[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 25 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ben zelf geen sniper in cod games, maar je hebt echt wel wat skill nodig om een goede quick scoper te zijn. Mis je als je voor iemand met een machine gun staat ben je de lul. Dus iemand die met sniper veel kills en weinig deaths heeft wanneer hij quick scoped heeft deze zeker skill.

    Geloof je het niet dan ga 1 op 1 met zo iemand kijken of je kunt winnen!
     
  2. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    in een normaal potje online is gewoon kut ja.
    maar in een private match als iedereen het doet is het best vermakelijk, het is dan wat moeilijker om iemand te doden dus kan je er trotser op zijn als je iemand dood dan met een normaal wapen. net zoiets als dat je zegt: alleen met pistool, of alleen met riot schield.
     
  3. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    KNIFE ONLY!!!!!!!!!!!!!!! _O_
     
  4. Distoration

    Distoration Da diii

    Berichten:
    3.115
    Leuk Bevonden:
    32
    No last stand _O_ Heerlijk, eindelijk dat dood gewoon ook echt dood betekent buiten hardcore uiteraard.
     
  5. Victor.

    Victor. Fight Club is Closed

    Berichten:
    1.216
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij snapt het dus al niet... Quickscopen gaat voornamelijk om hoe snel en behendig je bent. Het geeft toch echt wel voldoening als je in bv. tien seconden drie/vier (of meer) man kan killen met een sniper rifle. En dan moet je toch echt wel goed zijn aangezien het niet altijd makkelijk is om vier man met automatische wapens met een sniper rifle te killen. ;)

    En ja, het is inderdaad geen zak aan als je gewoon elke keer één iemand killt. :p

    Maar ja, ik vind dat ieder zijn eigen ding moet doen. Er zijn genoeg mensen die quickscopen irritant vinden, maar er zijn ook genoeg mensen die campers en noobtubers irritant vinden. Het is maar wat je leuk vind toch? Er zullen altijd manieren zijn die mensen irritant vinden. :)

    Zelf speel ik sinds het begin van 2011 geen Call of Duty meer omdat het voor mij saai werd (gedeeltelijk ook door factoren zoals noobtubers, campers voor killstreaks etc. etc.). Misschien dat ik Modern Warfare 3 online nog ga spelen, maar momenteel is Battlefield 3 toch de #1 voor mij!
     
  6. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Spelers die ongeacht de situatie iemand een quickscope proberen te geven doen het om hun eigen ego te strelen, snipers die switchen naar hun secondary en quickscopers neerknallen omdat zij de situatie beter hadden gelezen krijgen haatberichtjes zoals "Why use a sniper if you are going to switch to a secondary!@$%, you noskill noob, 1v1 me!!%&$&*$" Ik krijg genoeg van dit soort berichtjes:)

    Ik zit niet in het camp dat alleen quickscoped, maar ik doe het wel zolang de situatie er om vraagt. Quickscopen begon omdat mensen steeds behendiger werden in het gebruiken van een sniper, steeds sneller konden schieten, het heeft niets te maken met aim assist, het is precies hetzelfde als een hardscope alleen snel gedaan.

    In MW3 hoop ik ook dat snipen moeilijker word gemaakt, zodat de wannabee quickscopers/trickshooters op hun bek vallen en het niet kunnen halen met het letterlijk spammen van een shot. "oh nee, ik mis 1 quickscope, maakt niet uit ik heb nog 4 of 9 kansen voordat ik moet herladen."en als ze het raken "Oh yes, kijk hoe goed ik ben, ik kan een quickscope waar ik wel 8 kogels voor nodig had, ik ben zo goed....montage time!!!". Veel van de snipers die montages hebben zijn 9 van de 10 keer bagger. Als je vaak genoeg een schot probeert lukt het je vast wel een keer om iets goed te krijgen. Laat ze een volledige gameplay uploaden, dan kan je zien hoe "goed" ze zijn.
     
  7. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet waar. Zonder de aim assist kun je niet quickscopen.
     
  8. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik had er ook een hekel aan maar tegenwoordig ga ik bewust als een beest langer door op iemand die neer gaat. En als je knived heb je geen last van last stand :D
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  9. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Maar in WaW kon je niet direct dood als in je Last Stand viel. Maar je kon wel direct schieten. Je had toen een erg groot voordeel.
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    MIj maakt het niet uit hoe iemand speelt, het laatste wat je moet doen is je laten irriteren.

    Dan ga je sneller rushen en word je vaker gekilled. Als iemand een bepaalde speelstijl heeft en het ligt je niet, dan pas ik mijn speelstijl aan.
     
  11. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Klopt dat is wel vervelend inderdaad. Ze moeten het gewoon zo maken dat wanneer iemand in last stand valt hij tijdens het vallen dood geschoten kan worden.

    In Black Ops valt het mee, je kan redelijk snel iemand afmaken wanneer de in last stand ligt.

    Maar ben het eens, Last stand en Jugger needs to be gone!

    Er aan ergeren heeft geen zin, maar zo makkelijk is dat niet :). Ik kan ook niet tegen campers en noobtubers. RUSH IT! Maar snap wel dat iedereen zijn eigen ding doet :p
     
  12. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Onzin, op PC kan het toch ook, is het moeilijker zonder aim assist op console, ja, is het niet te doen? Helemaal niet. Op BO heb ik geen probleem zonder aim assist, moet je nagaan hoe het is op MW2 waar nauwelijks recoil of sway is.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  13. TobiasBB

    TobiasBB "Great banter"

    Berichten:
    1.918
    Leuk Bevonden:
    198
    Het kan wel, alleen wordt het een stuk moeilijker.
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Inderdaad quick scopen kan zeer zeker zonder aim assist. Alleen is het gewoon lastiger. Skills are required! :D
     
  15. gamehell01

    gamehell01 PomO

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    0
    Jippie, dan kan ik me skills weer showen:9
    Nee Jk xD
    Het valt me wel op dat quickscopen wel steeds het gespreksonderwerp #1 is(over het algemeen dan)....
     
  16. Porunga NL

    Porunga NL zo laat alweer?

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    17
    Hoewel ik blij ben dat last stand gaat verdwijnen in MW3 ga ik het wel missen om de gasten lekker te treiteren.

    niets zo leuk als iemand die in last stand ligt gewoon lekker te laten liggen (xp kan me gestolen worden). dan proberen ze vaak nog vrij lang me op te zoeken * hopelijk zwaar geïrriteerd}:]*

    mooi een speler minder in de running en je ziet precies hoe lang de treitersessie geduurd heeft aan de assist of volledige xp die in beeld komt als hij het eindelijk opgeeft.:)
     
  17. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Was leuk om ze inderdaad vervolgens met een direct impact van een granaat of flashbang ze af te maken. Leuker nog is met een Care package :D.
     
  18. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Of als je in last stand valt het beeld een beetje fuzzy wordt en het aimen trager en moeilijker. Nu is het allemaal veels te makkelijk.
     
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Filmpje van mij wat ik laatst geupload had:

    [yt]D2E1rNT1Gmw[/yt]

    Zo ga ik om met Last Stand pussies :cool:
     
  20. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    Mjah dat zou een goede kunnen zijn, beetje een mix van stunned door een granaat en extra donker beeld ofzo. Maar begreep dat last stand eruit gaat in MW3 :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina