1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

1. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.346
    via de elite website kan je je youtube account linken hier werkt de functie aleen nog niet.

2. StrikwerdaAjax

StrikwerdaAjax Active Member

Leuk Bevonden:
    23
    @ Gaming4life

Yuri was een handlanger en vriend van Makarov. Maar vond Makarov te ver gaan in zijn met zijn plannen en acties. Daarom is Yuri overgestapt naar Price zijn team

3. MichaelHolyman

MichaelHolyman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo, laatst de SP op Veteran uitgespeeld. Best goed te doen maar af en toe is het 1 keer je kop om de hoek steken en dood }:]

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Vind Veteran echt jammerlijk makkelijk. Als je het vergelijkt met COD 2 en 3. Dat was nog eens een uitdaging. Maar goed alles moet casual gemaakt worden voor betere verkoop!

5. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik in hemelsnaam dat Elite activeer voor de ps3.
    Ik heb dat Elite van €100,- gekocht, daar zit een zwart kaartje in met een Elite code van 20 karakters, en een Founder code van 6 getallen
    Maar ik snap er geen hol van, ik heb uren gezocht al, maar het is mij niet duidelijk waar ik die code’s kan inlossen..

Please help !! :'-(

6. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Heb geen idee hoe dat werkt op de ps3 maar op de xbox ging het als volgt.
    Je hebt die Hardend Edition gekocht daar zitten 2 codes bij 1 voor Elite Premium member en 1 Elite Founder Member.
    Bij xbox deed je redeem code en vulde je de elite premium code in (weet niet hoe dat gaat met de ps3 )
    Als je deze code voor 13 november had geactiveert werd je automatisch een founder member.

Je kan zien dat je een founder member bent door naar callofduty.com/elite gaan, inloggen dan naar career gaan en daar zie je je naam met als het goed is een groen scheldeltje erachter

Edit: zie net dat het niet meer 13 november is maar 30 november. Dus als je je elite premium code activeert word je automatisch een founder member. Dit kan wel een aantal dagen duren. Dus heb geduld
    Aangezien het allang voorbij de 13e is moet jij de founder zelf nog activeren. Dit doe je door naar callofduty.com/founder te gaan en je code in te voeren.

Hopen dat dit je een beetje helpt. Good Luck

Laatst bewerkt: 21 nov 2011
  7. miQe Amersfoort

miQe Amersfoort Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tot zover vat ik 'em wel...
    maar het probleem is dat de Elite code uit 20 karakters bestaat (5x 4 karakters) en je in de PS-Store maar 12 karakters kan invoeren (3x 4)

8. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Dat durf ik niet te zeggen en kan ik je ook niet mee verder helpen.
    Zit er niet ergens op callofduty.com een live helpdesk ofzo (dus chat)?

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Anders even navragen op het forum van de game zelf ?
    Daar zal vast wel iemand je kunnen helpen.

10. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Moet je niet eerst Elite downloaden en dan daar ergens de code invoeren?

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
    Ik kreeg gisteren gewoon een hitmarker terwijl ik iemand neerstak...:{

[yt]II0EHSRGIy0&feature=player_embedded[/yt]

12. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Owned :lol: haha wat een onzin.

13. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Geen hitmarker, je had hem gewoon. Alleen doordat hij al voor de zoveelste keer achter elkaar dood was gegaan had hij final stand.

In mijn ogen hoor je niet in final stand te vallen als je geknived wordt. Maar wat dat betreft móet je dan eigenlijk dat hele final stand eruit halen.

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IW heeft echt niet gekeken naar Black Ops jammer genoeg, dit is 1 van de velen ergernissen in de game.

15. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Ik dacht dat knive gewoon een direct kill was maakt niet welke deadstreak dan ook. Heb dit serieus nooit meegemaakt in de MW serie en heb er aardig wat uren inzitten.

16. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werd neergeschoten en terwijl hij viel raakte je hem. Als iemand nog aan het vallen is, is hij onsterfelijk.

Dat hebben ze zo gemaakt omdat het totaal niet frustrerend is om iemand te raken zonder dat het iets doet, terwijl diegene wel wat terug kan doen. Snap je? :emo:

17. Lijpe Mocro

Leuk Bevonden:
    839
    Kutspel is het ook :+

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Deathstreaks zijn ook bullshit, als je het niet kan moet je het op eigen kracht leren, niet hulpmiddelen krijgen.. Net als met die Painkiller(?) uit MW2 waardoor je de eerste 10 seconden na je spawn meer kon hebben, fucking onzin was dat.. Ben je lekker op weg met je killstreak komt er zo'n gastje aan die het dan uiteraard wint met 1v1 en daar gaat je streak dan :mad:

19. MichaelHolyman

MichaelHolyman Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is gewoon een handreiking naar de casual (minder goede) gamers... het zuigt, maargoed.

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.098
    Dat snap ik wel, het is alleen zo godsgruwelijk irritant, maar ik heb vernomen dat deze er niet meer in MW3 zit, dus dat is dan wel weer een pluspunt :+

Deel Deze Pagina