1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Yup. Denk iedere keer dat hij blijft hangen.

+1

2. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vind de maps nou niet slecht maar het duurt zo ontiegelijk lang om ze te leren, had k.d van 1.50 doordat ik me best deed maar nu ik moe was en alleen maar onbekende maps deed staat hij op 1.04:eek:

Vind het grootste probleem van de mp dat je in het begin zo'n slechte wapens hebt, in elk potje wordt ik zo snel afgeschoten door een type-95:mad:

*doen: Als het laat wordt en je zit in spec ops, bedtijd sturen naar vriend en dan c4 bij hem gooien en af laten gaan; lachte me dood_O_:+
    Is gewoon leuk als je hem/haar ziet liggen, al liggen de meeste mensen in andere houdingen in bed , achja toch nog leuk:D

Laatst bewerkt: 10 nov 2011
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Volgens mij niet, IW heeft sommige echt nuttige dingen niet overgenomen blijkbaar... WAAR IS DIE VERDOMDE MUTE ALL KNOP. 8)

4. CopyRight

CopyRight New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik nou die filmpjes in theater kijken ?? Heb de clip gerendert maar ik zie niks

5. Heroic

Heroic Halo

Leuk Bevonden:
    0
    Wees blij dat je alleen maar op Nederlandse host speelt... Je wilt echt niet op Amerikaanse hosts spelen bij MW3.

6. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    Maakt mij niet uit.
    erger me dood aan dat gescheld en eigenwijze gedrag van die Nederlanders ... en ook nog aan hun debiele gamertags...
    (Betekent niet dat jullie dat ook zijn :p)

zit gewoon het liefst tussen andere Europeanen net als mw2.
    Moest ik meestal tegen Fransen, Italianen, Duitsers en Belgen
    en tsja Amerikanen en Engelsen dat houd je nou eenmaal.

7. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Dan mute je ze toch....

8. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Punten waar ik mij kapot aan erger

Zielige quickscopers waren al irritant maar het is nu nog erger dan normaal, je kan bijna niet missen?
    Spawnkillen is niet normaal op ground war
    Stealth Bomber gaat overal door heen en wordt bij ground war soms wel 4 keer per potje ingezet (door lowskillers, streak telt door als je dood gaat;/ )

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  9. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Wa?

Ik krijg nog steeds een INTERNAL SERVER ERROR als ik met dat Elite gebeuren aan de slag ga. Begrijp er geen snars van en wil die extra's zeker niet mislopen.

Iemand anders al FOUNDER geworden?

10. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet wat voor matchmaking er gebruikt wordt, maar ik speel de hele tijd tegen kansloze nederlanders met kansloze namen (namen als kutbengel, ik ben leem etc). Hitdetection is soms echt dramatisch, zag net op de final killcam dat een gast mij 1 keer in mij been raakte en hoppa, direct een kill

11. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23

haha precies!
    zo kwam ik nog enkele namen tegen:
    Opperzwijn, wasverzachter, koelkast ofzoiets en iets in de richting van schoendoos

12. Gizmo007

Gizmo007 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Hahaha ja dat zie ik ook voorbijkomen. Ik vind die killstreaks die doortellen ook echt belachelijk. Moet je nog 1 kill voor ac130 ga je dood door een stealthbomber van een noob met 12-18 als score....

13. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd, laat het ze er meteen uithalen;/ welke idioot bedenkt zoiets?

14. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Heb Mauromoetweg gezien :lol:

15. ndw

ndw Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    idd heb ik ook gezien! wel gaaf dat je nu veel met nederlands speelt vind ik! ratio is eindelijk weer boven de 2 (2,04). level 70 :)

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Je komt echt de raarste gamertags tegen van die Nederlanders idd 8)
    Zo kan ik net
    RIP Soap
    als gamertag tegen. Lol.

17. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Ondanks dat je een point krijgt voor het capturen van een vlag zijn er nog verdomd weinig die zich er erg mee bezig houden. Heb soms met 10 kills meer punten dan iemand met 30 kills :+

18. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het lijkt wel stoer om te zeiken hier.

WTF? Je komt veel Nederlanders tegen? Elke game die uitkomt zit iedereen te zeiken dat de servers kut zijn, en wilt iedereen op locale only kunnen zoeken. Nu is het goed geregeld is het weer niet goed. Nee nu willen we tegen fransen en engelse spelen.

Als andere spellen vanaf dag 1 niet online te spelen zijn wordt er gezegd: dat hoort erbij, en dat is bij elk spel zo. In mijn ogen bewijst cod nu dat dit dus niet hoeft. Miljoenen verkoop op dag 1, meer dan welk spel dan ook, en we kunnen gelijk online. Zonder servers die uitvallen,gerepareerd moeten worden.

Tuurlijk ik speel ook wel potten waarin ik tegenstanders niet neer krijg, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die het andersom had. Je móet het wel nuanceren, het ene potje heb je een betere verbinding dan het andere. Op het moment dat jij een dubbel,triple kill maakt in een 1 tegen 2 of 3 is het niet ineens zo dat jij het spel heb uitgevonden en dat een normale situatie is. Op dat moment heb jij het voordeel.

Soms zit het mee en soms zit het tegen. Het blijft een spelletje.

19. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    AMEN! _O_

20. venom NL

venom NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist niet dat er mensen waren die het niet eens waren met de supportpointstreak.
    Persoonlijk loop ik er bijna altijd mee! Heerlijk niet op je deads letten en gewoon rushen.
    Wat me nog wel opvalt aan TD is dat er nog heel veel mensen aan het kamperen zijn.
    Ik snap dat je de maps nog niet echt kent, maar door in een hoekje te blijven zitten zal je ze echt niet beter leren kennen hoor.

En ben ik de enige die het jammer vind dat ze stopping power eruit hebben gehaald?
    Nu loopt bijna iedereen die het al heeft rond met assasin (ofzo), zwaar irritant.

Deel Deze Pagina