Ik ook zoiets. Vond hem behoorlijk irritant. Wederom de AI die een granaat tot op de millimeter op je smoel gooit Ben er gelukkig nu vanaf. Nu nog de rest van de SPEC-OPS achievements ( gaat veel tijd in zitten jammer genoeg ) en ik ben er vanaf. Wil MW3 1000/1000 halen.
Als ik me wil registreren op de CoD site voor elite, krijg ik een error. Nog meer mensen met dit probleem?
Ben ik trouwens de enige die constant een error krijgt dat je wachtwoord niet goed is op callofduty.com ? Ik moet constant password help raadplegen om erin te kunnen.
Zo, ik ben ook lid van de clan!! Mensen zin om vanavond online te spelen? Eens kijken of ik nu ook filmpjes kan uploaden. EDIT: Ik wil eigenlijk zelf een youtube account starten met mn mw3 filmpjes, maar nu staan ze al onder een algemene account. Kan ik ze ook nog zelf posten?
Meh, ik heb account aangemaakt op Callofduty.com/Elite ofzo iets, voor die 2 uur double XP @ MW3. Maar ik krijg error Error: This account is not eligible to register for Call of Duty ELITE.
Heb uhm ook op veteran gedaan en ik ben een gamer die overal lekker snel doorheen wil dus ben wel super vaak dood gegaan . Als het even niet lukte gewoon ruste aflevering van That 70's Show kijken en weer GOAN
Ik heb me ergens vorige week geregistreerd en kreeg op een gegeven moment automatisch ingame mn 2 uur dubbel XP. Ik geloof dat ze nu alles wel een beetje weer op de rit hebben met Elite, dus gok ik dat jouw 2 uur ook snel geactiveerd wordt. :b:
Kreeg je na een paar dagen volgens mij al. 3 Dagen na de release had ik die dubbel xp en die titel en emblem al. Lag eraan wanneer je was ingelogd op elite.
Die model is wel beestachtig, mits je een goede host hebt knal je ze met 1 schot neer, ook op een beetje afstand
Iemand een code hebben voor Call of Duty 1? Ik heb bij MW2 Prestige edition deze al gekregen en bij MW3 nog een x Spoiler VTH29-TMTXG-74HVP-D7C63-74X6Z