Ik word echt gestoord van die lag.... Elk potje begint het opeens dat je uit het niets 5 meter verder of terug wordt gezet. Zwaar irritant. En als ik dan mijn hele clip op iemand schiet raak ik niets, maar hij schiet mij dan met gemak dood.... Heb ook al een aantal keer gehad dat ik dan een hitmarker kreeg met knifen.
Rubberbanding ftw! Game zit gewoon nog steeds vol connectie problemen. 1 potje is er niks aan de hand en de andere haast niet te spelen.
De Model is niet beestachtig maar zo random als de pest, ene moment heb je een longshot en ander moment heb je 3 schoten van dichtbij nodig om iemand te killen.
Als ik mensen zie lopen met een shotgun, dan is het meestal een striker. Kom die dingen echt zelden tegen. Wel jammer, ik hou van shottys!!
Dat ligt aan de verbinding, het is gewoon gaar af en toe maar zodra je een goede host hebt en geen verbindingsproblemen of lag pop je ze met 1 schot.. totdat je weer in een kut potje komt en dan raak je niks
Ze moeten echt wat doen aan mensen die het potje halverwege verlaten. Is het opeens 6 tegen 2 -_- En het ergste is dat er dan niemand joined. De hele avond al niet tegen een volledige team kunnen spelen.
Misschien de tijden waarop we spelen? Ik zou gewoon nog verder weg gaan staan. Of wil je weer met shotgun 100 meters kills kunnen maken. Dit is gewoon goed en zo hoort het!
Kan nu ook Prestige in naar 22.30 uur Ik weet alleen niet of ik dat wel wil. Maar als ik het niet doe, weet ik zeker dat ik het over twee weken niet meer speel
Ja, zat ik ook eerst aan te denken. Maar dat is ook saai imo Stop er gewoon mee. Ga eerst de SP en Spec-Ops maar is doen. Cookie en Artiiiiiiii, spec-ops binnenkort !!!!!!
Komende 2 weken heb ik vakantie, dus stuur me maar een invite Ik wissel wel af tussen MW3 en SR3 btw, dus ben er niet altijd.
Mensen, ik post/lees verder dit forum eigenlijk nooit. Ik weet dus niet of dit al vaak gevraagt is. Maar ik wil graag weten hoe je je games uit je theater mode op je computer/youtube krijgt(als die uberhaupt mogelijk is). Iemand die dit weet?
Je kunt ook 2 of 3 hitmarkers van dichtbij scoren, pump/lever action shotguns zijn gewoon onzinnig underpowered.
Een vraag over de singleplayer Heb em uitgespeeld en ik heb een vraag over die yuri Spoiler Wat is hij nou precies kwa verrader dan en wat dwong Makorov hem? Vanzelf zegt price van youve bought yourself some time nadat ie soap heeft verraden en price ook. Maar waarom precies en van wel organisatie kwam die dan eerst vandaan? p.s. ik zoek wat mensen die special ops samen willen doen. Iemand?