1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Helaas wel al zullen de meeste van mijn RL vrienden domweg gewoon weer voor CoD gaan :mad:

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat is jammer inderdaad, want BF is het leukste om met maten te spelen, althans dat vind ik :)

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    CoD ook hoor. Sterker nog, in CoD is het lastiger om wat leuke randoms te vinden om mee te spelen dan in BF.

Zelfs zonder mic heb ik soms leuke BF potjes met randoms waarin echt samengewerkt word.

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Vind ik juist niet, BF vind ik een stuk leuker met maten, in CoD maakt het me niet echt heel veel uit, maarja, dat zijn mijn ondervindingen :+

5. Feyenoord 12

Feyenoord 12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is special ops wel nieuw dan in mw3?

6. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Weten we toch niet? Misschien dat er aanpassingen komen. Zombies was gewoon een exacte kopie.

7. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    enige kopie waren de zombies zelf.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Gameplay, power ups, mechanics....alles was het zeflde. Alleen de maps niet.

9. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    en nieuwe power ups
    andere zombies
    nieuwe gameplay twists (zoals in de laatste zombie met die dikzak die je constant achterna loopt)
    nee zombies heeft bij mij ook zwaar de voorkeur boven dat stomme spec ops.

10. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb nog nooit Spec Ops gespeeld. 8) Dus van mij mogen ze ook wel wat meer tijd in de Zombiemode steken.

EDIT: Hebben jullie dit al gelezen?
    Yay! Quickscopen! :cool:

Laatst bewerkt: 14 jun 2011
  11. Feyenoord 12

Leuk Bevonden:
    0
    indd, zombies is veel beter en ook verslavender om steeds weer een hoger level te halen. na 1 of 2 keer een missie van spec ops gedaan te hebben had ik het wel weer gezien, zombies is het enige wat ik nog af en toe doe op BO.

12. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Eerste paar rondes vind ik het nog wel leuk. Daarna moet je ze veels te vaak raken. Had liever gezien dat er veel meer kwamen maar 1 headshot nog steeds genoeg zou zijn.

SpecOps heeft gewoon meer met de game te maken. Wel speelde ik dat niet meer nadat ik alle sterren had terwijl ik zombies in WaW echt maanden gespeeld had.

Wordt echt wel iets in aangepast. Ben er maar niet bang voor ;) Autoaim zal echt niet meer het werk gaan doen. Ze willen echt niet meer dat iedere randdebiel weer met een sniper rond gaat rennen. Btw hebben ze er genoeg commentaar op gehad. Er wordt echt wel naar de community geluisterd :)

13. -Myotis-

-Myotis- Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    "Autoaim(aim assist) zal echt niet meer al het werk gaan doen"...whatever.

Vind het goed als het snipen moeilijker word gemaakt, zolang het niet zoals black ops word met die achterlijke sway en x tijd dat je kogel niet precies gaat waar het viziertje is.

15. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens. Daar werd hardscopen te traag waardoor je vaak gekilled werd voordat je het kruis op je tegenstander kon krijgen.

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja oke dat is ook wel zo :+ maar daarvoor speel ik dan wel left 4 dead :thumbs:
    Het is maar een bijproduct, maar in die strijd heeft treyarch duidelijk wel gewonnen (voor mij). Spec Ops is gewoon saai en maar met 2 man te behalen. Ik moet wel zeggen dat ik alle sterren had gehaald 8)

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik vind de eerste 5 rondes juist saai, te weinig zombies en zeker als je met meerdere speelt, dan moet ze echt gaan zoeken :D. In latere rondes krijg je dikkere wapens en met headshot is het in ronde 20 ook snel afgelopen met een zombie :D.

18. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Van mij mogen ze het wel in het spel houden. Ik vind quickscopen gewoon een leuke bezigheid en ik doe er dan ook langer mee aangezien op een bepaald moment normaal de multiplayer spelen toch wel saai wordt. ;)

19. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Quickscopen was het enige wat ik deed in Call of Duty 4 en Modern Warfare 2. Soms had je echt mooie kills of streaks en dat gebruikte je dan om een montage mee te maken. Nu doe ik het niet meer aangezien ik Call of Duty niet meer speel, maar misschien dat ik het in Modern Warfare 3 weer ga doen. :9

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Dat was het probleem juist. Mensen gingen montages maken, alleen mooie kills proberen te maken etc. En als ze dat nu in TDM gaan doen....nee dat was weer te moeilijk dus ik ga maar objectives doen om makkelijke kills te maken.

Heb games gespeeld waar bijna iedereen aan het QSen was...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina