Op het officiële forum van de Xbox 360 zijn een aantal topics verschenen met meerdere klachten over dat de Xbox 360 de Modern Warfare 3-disc niet meer kan lezen. De klachten verschillen tot de gehele disc niet lezen of continu crashen van Modern Warfare 3. Volgens één van de forumgebruikers die al contact heeft gehad met de Xbox-ondersteuning wordt er door Microsoft in samenwerking met Activision gekeken naar een oplossing. We zullen even moeten afwachten of de klachten blijven komen of er voortijdig wat aan gedaan kan worden. Door dit heb ik een nieuwe Xbox slim gekocht om mw3 te spelen
Painkiller was inderdaad het toppunt maar ik zie verder echt geen nut van Deathstreaks. Wat voor comeback maak je nou door jezelf op te blazen met Dead Mans Hand, grappige gimmick misschien maar je maakt er geen comeback mee. Juiced is niet zo erg maar voor een ander ziet het er haast uit alsof je aan het speedhacken bent.
Ja, ik had het ook toen ik hem de eerste keer wilde spelen. Iedere keer disk read error Maar uiteindelijk pakte ie hem toch en kon ik hem gewoon installeren en spelen... lang leve de nieuwe format CDs van Xbox :{
Vind het ook wel jammer dat enorm veel mensen hem niet kunnen spelen door dit probleem. Vraag me af met wat voor oplossing ze gaan komen.
Ik heb dit probleem ook de hele tijd.... disc zit erin, maar Xbox zegt dat die leeg is.... Dacht dat het aan de disc lag en wilde morgen een nieuwe halen, maar denk dat ik nog maar even wacht.
Ja dat heb ik ook weleens. Meestal Xbox opnieuw opstarten en hij pakt m weer. Wel verrekte irritant! Ik hoop dat ze dit probleem erkennen, maar ik gok dat ze het alleen kunnen oplossen door ander type DVDs te gebruiken... en die gaan ze nooit allemaal recallen
Wellicht een patch, zodat we de disc niet meer nodig hebben (als je hem op de HD hebt geïnstalleerd)??
Ik speelde gisteren weer even Black Ops en wat een verschil in speel snelheid is dat vergeleken met deze game.
Het relaxed van black ops is dat rennen maar 1x klikken is op je linker stick en met mw3 moet je hem ingedrukt houden
Ik heb helemaal niets met MW3, het is vanaf dag 1 al frustratie met de game. Geef mij maar het snelle Black Ops.
Voor de liefhebber: bij MM eindhoven Modern warfare 3 hardened edition voor 66 euro! ( dus inclusief jaar lang call of duty elite ) Ik kreeg het xboxkoopjes topic niet gevonden maar ik denk dat het in dit topic ook wel duidelijk zal zijn
K heb vandaag mw3 gekocht . Maar k vind t tot nu toe tegenvallen. Ben binnen 2 uur al lvl10 . Maar je gaat veel sneller dood dan in blops of mw2 . Iemand tips waardoor ik t vet ga vinden ?