1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Jup COD 1 en 2. Veteran mode was inderdaad ook leuk haha.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Vooral COD 2. Echt glorieuze tijden beleefd op die Carentan map. Beste map die ik tot nu toe in een MP game heb gezien. Bijna nooit een andere map gespeeld en die MP uit COD 2 deed het tenminste.

3. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    skill hebben om auto aim te gebruiken. ga toch weg xD

kom wel terug hier als er echte info is...

Laatst bewerkt: 4 mrt 2011
  4. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Auto aim is iets anders dan Aim assist.
    En hoe verklaar jij dan dan ik ook kan "quickscopen" in BO zonder aim assist, wat in BO "target assist" heet. Nee ik ben geen wonderkind die het kan en anderen niet, als iemand fatsoenlijk kan "quickscopen" dan kan hij het ook zonder aim assist. Overigens hebben de snipers het minste last van aim assist in vergelijking tot bijvoorbeeld AR's, SMG's etc, dus jij zegt dat jijzelf ook geen skill hebt want jij rekent er ook op dat jouw aim assist het werk voor je doet als je aim down sight gebruikt.

Aim assist helpt je om je vizier bij iemand in de buurt te houden, je moet zelf ook nog wat doen.

5. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Gaat dit nog over Modern Warfare 3?

D'r is niks aangekondigd. Het spel "bestaat" nog niet.
    Ik ga wel weer dit topic lezen als er iets "nieuws" te lezen is. Dat zal de eerst komende weken niet komen.

6. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind CoD persoonlijk meer in de hoek van Unreal/Quake/TF zitten dan in de hoek van Ghost Recon/Battlefield/R6/Flashpoint etc.

qua settings is het misschien een beetje realistich maar qua gameplay is het dat totaal niet

Het is een snelle , aracade -achtige game en dan vind ik net als jij snelheid en response tijd erg belangrijk

7. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Hmnooo moet nog steeds CoD2 uitspelen op Vet :+

8. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    zeker wel. Dat zie je en voel je vooral meteen.

60 fps voelt veel directer en soepeler aan.

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok that makes sense dan.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    COD 1 vond ik het hardste met die neppe checkpoints die het niet doen als je minder 50% helath hebt.

Heb het twee keer doorstaan, COD:Classic heeft dezelfde manier van saven :D. HARD HARD, janken!

11. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Call of Duty 2 op de PC was echt heerlijk. Heb het ook nog even op de Xbox 360 gespeeld, maar dat was alleen om de campaign op veteran uit te spelen

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Je spreekt jezelf lekker tegen. GL's grenades etc horen gewoon in CoD, want het is een arcade shooter (zeg je zelf al). Anders moet je Operation Flashpoint spelen ofzo.

13. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Jongen als jij tegen mij gaat quickscopen dan slacht ik je af.. Niet om arrogant te doen ofzo, maar ik heb wel vaker tegen mensen gespeeld die zeggen dat je voor quickscopen geen skills nodig hebt, maar die mensen stuur ik gewoon met 30-5 ofzo weer weg..

14. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Quickscopen in MW2 is voor faalhazen.

Leuk hoor... het pad van de kogel blijft kaarsrecht en je hebt geen recoil.
    Lach me altijd weer kapot als ik mensen met een Sniper-Rifle zie rennen.

15. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik moet zeggen dat zonder quickscopen ik al heel lang geleden gestopt was met MW2. Toch wel een leuke toevoeging hoor. 360s, 720s, Silence shots enz. oefenen is toch wel leuk! Ook met wat vrienden in public S&D proberen mooie kills te maken voor de final killcam. :cool:

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Blij dat wij geen vrienden zijn! Kansloze gasten ook altijd! Doe dat lekker in private match en laat het anders lekker achterwege |:-

17. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik vind het eerder kansloos als iemand met een UMP gaat rondrennen of gaat spawntuben. Ook erger ik me altijd aan die gasten die een sniper class hebben en nadat ze een hit marker gekregen hebben snel naar hun secondary of knife switchen. Ik krijg echt te veel hit markers als ik probeer te quickscopen op S&D (zelfs met FMJ). :emo:

18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Al die trickshots maken wanneer je zonder een volle party speelt is heel erg irritant, dat soort mensen verneuken de boel. Als jij met een volle party bent dan mag je doen wat je wil, anders hou het bij FFA als je gaat lopen klooien.

Tuurlijk ga je knifen of switchen naar je secondary als je een hitmarker hebt, dat heet slim spelen.

Je zegt "zelfs met FMJ". Newsflash, FMJ helpt alleen wanneer je door muren heen schiet, het geeft je geen damage boost zoals stopping power...

Ben het met je eens over spawntuben though.

Het gaat om gameplay, grenade launchers verslaan het doel van mikken in een FPS. 1 grenadelauncher en pas kunnen schieten een x aantal seconden na spawnen ben ik OK mee, zoals het nu gaat, arcade shooter of niet, spawnen en floep, floep even met OMA switchen en weer floep, floep. Modes zoals headquarters vallen hierdoor niet te spelen.

"grenade launchers horen eenmaal in CoD" En niemand zal klagen als ze eruit worden gehaald...

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  19. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dubbel post...

20. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik heb het ook over een volle party met vrienden (soms ook zonder though). Hoezo is het irritant? Je mag toch zelf bepalen hoe en met welk wapen je speelt? Bij die hit markers heb ik het vooral over andere quickscopers. Als je in public gaat quickscopen moet je ook tegen je verlies kunnen als je zelf gequickscoped wordt.
    Ook heb ik Stopping Power Pro en FMJ op mijn quickscope class zitten maar ik krijg toch vaak genoeg hit markers (ook door muren heen). Jammer want ik vind het wel leuk om te wallbangen. ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina