1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

1. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Heb mw3 gekocht voor de ps3, omdat mijn 360 is overleden.
    Alle vorige delen op de 360 gespeeld en ook geprestiged.
    Kan ik dit nu ook koppelen aan mijn Ps3 account, zodat ik die
    Prestige emblemen + double xp krijg?

2. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Neen

3. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik ben dus gewoon "genaaid". Beetje jammer.

4. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je mist niet zoveel hoor ;)

5. EagleScream

EagleScream Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    _O_reaper_O_ had hem voor het eerst ingesteld, gelijk 63-5
    was ook wel goede map ervoor, village, das met die mosgrot

6. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nice, maar natuurlijk nam niemand even de moeite bij de vijand om hem uit de lucht te schieten? |:-
    Het gebeurd echt teveel dat mensen vliegende killstreaks gewoon in de lucht laten terwijl ze al verschillende keren erdoor gekilled zijn.

7. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hehe ja, ik vind het altijd wel prima. Ik ram dat ding bij de eerst volgende keer dat ik dood ga altijd uit de lucht. Wel mooi dat je makkelijk kills haalt. Vooral met de Pavelov _O_

8. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind de airsupport net even te powerfull. Misschien kan ik er nog niet mee omgaan, maar BO leek dit beter voor elkaar!

9. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Haha Pavelov. Perfecte benaming daarvoor. :D

10. Kilian002

Kilian002 Smell you later!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel vooral met de M16 en zit na ongeveer 2 uur in lvl 16 met een KD van precies 2. Vindt het spel lekker spelen en heb nog niet echt iets gehad van, zo dit is kak of dat werkt niet. Alleen afentoe het gevoel dat ik iemand helemaal vol schiet met lood, het dan overleefd en vervolgens door 2 kogels dood ga. Maar volgens mij is het afentoe dan heeft je tegenstander dat en de andere keer jij weer.

11. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Mjah, dit zal je altijd blijven hebben op internet, ik vind het zelf nog wel meevallen in dit spel. Het 'spongen' was in MW2 meer aanwezig. Heb trouwens bijna nooit last van lag, het spel is zelfs nog prima te spelen met een 2bar.

Type95 is wel storend veel aanwezig, ook in de scrims. Hoop toch echt dat Decerto dat wapen gaat bannen (als dat nog niet is gebeurd...).

12. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Retweet

13. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, nooit.

Ik gebruik elke keer een ander wapen voor een andere map. Je eigen "restricten" met één wapen vind ik zo COD4 :+

14. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Kwam er gister achter dat toen ik inlogde op de site van Elite, dat ik alsnog die 2 uur dubbel xp kreeg. Heb geen premium, en heb ook die titel en emblem gekregen.

15. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik op het moment voornamelijk de model met choco camo, de choco boomstick :p
    Het boeit me niet veel dat het wapen eigenlijks niet zo best is, geeft uitdaging :)

Normaal speel ik met alles, pak gewoon op wat ik tegenkom en heb dus nooit scavenger nodig om mijn eigen wapen aan te vullen, krijg ook meestal die reward dat ik meeste kills heb met wapens van anderen ( loaner of guerilla heet het volgens mij ).

16. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ben op dit moment alleen maar aan het schieten met m4a1 want wil gold camo maar van 30 naar 31 duurt super lang. En dan ga ik naar de volgende fijne gun (waarschijnlijk acr)
    Ik erger me wel aan mensen die kill conformed spelen en all die dog tags laten liggen. Ga dan TDM spelen als je het toch niet snapt.

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Erg stoorlijk is dat, jammer genoeg is het ook zo met andere objective based gametypes :F:

18. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Doe het zelf niet, maar het kan zijn dat ze het doen zodat jij meer punten hebt. Want als jij iemand killt en een ander pakt de dog tag krijg je alsnog die punten. Dus als iemand anders hem pakt hem je allebei punten.

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Nee want ze lopen er gewoon voorbij en ze laten die rode dog tags liggen dus ze snappen het niet of willen gewoon niet normaal spelen

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Dat is inderdaad wel dom....

Deel Deze Pagina