1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Elite screentjes

Career:
    In het onderdeel Career zullen alle statistieken van een Call of Duty speler, zowel PC als console, beschikbaar zijn op de Elite-site. Het zal per platform mogelijk zijn om de stats te bekijken van andere gamers. Zo zal een PC'er alleen stats kunnen bekijken van andere PC'ers. Dit zal trouwens voor alle wedstrijden en dergelijke gelden.
    Opvallend op de Career pagina is een soort van rekenmachine. Via die rekenmachine kan je uitrekenen hoelang het zal duren voordat je een prestige zal halen, gebaseerd op aantal uren dat je gespeeld hebt, aantal kills etc. Via plaatjes is te zien waar je het meest bent neergeschoten en waar je de meeste kills hebt behaald. Kortom: in Career zijn allerlei statistieken van jezelf en anderen te bekijken.

Connect:
    Het onderdeel Connect lijkt het meest op sociale netwerken zoals Twitter en Facebook. Spelers kunnen vrienden van elkaar worden, elkaars leaderboards bekijken, berichten naar elkaar sturen en lid worden van 64 groepen. Spelers kunnen ook communiceren via het Theater gedeelte, waarin filmpjes van spelers te bekijken zijn.

Compete:
    Het derde onderdeel van Call of Duty: Elite zal Compete heten. In dit onderdeel zal het mogelijk zijn om na school, werk etc. deel te nemen aan speciale Call of Duty-sessies, wat onderdeel is van een Call of Duty-seizoen. Ook is het mogelijk om bepaalde challenges op te lossen. Sommige challenges zullen zeer eenvoudig zijn, zoals het uploaden van een video, en sommige wat pittiger, zoals het maken van een bepaald aantal kills op één dag. Door sommige challenges op te lossen, krijg je Trophies (PlayStation :cool: en Achievements (Xbox 360 & PC).

Improve:
    Het laatste gedeelte van Call of Duty: Elite heeft de naam Improve gekregen. Zoals de naam het al zegt, is het mogelijk om in dit gedeelte je eigen speelstijl te verbeteren. Alle ins en outs van wapens, mappen, perks etc. zijn in dit gedeelte te lezen.

Vind het wel lache. ben benieuwd wat het gaat kosten en wat je gratis krijgt :+
    en hopelijk komen ze dan met eenmalig 10 euro ofzo. want ik ga niet een een soort cod abonnement hangen.

2. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Flikker toch een eind op met je Elite, stelletje opgefokte debielen.
    Eerst 60 euro voor een game neerleggen (die slecht ondersteund word, er poep uit ziet en ook nog eens elk jaar bijna identiek is) en daarna ook nog 5.50 euro paar maand neerleggen voor een of ander hip uitziend programma'tje, ik dacht het niet.
    @Edjuuuuuh volgens nu.nl 5.50 euro per maand.

Laatst bewerkt: 31 mei 2011
  3. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Dan noem je hun opgefokte debielen :lol:
    Je hoeft niks te betalen en het beïnvloed het spel niet, ga dan a.u.b niet lopen janken, CoD moet het hebben van zijn nieuwe features.

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Oh wacht, ik heb me dus net niet ingeschreven voor de beta van het spel zelf? :+

5. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.046
    Excuses, ik moest even mijn opgekropte woede kwijt.:+
    Vind t alsnog onzin.

6. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.356
    Jullie kunnen het allemaal wel onzin vinden enz maar je hoeft er toch geen gebruik van te maken of begrijp ik het nou verkeerd ?

7. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat doen ze eigenlijk met al dat geld dan wat ze maken van Elite? Is het niet zo dat bij MMO's het in de servers en ontwikkelen van nieuwe quests en weet ik veel gaat? Waarom een abo per maand?

8. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Veel denken, ikzelf eerst ook, dat activision features expres uit de game laten zodat je er voor gaat betalen als je het wilt. Maar CoD elite is gedeeltelijk gratis en de extra feutures binnen Elite moet je voor betalen.

Ik heb net een link gepost waarin behoorlijk duidelijk werd beschreven wat het allemaal inhoud.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb de nieuwe info niet helemaal gevolgd, is dit nou wezenlijk anders dan bijv Bungie.net?

10. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Ze moeten potverdomme hun Focus gaan leggen op de MP en het bestrijden van Hackers en Glitches.

Ze moeten zich niet focussen op dat Elite gebeuren.

Het draait uiteindelijk allemaal om de MP.

11. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.356
    Zolang ze niet met mappen fucken vind ik alles best hoor al die andere features zijn toch niet interessant :+

12. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.356
    Lijkt me sterk dat ze allerlei mensen erop hebben zitten zo ingewikkeld ziet het er niet uit :p

13. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Jij weet toch wel dat ze gewoon wat meer (andere) mensen vragen om daaraan te werken..

14. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Trouwens de laatste 10 sec van dat elite filmpje gezien ?
    eerste MP beeld van MW3 ;)
    Stelt niet heel veel voor maar toch.

15. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    Voor ons wel ja.
    maar voor hun gaat het ook om geld verdienen, thats life :+

16. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    precies.. 3 studios die de game maken..

maar ok je hoeft er geen gebruik van te maken.. maar is niemand van mening dat deze shit gewoon gratis hoort te zijn? tis niet alsof statistieken bijhouden en crap zoveel werk is wat je niet automatisch kan laten doen

17. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben wel van mening dat je wat beter moet lezen. ;)

18. Servantes

Leuk Bevonden:
    3.356
    Zijn er toch maar 2? onder filmpje zie je aleen iw en slegdehammer staan geloof ik, die raven software was maar een gerucht..

19. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    oh maakt raven niet die mp?

wat zeg je allemaal jongen?

20. Oujdi

Oujdi Achievement unlocked

Leuk Bevonden:
    92
    Raven Software zou de Mappacks gaan maken dacht ik?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina