dat tryhard gedoe verkeerd ? :D

Bouncing betty. nog geen 5 min geleden gerenderd en nu al op YT _O_ en 45 seconden dat zie ik nu pas. sinds wanneer mag je filmpjes langer dan 30 sec renderen ?
    [yt]EEZW_3FeoL0[/yt]

18. Niightmareee

Niightmareee JQINT

Leuk Bevonden:
    0
    Eigenlijk wel... Maar ik heb het over de gasten die tryharden met een overpowered wapen en dan denken dat ze de beste zijn, zoals al die gastjes hier op XBW. Je moet zelf weten of je gaat snipen of niet, maar je weet niet hoeveel "skill" je nodig hebt om zo'n clips te krijgen als je het zelf niet probeert.

19. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Haha net gaat er in de game een MOAB af. Toen die piepjes afgingen stond ik op om te zoeken wat er in mijn kamer zo stond te piepen :+8)

20. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Doe nou niet alsof snipen zo ontzettend moeilijk is.

Deel Deze Pagina